• Jaja, nog minder dan een maand en dan is het zover voor alle eindexamenklassen van Nederlands: Het centraal eindexamen!

    Zie hier voor de roosters van dit jaar.

    Wij zijn gisteren begonnen met de examentrainingen en vrijdag hebben we onze LSD (laatste schooldag). Hoe staan jullie ervoor?


    Deep inside, I've never felt alive

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Succes! (;


    Jij ook! Het gaat helemaal goedkomen met ons. c;


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Jij ook! Het gaat helemaal goedkomen met ons. c;


    Inderdaad! Vast wel! (;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Voor nl, eng en wis moet je minimaal 1 5 en twee 6en halen. Kernvakregeling (:

    En ik stress ook voor gs en eco! Damn, en filosofie natuurlijk (cat) vandaag al 11 kantjes vol geschreven, dus dat worden er zo een 14 bij filosofie.


    Dat weet ik, maar daar maak ik me niet heel druk om :x
    Heb je van economie al hele examens geoefend? Ik vind het verschil van de examens bij economie echt groot, op de ene haal ik een 4.2, op het examen dat ik net gemaakt heb had ik een 6.1. Ik hoop heel erg dat er zo'n pay-offmatrix en een lorenzcurve in zitten, aangezien ik die meestal wel te doen vind.
    Geschiedenis gaat echt een ramp worden bij mij. Toen we er examenopgaven van in de les deden snapte ik er echt geen hol van ._.
    Ik verwacht eigenlijk ook wel een onvoldoende voor geschiedenis.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee niet echt. Hele jaar door bijles gevolgd en.heel weekend examentraining (: daarbij had ik voor mijn laatste toets, die over alle stof ging, een 5,1 (: dus dat vind ik goed genoeg!
    Gs is kut. Voor de vs had ik een.7,3, maar voor de republiek een 5 :/ dus dat wordt nog even oefenen!

    Maar sowieso moeten de vragen je net liggen. Klinkt heel knullig, maar is wel zo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb geen zin meer :(
    Kan me niet meer concentreren...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jafar schreef:
    Ik vond scheikunde VWO best wel lang, maar één van de jongens uit mijn klas ging al na krap twee uurtjes weg 0.0

    Wel? Ik vond het best meevallen. Ik heb alleen vraag 18 niet af, maar dat was ook gewoon omdat ik die niet snapte ;D

    Stiekem heb ik eigenlijk best wel zin in biologie morgen. Maar dat komt ook omdat dit een van mijn lievelingsvakken is en ik ben er niet slecht in :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    BastiIIe schreef:
    Nee niet echt. Hele jaar door bijles gevolgd en.heel weekend examentraining (: daarbij had ik voor mijn laatste toets, die over alle stof ging, een 5,1 (: dus dat vind ik goed genoeg!
    Gs is kut. Voor de vs had ik een.7,3, maar voor de republiek een 5 :/ dus dat wordt nog even oefenen!

    Maar sowieso moeten de vragen je net liggen. Klinkt heel knullig, maar is wel zo.


    Heb je al eens filmpjes van JORTgeschiedenis gekeken? Misschien helpt dat met leren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja, jort is geweldig!! Maar al sinds groep 6 ligt dat vak me niet blijkt uit mijn schookrapporten :p ik haal geen 3en, maar het is vaak kantje boord of ik snapte het niet, maar had toch wat goede dingen opgeschreven oid. Ik laat mijn moeder een kaarsje branden en dan komt het wel goed hoop ik (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik krijg het bij geschiedenis nooit voor elkaar om lange antwoorden op te schrijven, terwijl sommige mensen echt een half a4'tje vullen met één antwoord en ik schrijf dan maar 5 regels op ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Ik krijg het bij geschiedenis nooit voor elkaar om lange antwoorden op te schrijven, terwijl sommige mensen echt een half a4'tje vullen met één antwoord en ik schrijf dan maar 5 regels op ._.


    Dat heb ik dus ook! Dan wordt er bijvoorbeeld gevraagd: wat is antisemitisme? Dan antwoord ik Jodenhaat/ haat tegen joden en anderen geven twintig regels daarover en ik 0-0


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kairos schreef:
    Ik krijg het bij geschiedenis nooit voor elkaar om lange antwoorden op te schrijven, terwijl sommige mensen echt een half a4'tje vullen met één antwoord en ik schrijf dan maar 5 regels op ._.


    Ik kan me nooit beperken tot korte antwoorden, haha. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Constante schreef:
    (...)
    Wel? Ik vond het best meevallen. Ik heb alleen vraag 18 niet af, maar dat was ook gewoon omdat ik die niet snapte ;D

    Stiekem heb ik eigenlijk best wel zin in biologie morgen. Maar dat komt ook omdat dit een van mijn lievelingsvakken is en ik ben er niet slecht in :Y)


    Ja, niet heel moeilijk of zo, maar wel lang. Zoals ik al zei, kon niet nakijken en had heel kort voor vraag 27. Maar weet wel al dat ik vraag 9 iig goed heb, want een vriendin ging die meteen opzoeken en zei het antwoord, dus sws 5 punten binnen ^^

    En ik heb geen zin in bio. Ik vind 3 en half uur achter elkaar vragen maken eigenlijk bij geen enkel vak leuk genoeg om er zin in te hebben :')


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ja, niet heel moeilijk of zo, maar wel lang. Zoals ik al zei, kon niet nakijken en had heel kort voor vraag 27. Maar weet wel al dat ik vraag 9 iig goed heb, want een vriendin ging die meteen opzoeken en zei het antwoord, dus sws 5 punten binnen ^^

    En ik heb geen zin in bio. Ik vind 3 en half uur achter elkaar vragen maken eigenlijk bij geen enkel vak leuk genoeg om er zin in te hebben :')


    Een examen duurt toch maximaal 3 uur?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Een examen duurt toch maximaal 3 uur?


    Ben dyslectisch, dus heb verlenging.


    Happy Birthday my Potter!

    Kairos schreef:
    (...)

    Heb je al eens filmpjes van JORTgeschiedenis gekeken? Misschien helpt dat met leren.

    JORT _O__O__O__O_ Hij was vandaag bij DWDD, samen met een scheikundegast die ook video's maakte.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."