• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    Het lijkt mij best leuk als je een demo zou kunnen downloaden voor CAS van sims 4 net zoals bij sims 3 beestenbende.
    Want de CAS is zo goed als klaar volgens mij.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elmorria schreef:
    Het lijkt mij best leuk als je een demo zou kunnen downloaden voor CAS van sims 4 net zoals bij sims 3 beestenbende.
    Want de CAS is zo goed als klaar volgens mij.


    CAS?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Javelin schreef:
    (...)

    CAS?

    Create a sim


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elmorria schreef:
    Het lijkt mij best leuk als je een demo zou kunnen downloaden voor CAS van sims 4 net zoals bij sims 3 beestenbende.
    Want de CAS is zo goed als klaar volgens mij.[/quote

    Ja hopelijk doen ze dat :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Elmorria schreef:
    (...)
    Create a sim


    Oeeh! Nou, dat mag van mij wel, ja! :D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Elmorria schreef:
    Het lijkt mij best leuk als je een demo zou kunnen downloaden voor CAS van sims 4 net zoals bij sims 3 beestenbende.
    Want de CAS is zo goed als klaar volgens mij.


    BRON

    Dit is maar een kleine hint, een geruchtje, maar je idee zou misschien nog wel eens werkelijkheid blijken ook! :)
    Rumor, be true! *fingers crossed*

    Constante -> Tudor


    Deep inside, I've never felt alive

    Boop. Stiekem best trots op mijn nieuwe simmetjes;




    Hij is schaamteloos gebaseerd op Ben Barnes.


    The fire keeps us warm.

    Erieka? *zet haar puppy-ogen op*
    Zou je me alsjeblieft willen toevoegen aan de Simmers lijst in de beginpost?
    Alvast bedankt. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Cumberman schreef:
    Erieka? *zet haar puppy-ogen op*
    Zou je me alsjeblieft willen toevoegen aan de Simmers lijst in de beginpost?
    Alvast bedankt. (:


    Welke spellen heb je?


    26 - 02 - '16

    Oh, daar wil ik ook bij :')
    Inge + Sims 3 + Momenteel nog geen. Wel een paar extra werelden.


    The fire keeps us warm.

    Blitzcrank schreef:
    (...)

    Welke spellen heb je?

    - Sims Middeleeuwen (PC)
    - Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC)
    - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2)
    - Sims 2 Pets (Playstation 2)
    - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2)
    - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Author > Amarela, ik heb btw ook Sims 3 voor de WII c:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 13:09 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Cumberman schreef:
    Erieka? *zet haar puppy-ogen op*
    Zou je me alsjeblieft willen toevoegen aan de Simmers lijst in de beginpost?
    Alvast bedankt. (:


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Piddle schreef:
    Boop. Stiekem best trots op mijn nieuwe simmetjes;




    Hij is schaamteloos gebaseerd op Ben Barnes.


    Aaah dat kun je zien <3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain