• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Maximaal twee personages per persoon.


    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk: (afbeelding)

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Anouk Veltman - Maartje
    Bart-Jan van Egmond - Maartje
    Céline van der Leech - Demi
    Drew Chase - Eruditie
    Ian van Dijck - Kelly
    Isa de Vries - Marjanne
    Jiang Chen - Rosanne
    Jacelyn von Liszel - Marie
    Jamie Chase - Eruditie
    Jelle van Dijck - Kelly
    Joél van der Leech - Demi
    Joris Franksen - Marjanne
    Kyra van Bakkum - Lisa
    Lars Jansen - Nightingalex
    Lauren Smit - Nightingalex
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Ramon Scheepsma - Natas
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia
    Tyler Michigan - Lisa

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 17:42 ]

    Mios temas.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    MT. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn topics


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn topics c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    OakenshieId schreef:
    MT. *O*


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hohenheim schreef:
    Mios temas.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mijn topics
    Ik heb trouwens Drew's achternaam veranderd en hem een zus erbij gegeven ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Anouk staat gezellig buiten te roken onder het rokershok, dus wie wilt er bij haar "alternatieve" vriendengroep horen join the club.
    Btw vinden jullie het een probleem als ik de Mentor van de klas een naam geef? Want anders verander ik het straks hoor! ]

    Bart-Jan van Egmond
    Bart-Jan kwam aanrijden met zijn scooter, zette hem in het scooterhok en ging op zijn knieën om het kreng op slot te zetten. Hij was blij dat hij een scooter had maar had totaal geen zin in deze dag, hij was blijven zitten en zou met allemaal kleuters in de klas komen.
    Bart-Jan haalde zijn tas uit zijn buddy en hees hem op zijn schouder. Daarna liep hij naar het schoolplein toe. Hij liep langs een groepje alternatievelingen en wist dat hij met een paar van hen in de klas kwam te zitten. Hij liep daarna door.


    Anouk Veltman
    Anouk lachte om een opmerking die gemaakt werd over een groepje brugpiepers. Ze nam een hijs van haar sigaret en deed een plukje haar achter haar oor die voor haar oog hing. Ze zag leerlingen voorbij lopen die blijkbaar het erg belangrijk vonden om op tijd te komen. Hun nieuwe mentor meneer de Lange was een man van rond de vijftig. Streng maar rechtvaardig kon je hem het beste bestempelen, Anouk mocht de man wel en hij haar ook. Zolang ze maar niet te veel kattenkwaat uithaalde vond hij het prima dat ze te laat kwam op zijn tijd maar als tegenprestatie moest ze wel goede cijfers halen. Prima deal al vond ze zelf.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 13:50 ]

    OakenshieId schreef:
    MT. *O*


    That is a perfect copy of reality.

    Haii.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Eruditie schreef:
    Mijn topics
    Ik heb trouwens Drew's achternaam veranderd en hem een zus erbij gegeven ;)


    Aangepast :'D!

    Mia zwaaide vrolijk naar Anouk toen ze het plein overstak, maar besloot haar vriendin later op te zoeken. Ze had een hekel aan sigarettenrook en wilde niet dat haar pas gewassen haren daar de rest van de dag naar stonken. Ze deed haar jas in haar kluisje en zakte toen op een van de zes cirkelvormige bankjes neer, terwijl ze wachtte tot er bekenden kwamen. Ze was bang geweest dat ze te laat zou komen, maar ze was nu ruim twintig minuten te vroeg.


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Is het goed als mijn rollen stief-broer en zus zijn? Of anders neef en nicht?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thomas van Hof
    Thomas zijn fiets gooide hij tegen het hek aan terwijl hij zijn blik liet gaan over het drukke schoolplein. De eerste dag was altijd het moeilijkst dacht hij bij zich zelf.
    Zijn ogen vielen op Anouk die in het rokershok stond en hij zette een paar stappen richting haar en omhelsde haar toen met een speelse grijns. ''Anouk!'' Zei hij vervolgens en graaide met zijn hand in zijn broekzak om er vervolgens een leeg sigarettenpakje uit te vissen. ''Heb jij toevallig nog een peuk voor me?'' Vroeg hij en hij leunde tegen de muren van het hok aan. School vermoeide hem nu al.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Nightingalex schreef:
    [Is het goed als mijn rollen stief-broer en zus zijn? Of anders neef en nicht?]


    Jij bent de enige die bepaalt hoe jouw personages zijn. xD


    Every villain is a hero in his own mind.