• Lalala, dit topic is van mij en Yolanda! (wbw) *O*

    En Gail denkt dat het haar topic is, maar het is het niet. ;p




    ''Dit houdt niet op, niet vanzelf. Dit houdt niet op, niet vanzelf. Dit houdt niet op, totdat jij iets doeeeeeeeeeet''

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 0:26 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Because aaaall of me loves aaaall of you, loves your curves and all your edges, all you perfect imperfection. Aaaaall of me loves aaall of you, you're my end and my beginning. Even when I lose I'm winning. Because I give you aaaahaaahaall of meeee. And you give your aaaahaaahaaall of you oh-oh... (flower)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 7:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zucht. Ben al sinds half 8 onderweg naar school omdat de trein moeilijk doet.


    26 - 02 - '16

    Morning peeps.

    Een veel te late 'Mijn topics'. :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik kom al een beetje in de buurt van 30.000 posts c;


    26 - 02 - '16

    McBride schreef:
    (...)

    Natuurlijk mis ik jou. Mis jij mij ook?
    En wie is armijn?

    Ik mis jou ook. Armijn is een jongen waar ik mijn hele leven vanaf groep drie een zwak voor heb. :s


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben vandaag in totaal 4,5 uur onderweg geweest voor 2 uurtjes school. Lange leve het openbaar vervoer! :3


    26 - 02 - '16

    Ik ben er vandaag op school twee keer uitgestuurd, en één keer moest ik een gele kaart halen. :'D

    Een meisje uit mijn klas liep gister zonder te kloppen haar zus' kamer in en toen zag ze haar zus en haar vriend neuken. Trauma's voor het leven natuurlijk. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    Ik ben er vandaag op school twee keer uitgestuurd, en één keer moest ik een gele kaart halen. :'D

    Een meisje uit mijn klas liep gister zonder te kloppen haar zus' kamer in en toen zag ze haar zus en haar vriend neuken. Trauma's voor het leven natuurlijk. :')


    Lekker dan x)


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Lekker dan x)

    Wat? Van dat eruit gestuurd worden of dat meisje?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Wat? Van dat eruit gestuurd worden of dat meisje?


    Dat meisje, haha


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Dat meisje, haha

    Ja, en het vreemde is dat die zus niet eens boos werd, ze zei alleen dat ze het niet tegen haar ouders moest zeggen en een slap smoesje dat zij het koud had en hij het warm. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Ja, en het vreemde is dat die zus niet eens boos werd, ze zei alleen dat ze het niet tegen haar ouders moest zeggen en een slap smoesje dat zij het koud had en hij het warm. :')


    Ik snap het wel, het is vervelend om het koud te hebben :Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 16:13 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Ik mis jou ook. Armijn is een jongen waar ik mijn hele leven vanaf groep drie een zwak voor heb. :s


    Naahw c:
    Vraag hem eens mee uit? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    *zucht* (flower)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.