• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zit nu nog in de bus. Zal alles later aanpassen.


    26 - 02 - '16

    Ik wil ook spelen, maar waar kan ik 't best de Sims 3 downloaden? :')

    Hanaemi schreef:
    Ik wil ook spelen, maar waar kan ik 't best de Sims 3 downloaden? :')


    Ik zou geen idee hebben, ik heb het gekocht.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    Ik zou geen idee hebben, ik heb het gekocht.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Javelin schreef:
    (...)

    Aaah dat kun je zien <3


    Aww yissss : D Blij dat iemand het ziet xD
    De wenkbrauwen kloppen niet helemaal, maar ik had niets beters xD


    The fire keeps us warm.

    Ik heb zojuist gelezen dat er in de Sims 4 geen peuters zullen komen, wat een tegenvaller :').


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    Ik heb zojuist gelezen dat er in de Sims 4 geen peuters zullen komen, wat een tegenvaller :').


    Ja, dat heb ik ook gelezen.


    16 - 09 - '17

    xDreamingx -> Redrosex
    Beetje laat ;x


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Amarela schreef:
    Ik heb zojuist gelezen dat er in de Sims 4 geen peuters zullen komen, wat een tegenvaller :').


    Klopt, echt jammer. En ook al geen zwembaden las ik (al zullen ze die vast wel snel in een prijzige expansion terug laten komen :') )


    The fire keeps us warm.

    Piddle schreef:
    (...)

    Klopt, echt jammer. En ook al geen zwembaden las ik (al zullen ze die vast wel snel in een prijzige expansion terug laten komen :') )


    Wat, geen peuters en zwembaden? Waar slaat dat nou weer op? Geen zwembaden kan ik nog mee leven, maar geen peuters? Dan heb je straks een kleine baby, die na zijn verjaardag meteen een groot kind wordt.. Ik vond die peuters uit Sims 3 juist zo schattig.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Amarela schreef:
    Ik heb zojuist gelezen dat er in de Sims 4 geen peuters zullen komen, wat een tegenvaller :').

    Yup, geen peuters, geen zwembaden - wat ik helemaal niet zo erg vind - en tieners hebben hetzelfde model als volwassenen/ouderen, zijn dus even groot.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 10:41 ]


    Ex astris, sciencia

    Huh, geen peuters of tieners? Hoe willen ze de kinderen dan laten opgroeien? :O


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Javelin schreef:
    Huh, geen peuters of tieners? Hoe willen ze de kinderen dan laten opgroeien? :O

    Wel tieners, maar ze zien eruit als volwassenen, qua lengte. Om Sim Guru graham te quoten: "They have lighter frames than their adult counterparts, less curvy figures, and a bit more youthful pudge added to their faces."


    Ex astris, sciencia

    Aw, that's a pity :(


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb sims 2 met alle uitbereidingspakketten (en super veel downloads) op de laptop staan en op mijn computer staat alleen de orginele sims 3. Ben nog wel van plan uitbereidingspakketten te kopen. Sims is gewoon zo verslavend ><'


    Sometimes it's best not to care.