• Lalala, dit topic is van mij en Yolanda! (wbw) *O*

    En Gail denkt dat het haar topic is, maar het is het niet. ;p




    ''Dit houdt niet op, niet vanzelf. Dit houdt niet op, niet vanzelf. Dit houdt niet op, totdat jij iets doeeeeeeeeeet''

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 0:26 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Eh- oké. :'D


    Well... het heeft meer betrekking op haar dan op mij :'D Nou ja, het is niet dat zij iets gedaan had of zo, maar je begrijpt wel wat ik bedoel ^^ Sorry voor het geheimzinnig gedoe, trouwens, maar ik wou gewoon even vloeken ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Novoselic schreef:
    Dank je voor de hugs, Kim, maar nu doen mijn ribben pijn.

    Sorry.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Grohl schreef:
    (...)

    Well... het heeft meer betrekking op haar dan op mij :'D Nou ja, het is niet dat zij iets gedaan had of zo, maar je begrijpt wel wat ik bedoel ^^ Sorry voor het geheimzinnig gedoe, trouwens, maar ik wou gewoon even vloeken ^^

    Lol.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Laten we ons dan samen kut voelen. :Y)

    Great idea :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Lol.


    Waarom nu weer lol? :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Waarom nu weer lol? :'D

    Omdat ik het niet meer volg. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Frans morgen wordt echt een groot succes..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Omdat ik het niet meer volg. :')


    - Er is iets gebeurd op school met iemand van wie ik het niet verwacht had
    - Ik wilde ervoor vloeken, dat deed ik
    - Ik moet er van mijn zus mijn mond over houden omdat zij dichter bij het probleem staat dan ik al is zij het probleem niet

    ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tumnus schreef:
    Frans morgen wordt echt een groot succes..

    Spreekbeurt die vandaag pas af is, voor de helft is ingekort en nog niet is afgeprint anders ook niet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Grohl schreef:
    (...)

    - Er is iets gebeurd op school met iemand van wie ik het niet verwacht had
    - Ik wilde ervoor vloeken, dat deed ik
    - Ik moet er van mijn zus mijn mond over houden omdat zij dichter bij het probleem staat dan ik al is zij het probleem niet

    ^^

    Oké.

    Eigenlijk is het nog niet zo'n slecht idee om een vloektopic te openen waar alle mensen hun frustraties kunnen uiten zonder vragen te moeten beantwoorden over wat er aan de hand is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oké.

    Eigenlijk is het nog niet zo'n slecht idee om een vloektopic te openen waar alle mensen hun frustraties kunnen uiten zonder vragen te moeten beantwoorden over wat er aan de hand is.


    Inderdaad, maar volgens mij rekenen de mods dat onder het LJH-topic ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Soms ben ik echt helemaal klaar met m'n klas.
    Vandaag kregen we samen met de andere klas een hele preek van onze vorige studiecoach.
    Het is namelijk zo dat minstens twee derde deel van de klas zijn/haar best niet doet.
    Terwijl ik had verwacht: 'Oh, dit is een opleiding, daar zit je wel met mensen in de klas die het leuk vinden.'
    Volgens mij kan het ze geen f**k schelen dat sommige mensen uit de klas, waaronder ik, wél proberen over te gaan, maar dat ga ik toch al.
    Als je de opleiding niet leuk vindt, waarom ga je dan nog naar school? Ja, omdat het moet. Maar val mij daar dan niet mee lastig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Rot dagje vandaag woohoee :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    De arm: Le armeau. Moe: Tired. De rug: Le Backu. Gisteren: LALALALA.
    Dit wordt drie keer niks..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    De arm: Le armeau. Moe: Tired. De rug: Le Backu. Gisteren: LALALALA.
    Dit wordt drie keer niks..


    Le bras; fatigué(e), le dos, hier ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried