• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Volgens mij denken mannen en vrouwen ongeveer evenveel aan seks, zeker in de puberteit, maar is er minder sociaal taboe op jongens die openlijk over seks en lustgevoelens praten dan op meisjes die hetzelfde doen. Gelukkig is het verschil in de loop der jaren al een stuk subtieler geworden, maar het is er in ieder geval naar mijn beleving nog wel een beetje.


    Yeah I know, maar op chatsites trekken ze zichzelf uit en sturen ze een foto van hun piemol zonder toestemming van mij!


    tiptoe through the tulips...

    ElzTheKiller schreef:
    (...)

    Yeah I know, maar op chatsites trekken ze zichzelf uit en sturen ze een foto van hun piemol zonder toestemming van mij!


    *Piemel.

    Op wat voor chatsites zit jij in hemelsnaam.


    Your make-up is terrible

    ElzTheKiller schreef:
    (...)

    Yeah I know, maar op chatsites trekken ze zichzelf uit en sturen ze een foto van hun piemol zonder toestemming van mij!

    Oh, meis. Zeg me alsjeblieft dat je niet op Chatroulette of Omegle zit. Daar stikt het inderdaad van dat soort mannetjes, maar die doen dat vooral omdat dat een paar van de weinige websites zijn waarmee ze snel videocontact met vrouwen kunnen hebben, want blijkbaar zijn webcamchats die voor webcamseks bedoeld zijn vooral populair bij mannen en zijn de meisjes dus schaars. (cat) Gewoon op disconnect drukken als dat gebeurd, of liever nog helemaal niet op die websites komen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik denk inderdaad dat Jip gelijk heeft en dat meisjes ongeveer even veel aan seks denken, maar ik denk wel dat meisjes seks sneller in een connectie met liefde of relaties zien, in plaats van alleen de fysieke activiteit


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Oh, meis. Zeg me alsjeblieft dat je niet op Chatroulette of Omegle zit. Daar stikt het inderdaad van dat soort mannetjes, maar die doen dat vooral omdat dat een paar van de weinige websites zijn waarmee ze snel videocontact met vrouwen kunnen hebben, want blijkbaar zijn webcamchats die voor webcamseks bedoeld zijn vooral populair bij mannen en zijn de meisjes dus schaars. (cat) Gewoon op disconnect drukken als dat gebeurd, of liever nog helemaal niet op die websites komen.


    Die sites bedoel ik ook :S Ik vind het gewoon nice om mensen te leren kennen xD maar de meeste zijn wel raar ja :S


    tiptoe through the tulips...

    Is het raar dat ik een beetje bang ben voor de eerste keer seks? Ik ben namelijk bang dat het heel veel pijn doet en dat ik veel ga bloeden achteraf. Is deze angst terecht?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    Is het raar dat ik een beetje bang ben voor de eerste keer seks? Ik ben namelijk bang dat het heel veel pijn doet en dat ik veel ga bloeden achteraf. Is deze angst terecht?


    Als je er ruim de tijd voor neemt om zelf opgewonden te raken en genoeg glijmiddel gebruikt als het nodig is, hoort het eigenlijk geen tot heel weinig pijn te doen. Bloeden zou in principe ook niet hoeven met genoeg voorbereiding. Althans, dat heb ik me laten vertellen. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Shore schreef:
    Is het raar dat ik een beetje bang ben voor de eerste keer seks? Ik ben namelijk bang dat het heel veel pijn doet en dat ik veel ga bloeden achteraf. Is deze angst terecht?


    Ik snap je angst wel, maar ik heb zelf ondervonden dat het heel veel verschil maakt op welke manier je -je eerste keer 'uitvoert'. Mijn eerste keer deed erg pijn omdat mijn vriend niet goed luisterde, maar mijn tweede keer ging een stuk beter omdat ik en mijn huidige vriend wel met elkaar kunnen communiceren. Het deed doen wel pijn, maar wel een stuk minder dan de eerste keer. Het was zelfs fijn, na verloop van tijd.
    Ik heb bij beide keren gebloed, maar de hoeveelheid viel me eigenlijk wel mee.

    Ik denk dat een hoop stress en spanning al te voorkomen is door gewoon met je vriend te praten, wanneer je voor het eerst seks gaat hebben (en de keren erna ook, natuurlijk). Wees niet bang om aan te geven dat je iets niet fijn vindt, of dat je wilt stoppen. Ik heb er een beetje spijt van dat ik dat namelijk niet durfde, want de eerste keer dat ik het met mijn huidige vriend deed, verliep ook vele maler fijner omdat ik toen wel durfde te praten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bedankt voor jullie reacties. Daar kan ik echt wat mee.

    De afgelopen twee keren dat het naar seks neigde te gaan, zei mijn vriend ook dat ik niks hoef te doen wat ik niet wil of waar ik niet klaar voor ben. Maar ik vind het ook een beetje lastig om aan te geven of ik er klaar voor ben of niet.
    Ik heb wel het gevoel dat onze keer vrij ongemakkelijk zal zijn, omdat we het dan voor ons allebei de eerste keer is, maar dat zal wel goed komen als we goed communiceren, inderdaad.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Vraagje: Wat was/vinden jullie (de) leeftijd voor de eerste keer?


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Cafune schreef:
    Vraagje: Wat was/vinden jullie (de) leeftijd voor de eerste keer?

    Ik ben achttien en heb mijn eerste keer dus nog niet beleefd, maar ik vind dat wel een goede leeftijd denk ik.
    Maar de ene persoon is er misschien al op z'n zestiende klaar voor, terwijl een ander liever tot na hun twintigste wacht.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn eerste keer was op mijn 13de. Ik heb een hele lange relatie met die jongen gehad, ook daarna nog. Achteraf gezien had ik die relatie liever niet gehad, maar op zich heb ik er ook geen spijt van. Op dat moment vond ik gewoon dat ik er klaar voor was en dat is gewoon voor iedereen anders.

    Wiarda heeft trouwens gelijk, als je er lekker de tijd voor neemt en ervoor zorgt dat alles goed nat is of glijmiddel gebruikt, zal het toch amper pijn doen. Soms doet het wel een beetje pijn, maar dat gaat al snel gewoon over als je bezig bent omdat je lichaam zich er gewoon aan aanpast. Dat bloeden verschilt echt per persoon. Ik heb namelijk nergens last van gehad, terwijl mijn eerste keer wel erg veel pijn deed (we klootten beide maar gewoon wat aan, aangezien we niet echt een idee hadden, haha).

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 21:38 ]


    Your make-up is terrible

    ElzTheKiller schreef:
    (...)

    Yeah I know, maar op chatsites trekken ze zichzelf uit en sturen ze een foto van hun piemol zonder toestemming van mij!



    Ik heb veel vrienden verloren omdat ze op facebook even een foto van hun piemel moesten sturen -,-

    Cafune schreef:
    Vraagje: Wat was/vinden jullie (de) leeftijd voor de eerste keer?

    De leeftijd dat je er ook klaar voor bent om eventueel de gevolgen te ondervinden. And yea, ik ben 22 en heb die leeftijd nog niet bereikt ;D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cafune schreef:
    Vraagje: Wat was/vinden jullie (de) leeftijd voor de eerste keer?

    Ik was drieëntwintig, maar ik heb bewust gewacht totdat ik ging trouwen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.