• Lalala, dit topic is van mij en Yolanda! (wbw) *O*

    En Gail denkt dat het haar topic is, maar het is het niet. ;p




    ''Dit houdt niet op, niet vanzelf. Dit houdt niet op, niet vanzelf. Dit houdt niet op, totdat jij iets doeeeeeeeeeet''

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 0:26 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    OMG...

    Doordat Miel en ik elkaar telkens kusemoticons sturen zei ik dit;

    Volgens mij, als wij een koppel zouden zijn, zouden wij echt klef zijn xd
    Waarop hij zegt; Zou je denken? (emoticon die kind of mysterieus kijkt)
    Ik; Hmm kan toch :p
    Hij; Jup :3 Alles kan xd


    People, wat moet ik hiervan denken?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 18:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Foraoise schreef:
    (...)

    Zend je opdracht in, flippo xp

    Noooh! Later! Ik moet vandaag klaar komen met het vertalen van mijn intervieuw.


    -

    Ellery schreef:
    (...)
    Noooh! Later! Ik moet vandaag klaar komen met het vertalen van mijn intervieuw.


    Okay.

    @Kelloggs, geef nou maar gewoon toe dat jullie elkaar hééééééééééél erg leuk vinden!


    16 - 09 - '17

    Mensen, wat vinden jullie van mijn nieuwe ava?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    Mensen, wat vinden jullie van mijn nieuwe ava?

    Me likes (:



    Sylvie; Do you think so? :\ Ik ben zo onzeker. Maar ik ben wel al dagen blij, zelfs de regen vandaag kon me niet stoppen met lachen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Me likes (:



    Sylvie; Do you think so? :\ Ik ben zo onzeker. Maar ik ben wel al dagen blij, zelfs de regen vandaag kon me niet stoppen met lachen...

    Jeuhj!

    Aw, dat is zo schattig (heart2)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Me likes (:



    Sylvie; Do you think so? :\ Ik ben zo onzeker. Maar ik ben wel al dagen blij, zelfs de regen vandaag kon me niet stoppen met lachen...


    Zie je nou wel, dat zegt toch genoeg? ;)

    @Eva, ik vind je ava wel leuk (:


    16 - 09 - '17

    Tumnus schreef:
    (...)
    Jeuhj!

    Aw, dat is zo schattig (heart2)

    Nog wat;

    M; Lol t onweert : D
    Ik; D:
    M; Niet leuk? :p
    Ik; Bang voor haha
    M: Awh wat lief (bloospoppetje). Ik hou der echt van :p Is mijn favoriete weer >.<
    Ik; Nou, kom je me troosten?
    M; Gehe jah, kom maar tegen me aan xD
    Ik; Okeee
    M; (bloospoppetje die ^^ doet)
    Ik; (knipoogpoppetje)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 19:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb trouwens ook een andere ava, voor de mensen die 't nog niet gezien hadden c;


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Ik heb trouwens ook een andere ava, voor de mensen die 't nog niet gezien hadden c;

    Me likes too


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roku schreef:
    Ik heb trouwens ook een andere ava, voor de mensen die 't nog niet gezien hadden c;

    Ik had het gezien, ja.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoleman schreef:
    (...)
    Ik had het gezien, ja.


    -

    Yay c;


    26 - 02 - '16

    Ghehe. Leuke ava's ;3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ben even weg. Q is teveel afleiding en zo kom ik nooit klaar met mijn schoolwerk. Bye (doeg)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -