• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    Ik had een keer een kind Sim en die was jarig.
    Buiten stond de taart en de kaarsjes erop wilde hij uitblazen, tot het kind in brand vloog.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 22:16 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kenobi schreef:
    Ik had een keer een kind Sim en die was jarig.
    Buiten stond de taart en de kaarsjes erop wilde hij uitblazen, tot het kind in brand vloog.


    Haha, oei


    16 - 09 - '17

    Ik weet nog dat ik een keertje heel Veronadorp had uitgemoord, uit verveling. Zonder opslaan natuurlijk, maar toch. :Y)

    Oh! Hier is een topic over?! Waarom heb ik die niet eerder gezien!

    Ik had altijd de Sims 1 met alle uitbreidingen behalve iets met toverdingen, ofzo. Toen ging ik over op Sims 2 (heb Sims 1 verkocht) en toen had ik ze ook bijna allemaal behalve Seizoenen en nu heb ik Sims 3, maar ik heb nog lang niet alles.
    Ik heb:
    De Sims 3: Wereldavonturen
    De Sims 3: Ambities
    De Sims 3: Na Middernacht
    De Sims 3: Levensweg
    De Sims 3: Beestenbende
    De Sims 3: Showtime
    De Sims 3: Bovennatuurlijk
    De Sims 3: Jaargetijden

    En ik kan niet wachten op de Sims 4.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cool, hier pas ik ook wel bij.
    Sims 1 + Beestenboel + Abracadabra
    Sims 2 bijna alles, ik weet niet welke we precies missen. Volgens mij een accessoirepakket of zo.
    Sims 3 alles.

    En ik heb nodig nieuwe verhaallijnen nodig


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hartnett schreef:
    (...)

    Ik ontvoer wel altijd Sims. :')
    Ik heb ooit een universiteit op de Sims 2 laten afbranden en een soort kapel op de locatie gebouwd, waarna ik de grafzerken allemaal op tafels met witte lakens heb geplaatst. Ik had toen een soort fort voor mijn eigen Sim gebouwd, zodat deze niet zou overlijden. ;p

    Ik bouwde altijd muren rond mijn Sims en liet hem dan vuurwerk afsteken. Ze waren dan meteen dood.
    Eigenlijk zou ik me zorgen moeten maken dat ik zulke dingen deed met mijn Sims.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Ik bouwde altijd muren rond mijn Sims en liet hem dan vuurwerk afsteken. Ze waren dan meteen dood.
    Eigenlijk zou ik me zorgen moeten maken dat ik zulke dingen deed met mijn Sims.


    Dat moet ik eigenlijk nog eens uitproberen. :Y)
    En gelukkig ben je niet de enige die je Sims op gruwelijke wijze vermoordt, dus ik zou me nog geen zorgen maken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    My gosh, jullie zijn erg. Moet ik me zorgen maken? :W


    -

    Aldea schreef:
    My gosh, jullie zijn erg. Moet ik me zorgen maken? :W


    Hahaha. Ik liet heel vaak mijn Sims doodgaan omdat het in de verhaallijn paste. Het is voor mij één groot verhaal xD.

    -Een broer en een zus. De broer is alleenstaande vader, de zus forever alone. Dan overlijdt de broer en krijgt de zus de zorg van twee peutertjes.
    -Een jongen die niets heeft, geen geld, geen huis, alleen een lief hondje. Hij heeft tig vrienden die niet weten dat hij dakloos is, maar die hem wel vaak in huis nemen. Als zijn hond wordt afgepakt, is hij alles kwijt, tot hij het meisje van zijn dromen ontmoet - maar ze weet niets van zijn leven af.
    -Een meisje die altijd heeft gedroomd van trouwen en kinderen krijgen, blijkt op vrouwen te vallen. Ze krijgt een scharrel, maar durft niet aan de buitenwereld voor haar ware gevoelens uit te komen. (Het eindigde ermee dat ze met een vrouw getrouwd was en drie kinderen heeft geadopteerd.)

    En zo heb ik nog véél meer verhaallijnen :'p.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik bouw best vaak muren om mensen heen en laat ze dan verhongeren. :x


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    JamesPotter schreef:
    Eindigen jullie ook altijd met depressieve sims en 4 ontvoerde jongens door de deur weg te halen of ben ik de enige?

    Hahaha, zo ontvoer ik ze ook altijd. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Foreverx schreef:
    Ik bouw best vaak muren om mensen heen en laat ze dan verhongeren. :x

    Dat deed ik bij Sims 2 altijd als ik een kind geadopteerd had die ik niet leuk vond. Haha, best erg. ;'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mirriemir schreef:
    (...)
    Dat deed ik bij Sims 2 altijd als ik een kind geadopteerd had die ik niet leuk vond. Haha, best erg. ;'D


    Met sims 3 op pc gebruik ik cheats als ik een stom kind heb. En op de wii bouw ik er muren omheen. :$


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)

    Met sims 3 op pc gebruik ik cheats als ik een stom kind heb. En op de wii bouw ik er muren omheen. :$

    Ja precies, bij Sims 3 is het: "verwijder sim". Handig! ^^

    Stiekem wil ik dat mijn huidige man bij Sims 3 wordt aangevallen door een kraken, want daar ben ik benieuwd naar.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik eindig altijd als een rijke stinkerd zonder gebruik van codes :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'