• Jaja, nog minder dan een maand en dan is het zover voor alle eindexamenklassen van Nederlands: Het centraal eindexamen!

    Zie hier voor de roosters van dit jaar.

    Wij zijn gisteren begonnen met de examentrainingen en vrijdag hebben we onze LSD (laatste schooldag). Hoe staan jullie ervoor?


    Deep inside, I've never felt alive

    Niemand die vandaag tehatex had? (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Het is een examen? Wat? Ahaha, wat willen ze daar vragen? Ik heb ooit in de brugklas wel toetsen gehad over 'tekenen', maar dat lijkt me alleen maar stampwerk dan?

    Het is ook kunstgeschiedenis, zo wordt het hier gewoon genoemd. (cat)


    Caution first, always.

    Ik had vandaag scheikunde en morgen heb ik KAL, ofwel Kunst Algemeen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb volgende week TeHaTex, k heb er nu al zin in -.- wij noemen het op school ook kunstgeschiedenis, terwijl het bij het examen tehatex wordt genoemd. (Havo)


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Ik vond scheikunde VWO best wel lang, maar één van de jongens uit mijn klas ging al na krap twee uurtjes weg 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Is Kunstgeschiedenis hetzelfde als Esthetica?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grootse geruststelling van mijn leven: ik dacht dat bij de CE- cijfers hetzelfde geldde als bij de eindcijfers, maar bij de CE-cijfers moet je dus enkel 5.5 gemiddeld alles samen en geen cijfer onder de drie. Dat scheelt zo erg, want ik was echt bang dat ik wen onvoldoende zou halen voor eco, wiskunde en gs en daardoor gelijk zou zakken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morgen eerste examen Nederlands (kitty)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kairos schreef:
    Grootse geruststelling van mijn leven: ik dacht dat bij de CE- cijfers hetzelfde geldde als bij de eindcijfers, maar bij de CE-cijfers moet je dus enkel 5.5 gemiddeld alles samen en geen cijfer onder de drie. Dat scheelt zo erg, want ik was echt bang dat ik wen onvoldoende zou halen voor eco, wiskunde en gs en daardoor gelijk zou zakken.


    Volgens mij moet je wel een 5,5 gemiddeld voor Nederlands, Engels en wiskunde als aparte vakken halen, omdat het kernvakken zijn. Tenminste, zo geldt het bij mij.

    JamesPotter schreef:
    Morgen eerste examen Nederlands (kitty)


    Ik ook. :3

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 18:08 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kairos schreef:
    Grootse geruststelling van mijn leven: ik dacht dat bij de CE- cijfers hetzelfde geldde als bij de eindcijfers, maar bij de CE-cijfers moet je dus enkel 5.5 gemiddeld alles samen en geen cijfer onder de drie. Dat scheelt zo erg, want ik was echt bang dat ik wen onvoldoende zou halen voor eco, wiskunde en gs en daardoor gelijk zou zakken.


    Voor nl, eng en wis moet je minimaal 1 5 en twee 6en halen. Kernvakregeling (:

    En ik stress ook voor gs en eco! Damn, en filosofie natuurlijk (cat) vandaag al 11 kantjes vol geschreven, dus dat worden er zo een 14 bij filosofie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jafar schreef:
    Ik vond scheikunde VWO best wel lang, maar één van de jongens uit mijn klas ging al na krap twee uurtjes weg 0.0


    Inderdaad! Ik ga hier misschien een klacht over ingeven. Heel veel mensen waren nog aan het schrijven toen het (bijna) tijd was.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kairos schreef:
    Wat is eigenlijk het verschil tussen kunstgeschiedenis en kunst algemeen?


    In principe is het hetzelfde. Ik heb dus 2 jaar lang kunstgeschiedenis gevolgd, want zo heet dat bij ons, maar het examen heet kunst algemeen. Je krijgt zowel over de geschiedenis van kunst als hedendaagse kunst vragen.



    Vandaag Nederlands gehad en die ging echt heel lekker! Leuke, interessante teksten en niet al te moeilijke vragen! Het zat me mee!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Inderdaad! Ik ga hier misschien een klacht over ingeven. Heel veel mensen waren nog aan het schrijven toen het (bijna) tijd was.


    Ik heb bij die laatste vraag alleen heel snel gekeken welke ATP'tjes ik meteen zag staan en die opgeteld, maar dat was duidelijk niet goed en ik heb ook niet na kunnen kijken of de vraag die ik over had geslagen, omdat ik niet meteen het antwoord wist (was gelukkig maar 2 punten) kunnen maken, maar voor de rest had ik alles gelukkig wel... weet niet of ik ga klagen.


    Happy Birthday my Potter!

    Oh voor de mensen die zich afvragen hoe ze nederlands (of andere vakken) hebben gemaakt, het antwoordmodel staat na het examen al op www.examenklacht.nl. Als je je examen hebt meegenomen en de antwoorden nog weet, kun je het controleren.
    Ik heb ongeveer 34 van de 45 punten. Mijn god wat ben ik daar blij mee c:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Miserables schreef:
    (...)

    Ik ook. :3


    Succes! (;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!