• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Prancer schreef:
    (...)

    Ik zag 'm voorbijkomen op Tumblr, tis een grap :')
    Ja, zover was ik al, hahaha. Ik zie het al helemaal voor me dat iemand dat roept. That would be a huge moodkiller.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ja, zover was ik al, hahaha. Ik zie het al helemaal voor me dat iemand dat roept. That would be a huge moodkiller.


    Het is een verwijzing naar Shrek. Maar ik kan me voorstellen dat het een moodkiller is haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Het is een verwijzing naar Shrek. Maar ik kan me voorstellen dat het een moodkiller is haha


    Zullen vast wel mensen zijn met een shrek fetish. Rule 34.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vraagje: Mijn vriend is binnenkort een halfjaar weg om af te studeren. In die tijd wil ik stoppen met de pil, gewoon om te zien wat het doet met me.
    Weet iemand toevallig na hoeveel dagen/weken het veilig is om te stoppen? En hoeveel weken van te voren moet je weer beginnen?

    Ik ben wel van plan het aan de huisarts te vragen, maar drop de vraag eerst hier maar even sinds het hier al te lang zo dood is. :]


    You are beautiful, you are love.

    definitief stoppen in de stopweek zou ik zeggen en dat twee maanden van te voren weer beginnen, dacht ik...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    definitief stoppen in de stopweek zou ik zeggen en dat twee maanden van te voren weer beginnen, dacht ik...


    Niet 2 maanden, gewoon op de eerste dag als je ongesteld bent voordat hij terug komt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet 2 maanden, gewoon op de eerste dag als je ongesteld bent voordat hij terug komt.

    Okee, in dat geval verander je het patroon wel toch?


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Vraagje: Mijn vriend is binnenkort een halfjaar weg om af te studeren. In die tijd wil ik stoppen met de pil, gewoon om te zien wat het doet met me.
    Weet iemand toevallig na hoeveel dagen/weken het veilig is om te stoppen? En hoeveel weken van te voren moet je weer beginnen?

    Ik ben wel van plan het aan de huisarts te vragen, maar drop de vraag eerst hier maar even sinds het hier al te lang zo dood is. :]

    Lang leve de bijsluiter!


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    (...)
    Lang leve de bijsluiter!


    Hah, oh daar had ik nog niet eens aan gedacht! (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Blitzen schreef:
    definitief stoppen in de stopweek zou ik zeggen en dat twee maanden van te voren weer beginnen, dacht ik...


    Twee maanden? Eén week joh, bij mijne althans.


    i put the fun in funeral

    Oh, laat ik alweer even mn username aanpassen
    Sheo > Vanderwoodsen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hehehehe. Zoveel views, maar weinig reacties. Grappig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hehehehe. Zoveel views, maar weinig reacties. Grappig.


    Sex sells.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    whaaaaaaaaaaaaaat?????????

    Submissive.
    Delish > Tsuchiya


    Don't walk. Run, you sheep, run.