• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Camp, ik kan dit niet beloven. Het maakt me niets uit of ik gedood word of gewond raak of wat dan ook, ik kan en wil je niet alleen hierbij laten.’ Hij keek in mijn ogen terwijl ik dicht tegen hem aan stond. ‘Ik beloof dat er niets ernstigs gaat gebeuren. Met mij of met jou, met niemand. Vertrouw me.’ Een raar gevoel raasde door mijn lichaam. Ik heb mijzelf letterlijk nooit zo dicht verbonden met iemand gevoeld terwijl het hoogst verboden was. Met enige aarzeling legde ik mijn armen in zijn nek en drukte mijn lippen op die van George. Ik hield van hem en ik was bang dat dat onze dood zou worden. Ik was geen medicijn maar een gif. Het liefst liet ik hem los zodat hij niet in de problemen zou komen maar ik wist dat het kwaad al geschiet was. Niet bij voldemort of bij andere dooddoeners maar in onze harten. Voorzichtig haalde ik mijn lippen van de zijne af terwijl ik weer in zijn bruine heldere ogen staarde.
    ‘Waarom ben je zo lief, George?’

    Love is in the air lalalalaa ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    oooeh, wat moet Georgie zeggen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Verras me maar (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    oeeeeh, Georga da romaticus, maar korte post (flower).. :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ('x ochoch :P wie weet bespringt Campbell je wel


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Hij zij niets. In plaats van iets te zeggen, plaatste hij zijn armen achter mijn nek en plaatste zijn lippen zachtjes op die van mij. Een warm gevoel verspreidde zich in mijn lichaam: gevoel die mijn hart langzaam liet smelten. Maar het was niet alleen een positieve gevoel, de gevoel was ook angst, bang om Campbell kwijt te gaan raken. Langzaam haalde hij zijn lippen van de mijne af en gauw plaatste ik mijn hand zachtjes tegen zijn wang aan, die mij al ook weer kippenvel bezorgde.
    ‘Waarom ben je zo lief, George?’ vroeg hij. Ik lachte even.
    ‘omdat ik de echte jou eindelijk heb, en ik wil je ook niet meer kwijtraken.’ Ik stop even en schenk hem een glimlach.
    ‘en ik wil dat je me ook iets beloofd,’ met dat plaatste ik mijn lippen zo zacht op die van hem, zo zacht alsof ik probeerde een bang konijntje te zoenen, liet hem weer los en stond stil op de plek waar onze neuzen elkaar een kleine tik gaven, en fluisterde :
    ‘dat je niet bang hoeft te zijn, omdat je me kunt vertrouwen.’


    sweet sweet Georgie <3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ohgod :x George. Je bent zo lief. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ohgod :x George. Je bent zo lief. ^^


    dat is Campbell als hij niet te gespannen is (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dat is Campbell als hij niet te gespannen is (:


    Campbell is stress kipje ^^ Maarja ohgod ik speel nu al scene af wanneer Molly Weasley en Arthur Weasley DRACO op hun terrein zien aan komen lopen. Hand in hand met Ginny.

    ---

    Daarnaast wat een grote shock dat hun enige tweeling verliefd zijn geworden. Beide op jongens x.o' En de een moet dooddoener worden en de ander is een weerwolf. Ik denk dat ze dat weerwolf gedeelte nog kunnen accepteren vanwege Bill maar Campbell & Draco zijn beide gedoemd D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    wie gaat Molly spelen ^^ omg hopelijk is het snel kerst :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    wie gaat Molly spelen ^^ omg hopelijk is het snel kerst :'D


    We spoelen gewoon nadat we de hoogte punten hebben besproken weet je wel dat ze echt een 'relatie' hebben dan spoelen we een stukje vooruit ('x Tenminste als iemand er mee eens is :D omg ik hoop dat Draco zich kan inhouden :< anders moet mama Ginny behoorlijk boos op hem worden!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    wie gaat Molly spelen ^^ omg hopelijk is het snel kerst :'D


    Ik denk dat jij haar wel goed kan spelen ^^. Gooien we Bill & Charlie ook erbij of zijn ze er niet? :p want dan kan ik of linde of iemand wie wilt Arthur spelen :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik been een behoorlijke slechte Molly schrijver, maar ik ga het proberen, sorry als ik je teleurstel als ik haar slecht bespeel x'(

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 22:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Hij lachte zachtjes wat mijn hart deed smelten. Wat bewonderde ik hem ook. Ondanks alle problemen kon hij lachen. Alsof ze hem niet konden bereiken. Alsof hij onaantastbaar was.
    ‘Omdat ik de echte jou eindelijk heb, en ik wil je ook niet meer kwijtraken.’ Ik voelde mijn hart een sprongetje maken terwijl Georges gezicht zo dicht bij de mijne was dat ik er een enorm warm gevoel van kreeg. Mijn adem stokte terwijl ik mijn hart sneller voelde kloppen door alleen zijn adem over mijn gezicht voelde strijken. Deze keer klopte mijn hart niet van angst maar puur van George.
    ‘En ik wil dat je me ook iets beloofd.’ Hoorde ik George fluisteren waardoor mijn nekharen overeind leken te gaan staan. Zachtjes plaatste hij lippen op die van mij maar al veels te snel haalde hij ze van die van mij af terwijl onze neuzen elkaar zachtjes aantikten.
    ‘Dat je niet bang hoeft te zijn, omdat je me kunt vertrouwen.’ Ik bleef hem voor een fractie van een seconde aankijken terwijl ik zeker wist dat George mijn hart snel tegen mijn ribben hoorde kloppen. Voordat ik zelf of George door had wat ik ging doen drukte ik lustig mijn lippen op de zijne. Alsof ik alle jaren in wilde halen dat ik hem niet in mijn leven gehad had. Zachtjes drukte ik hem in de stoel waar we al eerder ingezeten hadden en alweer ging ik op hem zitten terwijl ik met mijn handen zijn borst masseerde terwijl ik verder mijzelf puur genoot van de kus die we deelde.

    Bám dat krijg je als je met Campbell een relatie neemt ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    ik been een behoorlijke slechte Molly schrijver, maar ik ga het proberen, sorry als ik je teleurstel als ik haar slecht bespeel x'(


    Uch D; Ik kan Molly & Arthur niet bespelen want ik ben bang dat ik bij Arthur te serieus ben en vergeet al die dreuzel gedoe er in te gooien en bij Molly ben ik bang dat ik júist te ver ga of dat ik continu vergeet haar na te doen.

    Daarom zou het fijn zijn als Linde Arthur wil spelen. Dan speel ik eventueel wel bill of charlie.. dat is toch makkelijk want je weet niet echt hoe ze zijn behalve stoere personages ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya