• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ik moet eerst snel mijn verslag voor school afmaken, 10 minutjes maar en dan post ik Georgie


    ik bedoel half uurtje, ghehe, sorry :Y) maar heb hem al af =) had eigenlijk..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    en waag het niet om weer de kamer uit te rennen, Georgie zal voor eeuwig je blijven volgen (: eigenlijk moest hij het opslot doen, toen hij eenmaal Campbell wegtrok..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    en waag het niet om weer de kamer uit te rennen, Georgie zal voor eeuwig je blijven volgen (: eigenlijk moest hij het opslot doen, toen hij eenmaal Campbell wegtrok..


    Auch moet Campbell vertellen over zijn dooddoennerfamilie + Voldy :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Auch moet Campbell vertellen over zijn dooddoennerfamilie + Voldy :p


    ik denk dat George dan deze keer weg gaat rennen, doe maar wat je wilt ='D hij gaat niet wegrennen hoor :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:



    (cat) van waar heb je al die plaatjes :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik denk dat George dan deze keer weg gaat rennen, doe maar wat je wilt ='D hij gaat niet wegrennen hoor :')


    Ohgod D: of zou ik Campbell laten liegen; iets waar hij vreselijk slecht in is xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    (cat) van waar heb je al die plaatjes :')




    hiervandaan ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Omfg x.o' het bestaat! Oke ik zal nu wel wat gaan verzinnen sorry hoor XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Voor ik de kamer kon rennen voelde ik een stevige hand mijn pols grijpen. Ik werd weggetrokken van de deur en ondanks dat ik een bekende zwerkbalspeler ben die veel trainde was George te sterk.
    ‘Campbell, wat bedoel je? Waar heb je het over. Je hoeft het niet te zeggen als je er ongemakkelijk bij voelt, maar met wie.. wie bedoel je met ze?’ ik keek hem met grote ogen aan terwijl ik haast leek te stikken. Vooral toen George me zo doordringend aan keek waardoor ik automatisch naar George ooghoogte keek- zijn borstkast die ritmisch heen en weer ging.
    ‘Je hoeft het niet te vertellen maar ik wil dat je weet, wat er ook gebeurd dat ik voor je sta om je te beschermen. En achter je sta voor steun voor het geval je valt.’ Met zijn woorden liet hij me alleen maar rotter voelen. Als hij er achter kwam waar ik vandaan kwam. Wat ik was. Nouja ik was nog niet gebrandmerkt maar na deze opdracht ging dat gebeuren. Ik moest iedereen afleiden door in de Toverschool Toernooi te belanden. Iedereen zal ernaar kijken waardoor Voldmort zijn kwade plan uit kon voeren. Welke wist ik niet. Ik werd er gelukkig niet zo veel bij betrokken en als ik bij hem moest zitten probeerde ik aan andere dingen te denken. Wel had ik gehoord dat ze wisten van de Orde van de Feniks en iets met Weasleys. Nu pas drong het tot mij door dat ik en George aardsvijanden zijn. Natuurlijk. Maar ik voelde geen haat. In tegendeel; ik voelde me tot hem aangetrokken. Iets wat niet mocht. Ik zou vermoord worden. Ze zouden het wel op een ongeluk laten lijken als de media erbij komt kijken- en George? Wat zou er met hem gebeuren. Ook al kende ik hem kort kon ik hem niet missen. Hij was de enige die om mij leek te geven. Hoewel ik dat niet kon begrijpen. Ik drukte zachtjes mijn hoofd tegen zijn borstkast terwijl ik zachtjes fluisterde;
    ‘De heer van het duister.’

    Slecht stukje I know DX maar ik wist niet hoe Campbell het moest vertellen :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Hij stond stil en staarde me maar aan, en leek diep in zijn gedachtes te zijn gezonken. Ik schudde mijn hoofd en zuchtte: ik wilde hem niet bang maken. Ik moest nooit beginnen met ‘’Karkarov’’, ik wist dat hij zich ongemakkelijk bij zou gaan voelen. Voordat ik iets kon doen, drukte Campbell al zijn hoofd tegen mijn borstkast aan en fluisterde: ‘De heer van het duister.’
    Ik voelde me verlammen en mijn benen leken het voor even op te geven.
    ‘de heer van.. Volde – oh..?’ stamelde ik. Ik kon niet bewegen. Niet denken, ik voelde me om de minuut steeds verwarrender voelen. Wat heeft Voldemort te maken met dat ik met Campbell omging? Of met wat hij daarnet zei, ook al begreep ik er geen snars van..? was het toch waar wat ze zeiden over de Klammfels studenten? De geruchten, en zelfs waarheid die ik niet geloofde doordat ik Campbell leerde kennen? Werkt hij ook voor Voldemort? Ik wilde een paar stappen naar achteren zetten, maar mijn benen leken te protesteren. Wat ben ik aan het doen? Fred had inderdaad gelijk. Wat moet ik nu doen? Ik kan het niet geloven, ik mag niet geloven op mijn eigen gedachtes, waarom vraag ik het niet zelf?
    ‘help – help jij hem?’ vroeg ik hem dan.
    Als dat zo is, weet ik bijna zeker dat Voldemort hem dan gaat doden vanwege dat hij met mij omging. Laat staan dat, met mij zoende. Als dat zo is ben ik diegene die gedood moet horen, oh meneer Merlijn, weer laat u mij vallen..
    ‘Campbell ik wil dat je rustig blijft, en.. en..’ begon ik en sprakeloos eindigde ik ook mijn zin, ook al begon ik witjes te worden, mijn hart begon razendsnel te kloppen en ik probeerde mijn adem in te houden zodat het langzamer ging, toen ik merkte dat Campbell tegen mijn borstkas aan lag met zijn hoofd, dus ook oor, dus was ik zelf niet eens rustig.


    bij al je stukjes zeg je dat het een slecht stukje is MAAR DAT IS HET NIET xq mijn stukjes zijn slecht (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik mis Fred en George :p ik had ook een letterstomrpotter gelezen dat iedereen stiekem wenste dat percy stierf ipv fred en eerlijk gezegd; ben ik daar mee eens x.o' gemeen he


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik mis Fred en George :p ik had ook een letterstomrpotter gelezen dat iedereen stiekem wenste dat percy stierf ipv fred en eerlijk gezegd; ben ik daar mee eens x.o' gemeen he


    daar ben ik ook mee eens hoor :')


    ghehehe :')

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 18:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘De heer van… Volde-oh..?’ Ik kneep mijn ogen dicht door zijn reactie. Hij wilde me nooit meer zien. Hij zou mij haten. Hij zou me misschien vermoorden. Waarschijnlijk zou het minder pijn doen als George het deed als Voldemort.
    Ik kon aan de ritme van zijn hart voelen dat hij zich niet meer fijn bij mij voelde. Toch liet hij mij niet los en ik deed dat ook niet. Ik durfde hem niet aan te kijken en het feit dat ik nu tegen zijn borstkast met mijn hoofd zat verhielp dat probleem.
    ‘Help- help jij hem?’ hoorde ik George plotseling vragen. Ik beet op mijn lip. Indirect hielp ik hem inderdaad. Als deze opdracht zou lukken zou ik volgend jaar gebrandmerkt worden met het teken. Ik zou hem dan inderdaad moeten helpen. Hij kon me nu al vinden maar dan al helemaal.
    ‘Campbell, ik wil dat je rustig blijft, en.. en.’ Zijn hart begon alleen maar sneller te kloppen wat mij ergens bang maakte. Het liefst rende ik weg maar hij hield me nog steeds stevig vast.
    Zijn vraag drong weer tot mij door. Hielp ik hem. Kon ik de waarheid vertellen en de risico lopen dat ik George kwijt zou raken? Hoe egoïstisch het ook is; ik wilde hem niet kwijt raken. Ik denk dat ik van hem hou. ‘Ik heb geen keus, George. Volgend jaar worden Draco en ik gebrandmerkt.’

    PAMPAMPAM x.O


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya