• Hoi mensjes :)
    Mijn vader wordt vrijdag (28 maart) 44 jaar, en ik wil hem graag een cadeau geven (want ja, dat doen kinderen nou eenmaal voor hun ouders) maar ik heb geen idee wat ik moet geven. Normaal maakte ik altijd een schilderijtje, maar daar heb ik nu echt geen tijd voor... Wat geven jullie aan jullie ouders cadeau als ze jarig zijn en hebben jullie misschien een idee wat ik voor mijn vader kan kopen?

    Alvast bedankt !

    groetjes,
    Vincie

    Edit: Ik wil graag iets origineels geven.
    Een boek of tijdschrift gaat niet lukken aangezien mijn vader niet kan lezen.
    Alcohol geven gaat ook wat lastiger, aangezien ik nog te jong ben om dat te kopen.
    Verder zijn alle ideetjes welkom :)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 17:35 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Neverlands schreef:
    Een abonnement op een tijdschrijt of een (mannen)tijdschriftenpakket, een fotolijstje met leuke foto's, een tegoedbon voor wat dan ook.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb mijn vader een keer een dvd van een concert van zijn favoriete band cadeau gedaan. Maar ik weet niet wat je vader leuk vind, dus ik kan ook niet verder helpen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fles wijn.


    I am an idiot, I move.

    Voor mijn vader's verjaardag heb ik een keer een mok beschilderd, misschien is dat iets?

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 16:36 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik geef mijn vader meestal een CD, aanstekers of een automagazine. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Fisher schreef:
    Fles wijn.


    Gaat niet lukken, maar wel een leuk ideetje voor over 4 jaar :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Gaat niet lukken, maar wel een leuk ideetje voor over 4 jaar :P

    Kan je moeder toch voor je kopen?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Neverlands schreef:
    (...)
    Kan je moeder toch voor je kopen?


    Die wilt geen alcohol kopen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik doe altijd met mijn broers samen voor een cadeau en de laatste jaren geven we hem voetbalkaartjes voor zijn favoriete club cadeau.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik regel meestal iets als een dagje naar het museum of gewoon een dagje ergens heen.
    Bloemen of boeken is ook altijd leuk, of ik bak iets.
    Ik heb ook een keer zelf een diner gemaakt.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Een boek?


    Deep inside, I've never felt alive

    Urquhart schreef:
    Een boek?


    Hij kan niet lezen.

    Wacht, dat zal ik even in de begin post zetten, voordat nog meer mensen dat gaan zeggen :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    waar houdt je vader van? meestal koop ik een bon kunnen ze zelf wat uitzoeken, of ik koop een leuk kaartje en geef geld


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Bladcadeau of een weekendje weg of een ander uitje?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Recruit schreef:
    Bladcadeau of een weekendje weg of een ander uitje?


    Weekendje weg is een leuk idee, maar dat kost veel geld en dat heb ik gewoon niet haha, mijn budget is €20-, het zakgeld van de afgelopen 4 weken :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly