• Hoi mensjes :)
    Mijn vader wordt vrijdag (28 maart) 44 jaar, en ik wil hem graag een cadeau geven (want ja, dat doen kinderen nou eenmaal voor hun ouders) maar ik heb geen idee wat ik moet geven. Normaal maakte ik altijd een schilderijtje, maar daar heb ik nu echt geen tijd voor... Wat geven jullie aan jullie ouders cadeau als ze jarig zijn en hebben jullie misschien een idee wat ik voor mijn vader kan kopen?

    Alvast bedankt !

    groetjes,
    Vincie

    Edit: Ik wil graag iets origineels geven.
    Een boek of tijdschrift gaat niet lukken aangezien mijn vader niet kan lezen.
    Alcohol geven gaat ook wat lastiger, aangezien ik nog te jong ben om dat te kopen.
    Verder zijn alle ideetjes welkom :)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 17:35 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Ooooooh dat is leuk! Waar kun je die kopen? Of kun je die alleen via internet bestellen?

    Oei, dat weet ik niet. Mijn oom heeft dus eentje die hij in Amerika heeft gekocht. Ik zal het niet weten dus. Ik zal maar op het internet kijken. (:


    -

    Gailybell schreef:
    (...)
    Oei, dat weet ik niet. Mijn oom heeft dus eentje die hij in Amerika heeft gekocht. Ik zal het niet weten dus. Ik zal maar op het internet kijken. (:


    De Large heeft ook vaak shirts met leuke teksten e.d. erop! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Altijd als ik niks weet koop ik gewoon een koffiemok met een leuke tekst erop. Maar dat is wel een beetje onorigineel, dus er zijn waarschijnlijk wel betere ideeën van andere users(;
    In elk geval succes met een leuk cadeautje vinden!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Wat dacht je van een leuke foto van jou en je vader op iets laten afdrukken? Bijvoorbeeld een t-shirt of een mok.


    26 - 02 - '16

    Een douchepakket, een cadeaubon van een winkel die hij leuk vindt, een foto in een leuk lijstje van jullie samen, misschien iets dat met zijn hobby te maken heeft? Dus een bepaalde sport of een bepaalde bezigheid? ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.