• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Maximaal twee personages per persoon.


    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk: (afbeelding)

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Anouk Veltman - Maartje
    Bart-Jan van Egmond - Maartje
    Céline van der Leech - Demi
    Drew Chase - Eruditie
    Ian van Dijck - Kelly
    Isa de Vries - Marjanne
    Jiang Chen - Rosanne
    Jacelyn von Liszel - Marie
    Jamie Chase - Eruditie
    Jelle van Dijck - Kelly
    Joél van der Leech - Demi
    Joris Franksen - Marjanne
    Kyra van Bakkum - Lisa
    Lars Jansen - Nightingalex
    Lauren Smit - Nightingalex
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Ramon Scheepsma - Natas
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia
    Tyler Michigan - Lisa

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 17:42 ]

    [Nou kom op. Iemand voor Jelle?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raquelle schreef:
    @Oakenshield, ik ben het gewend zo te doen, ik heb het mezelf zo aangeleerd, het is automatisme voor me, maar is goed. Ik zal er op letten.


    Heel graag. Anders krijg je namelijk nooit een mooi lopend verhaal en dat is het doel van een meespeelverhaal. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dorocha schreef:
    [Nou kom op. Iemand voor Jelle?]


    Schrijf hem gewoon naar iemand toe. :p
    Anders staan er de hele tijd van deze verzoekjes terwijl iedereen ook gewoon zelf het initiatief kan nemen [meestal!]. :P


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Weet dus niet wie vrij is, hehe ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorocha schreef:
    [Weet dus niet wie vrij is, hehe ]


    Dat zie je toch als je alles leest?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dorocha schreef:
    [Weet dus niet wie vrij is, hehe ]


    Haha maakt toch niet uit? Mensen lopen toch ook wel eens naar mensen die al met iemand staan te praten? ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Dat zie je toch als je alles leest?


    Nou ja, ik kan me voorstellen dat het lastig onthouden is in het begin. xD

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 18:05 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Darius Visser

    'Ik snap niet dat je je daar druk om maakt, Jelle,' zei Darius, die zojuist naar het rokershokje was komen lopen.
    Hij blies de rookwolkjes weg.
    'Ik bedoel, als hij je irriteert, blijf je toch gewoon bij hem uit de buurt?'

    Jelle van Dijck

    Jelle richte zijn blik op Darius en keek hem ietwat vreemd aan.
    "Op school zou dat wel gaan ja, maar thuis niet," zei hij dan. Was Darius vergeten dat Ian en hij broers zijn? Jelle nam nog een heis van zijn sigaret en blies de rook uit.
    "En hij zou op me hebben gewacht," verklaarde hij waarom hij een hekel aan Ian had op dat moment.

    [Hohenheim, ik heb alles gelezen en dacht dat iedereen bezet was. Maargoed, ik zal er wel overheen elezen hebben]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Nou ja, ik kan me voorstellen dat het lastig onthouden is in het begin. xD


    Ik ben nu ook alles aan het teruglezen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    | @Dorocha, Céline is nog vrij besef ik me net c: |


    That is a perfect copy of reality.

    [Nou excuus dat ik eroverheen gelezen heb (cat).

    Raquelle, Celine kan er ook wel bij komen denk]

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 18:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darius Visser

    Darius blies de rook terug in Jelle's gezicht.
    'Nou, dan laat jij hem de volgende keer staan. Tits for tats, hè?'
    Hij pakte een bijna uitgedoofde peuk op die iemand zojuist had neergelegd en nam er een trek van. Meteen begon hij te hoesten en hij gooide de peuk weer weg.
    'Nog net zo smerig als ik het me herinner. Ik snap echt niet waarom jullie roken.'

    Jacelyn von Liszel

    Jace rolde met haar ogen en zuchtte diep. "Ik bijt niet op mijn lip als ik lieg, je bent een leugenaar." Ze beet weer op haar lip en het realiseerde haar. "Oké, oké. Ik bijt wel op mijn lip." Bekende ze met een zucht. Jace keek hem verontwaardigd aan en gaf hem een kneep in zijn bovenarm. "Dat was absoluut niet aardig van je. Het raakt mij niet, het irriteert mij eerder. Dus niks gaan verzinnen, hé." Jace stootte hem aan en rolde opnieuw met haar ogen. "Ik doe aan hockey en zit heel toevallig in een selectieteam. Je bent van harte welkom om eens te kijken hoe ik eruit zie in een strak kort rokje." Zei ze lachend en grijnsde breed. "En jij bent ook erg lief hoor." Je hoorde de sarcasme druipen van haar stem.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    |@Dorocha, waar zijn ze? |


    That is a perfect copy of reality.