• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Maximaal twee personages per persoon.


    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk: (afbeelding)

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Anouk Veltman - Maartje
    Bart-Jan van Egmond - Maartje
    Céline van der Leech - Demi
    Drew Chase - Eruditie
    Ian van Dijck - Kelly
    Isa de Vries - Marjanne
    Jiang Chen - Rosanne
    Jacelyn von Liszel - Marie
    Jamie Chase - Eruditie
    Jelle van Dijck - Kelly
    Joél van der Leech - Demi
    Joris Franksen - Marjanne
    Kyra van Bakkum - Lisa
    Lars Jansen - Nightingalex
    Lauren Smit - Nightingalex
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Ramon Scheepsma - Natas
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia
    Tyler Michigan - Lisa

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 17:42 ]

    'Absoluut niet,' zei Joris direct. Hij glimlachte naar haar. 'Ik vind het stinken, sorry.' Niet dat het hem speet. Het was een afknapper, dat kon hij niet ontkennen. Toch probeerde hij niet direct over haar te oordelen.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 23:33 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Hè, bah, wat een kutrooster heb ik,' verzuchtte Isa. Ze zat naast Qaasim op het bankje en bladerde door de papieren die ze gekregen had. 'Allemaal tussenuren.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Thomas had zijn boeken ook in zijn kluisje gedumpt en had vervolgens de rest van de klas gevolgd naar het park, althans de hele klas was het volgens hem niet. Het bankje was vol en zo belandde hij in een kleermakerszit op de grond en keek hij naar Anouk die haar zoveelste sigaret al had gevonden. Zelf had hij geen sigaretten meer en ze zelf halen gaan halen was ook geen optie. Hij had zijn rooster nog geen eens bekeken maar daar had hij ook totaal geen behoefte aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Iemand voor Drew of Jamie?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    [Iemand voor Drew of Jamie?]


    Als ze bij het park zijn wel. Zij waren nieuw toch, of niet. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mia liep met Jiang en Phoebe langs de schappen van de supermarkt. Ze kocht een flesje fanta en een pakje gevulde appelkoeken en wachtte totdat de andere twee ook hadden gepakt wat ze wilden.
    'Heb je al enig idee wat na je studie wilt gaan doen?' vroeg ze aan Jiang. Ze had er wel eens met Phoebe over gesproken en wist dat ze iets met mode wilde gaan doen, maar Jiang kende ze nauwelijks.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 17:42 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Als ze bij het park zijn wel. Zij waren nieuw toch, of niet. (:


    Ja ze zijn nieuw en ze zitten ergens in het park samen te praten


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ramon zat wat rond te kijken terwijl de zon in zijn gezicht scheen. Hij zag twee mensen een beetje apart van de rest staan en toen hij hen Engels hoorde spreken, stond hij nieuwsgierig op en liep naar hen toe.
    'Hé, jullie zijn hier nieuw, of niet?'
    Hij vond het meisje niet onaantrekkelijk, waardoor hij eigenlijk wel zeker wist dat zij nog niet eerder in hun jaarlaag had gezeten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daddario schreef:
    Jacelyn von Liszel

    Jace knikte en grinnikte. ''Natuurlijk, ik maak me geen zorgen over de mensen die mij niet mogen.'' glimlachte ik breed. Ze keek om zich heen en knikte. ''Euhm, ik denk het. Is goed, ik heb wel wat frisse lucht nodig.'' zei ze en knikte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    'Lekker toch?' vond Qaasim. 'Dan kan je lekker naar de bakker. Of de stad in of zo.'
    Hij glimlachte en trok haar agenda uit haar vingers om haar rooster zelf even te bekijken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jamie Chase

    Jamie keek het park rond. Het liefst zou ze nu met andere mensen gaan praten en kennis maken zodat ze nieuwe vrienden kon maken. Maar Drew wou niet naar anderen toe en ze wist dat hij liever hier bleef zitten. Voor Drew was school altijd al vreselijk geweest en Jamie vond dat hij vrienden moest maken om het leuker te maken, maar dat wou hij ook niet. Nu zat ze hier, afgezonderd van de rest, met haar broer te praten. Een jongen kwam naar ze toegelopen.
    'Hé, jullie zijn hier nieuw, of niet?' Jamie knikte.
    'Ja, ik ben Jamie, en dit is Drew,' stelde ze zich voor. De jongen zag eruit als een van de oude vrienden van Drew, misschien dat hij en Drew nog wel vrienden konden worden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ramon noemde ook zijn naam. Het werd hem meteen duidelijk dat het meisje het meest spraakzaam van de twee was. 'Spreken jullie ook Nederlands?' vroeg hij nieuwsgierig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    (Phoebe wil iets met mode gaan doen)


    'Ik wil graag leraar geschiedenis worden,' antwoordde Jiang. 'Of Engels. Ik twijfel nog.' Hij pakte een zakje met Haribo snoep en keek naar Phoebe.
    'Ik hoef niets,' zei ze vlug.
    'Ik kan het wel voorschieten?' bood hij aan.
    Phoebe schudde haar hoofd en probeerde niet naar de schappen te kijken.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Leuk.' Mia glimlachte en vond het wel iets voor hem om voor de klas te staan. Hij had een rustig karakter en zou vast niet snel in paniek raken. Mia rekende af en bood de andere twee een koek aan zodra ze het winkelcentrum hadden verlaten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Spreken jullie ook Nederlands?' Danielle moest weer even omschakelen. Nederlands spreken ging haar goed af, alleen het omschakelen van Engels naar Nederlands was soms nog lastig. Ze gebruikte veel Engelse woorden, maar dat deden wel meer mensen op deze school.
    'Ja hoor, alleen is de uitspraak een beetje lastig,' legt ze uit. 'Ik word gebeld, sorry.' Danielle werd helemaal niet gebeld. Ze hoopte dat, terwijl zij weg was, Ramon en Drew zouden gaan praten. Drew had het plan van zijn zus wel door, dus zei hij maar niets toen ze wegliep en net deed alsof ze met iemand belde. Drew keek chagrijnig voor zich uit. Hij had geen zin om met iemand te praten. Waarom moest Danielle nou altijd dit soort plannetjes voor hem opzetten? En wanneer snapte ze nou dat hij er helemaal geen zin in had? Zij was toch de slimme hier?
    'Sorry voor mijn zus, ze wil graag dat ik vrienden maak.' Hij schrok van zichzelf. Zei hij dat nou echt? 'Sorry,' mompelde hij er snel achteraan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Spoiler alert: you will save yourself