• Lalala, dit topic is van mij en Yolanda! (wbw) *O*

    En Gail denkt dat het haar topic is, maar het is het niet. ;p




    ''Dit houdt niet op, niet vanzelf. Dit houdt niet op, niet vanzelf. Dit houdt niet op, totdat jij iets doeeeeeeeeeet''

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 0:26 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    werkt het?


    Save me

    Stillalone schreef:
    werkt het?


    Shoutbox weet ik niet, maar een topic aanmaken, daar een beschrijving en link van je verhaal neerdroppen werkt altijd wel. En er zijn ook wel es topic waarin mensen vragen om stories, en als jouw story aan de eisen voldoet kun je ze daar ook plaatsen. Let wel op dat je maar 6 topics per dag ofseu mag bumpen waar je je story in dropt. Ik heb er een keer een waarschuwing van gehad, want ik had er 8. c:
    Plus oude topics bumpen is nooit handig, krijg je alleen maar gezeur over. ;) Maar een eigen topic aanmaken werkt sowieso. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meet Yami :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    McBride schreef:
    Waarom staan er weer poepquizzen in de top? x)

    Dat vond ik ook al zo vreemd..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HELLO GUYS, I'M BACK.

    Hanaemi schreef:
    HELLO GUYS, I'M BACK.



    MEREL! MEREL! MEREL! MEREL! MEREL! MEREL! MEREL! MEREL!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hanaemi schreef:
    HELLO GUYS, I'M BACK.



    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Big double beef burger is zo lekker :3

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 18:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb ik dingen gemist? Naam veranderingen? Andere belangrijke dingen?

    Hanaemi schreef:
    Heb ik dingen gemist? Naam veranderingen? Andere belangrijke dingen?

    Mertin > Novoselic *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wacht... Nee toch.... Volgende week komt de laatste aflevering van het vijfde seizoen van Glee. )':
    Ik ga huilen als mijn favoriete koppel niet meer bestaat, als de aflevering afgelopen is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ga verder met tumblr spammen :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Poef.
    Ik denk dat ik verliefd ben *-*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    Poef.
    Ik denk dat ik verliefd ben *-*
    Aaah eindelijk! Ik ben ook al zo lang verliefd op jou *-*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    HAHAAAHAHAH


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.