• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    Dat soort dingen ken ik ook,aantal maanden terug hadden en vriendin en ik de leraren van ons op school gemaakt toen ik nog de sims 2 had, dat was redelijk een succes.

    Vroeger hadden we ook wel eens met een verjaardagspartijtje gingen we sims'en en dan geesten oproepen met de sims 2 om half twaalf 's nachts.

    Nu ben ik vooral bezig om wilde eenhoorn te vangen met sims 3 beestenboel.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 10:35 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Aldea schreef:
    Speelt iemand hier sims freeplay? Ik heb nodig een paar nieuwe neigboors (via fb) zodat ik een paar dingens kan afronden.


    -

    Ik heb nu sinds kort de Sims 3 + alle uitbreidingen.
    Ik ben er nu mee bezig om een Sim een beroemdheid te maken.
    Ze heeft nu 3 sterren.


    Tell me about it, stud.

    Mijn sims heeft het een hele tijd niet gedaan, maar ik heb laatst de sims 3 + alle uitbreidingen opnieuw gedownload en nu doet deze het op mijn nieuwe laptop dus wel (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hey. Ik hoor hier ook bij.
    Ik bezit De Sims 1 (alleen het hoofdspel), wat ik eigenlijk nooit speel. Verder De Sims 2, De Sims 2 Op een Onbewoond Eiland en De Sims 2 Huisdieren op de Playstation 2.
    Van de Sims 3 heb ik alle uitbreidingen, maar Vooruit In De Tijd is de enige die niet geïnstalleerd is.
    Oh ja, de Sims Medieval heb ik samen met de Piraten uitbreiding.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 18:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wooooh, het is eindelijk gelukt om alles te downloaden ;D
    Nu heb ik dus Sims3+alle uitbreidingen en al die extra pakketten, van de sims 1 en 2 heb ik ook een hoop maar dat weet ik niet uit m'n hoofd, ga ik vanmiddag even opzoeken.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 12:03 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    2 september sims 4 :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Creepy vrouw verteld over sims 4


    quidquid excusatio prandium pro

    Vanmiddag is iets later geworden...maar hier zijn mijn sims:
    Sims: Hot Date, op vakantie, Beestenboel, Superstar, Abracadabra (weet ik niet zeker, ik kan het niet nakijken want ik denk dat de spellen bij mn zus liggen)
    Sims 2: Huisdieren, Studentenleven, Nachtleven, Gaan het maken, Op reis, Seizoenen.
    Sims 3: Wereldavonturen, Ambitiets, Na middernacht, Levensweg, Beestenbende, Showtime, Bovennatuurlijk, Jaargetijden, Exotisch eiland, Vooruit in de tijd + Alle accesoirepakketten
    Gamecube: The Urbz Sims in the City, The Sims Erop uit
    Wii: De sims 2 Op een onbewoond eiland


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    nerveus schreef:
    2 september sims 4 :D


    2 september voor US, 4 september voor europa en australië. :)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Eindigen jullie ook altijd met depressieve sims en 4 ontvoerde jongens door de deur weg te halen of ben ik de enige?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Eindigen jullie ook altijd met depressieve sims en 4 ontvoerde jongens door de deur weg te halen of ben ik de enige?


    Haha, nee. Al eindig ik wel vaak op verschillende manieren, maar zo nog niet xp


    16 - 09 - '17

    Ik eindig altijd met een sim die een rood diamantje heeft, omdat ze zich slecht voelt


    26 - 02 - '16

    JamesPotter schreef:
    Eindigen jullie ook altijd met depressieve sims en 4 ontvoerde jongens door de deur weg te halen of ben ik de enige?


    Ik ontvoer wel altijd Sims. :')
    Ik heb ooit een universiteit op de Sims 2 laten afbranden en een soort kapel op de locatie gebouwd, waarna ik de grafzerken allemaal op tafels met witte lakens heb geplaatst. Ik had toen een soort fort voor mijn eigen Sim gebouwd, zodat deze niet zou overlijden. ;p


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hahaha, hoe erg kunnen we zijn? Maar goed dat het een spel is xD


    16 - 09 - '17