• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Omg en sluit george ze op in een klein kamertje XD Campbell gaat sws dood :p


    en wat als George weer dezelfde fout maakt als wat hij had gedaan met de wc van het trein; hij spreekt een spreuk uit over de deur om voor te zorgen dat niemand eruit kan gaan, maar kan het daarna niet meer open maken waardoor ze alle vier vast zitten ='D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    en wat als George weer dezelfde fout maakt als wat hij had gedaan met de wc van het trein; hij spreekt een spreuk uit over de deur om voor te zorgen dat niemand eruit kan gaan, maar kan het daarna niet meer open maken waardoor ze alle vier vast zitten ='D


    en dan bevreid Albus ze en dan trekt hij George mee en stalkt Campbell ze omdat Ginny door het bos rond rend omdat hij heeft vertelt dat hij haar zoon is... Sounds like a plan to me ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    en dan bevreid Albus ze en dan trekt hij George mee en stalkt Campbell ze omdat Ginny door het bos rond rend omdat hij heeft vertelt dat hij haar zoon is... Sounds like a plan to me ('x


    maar hoe kan Albus bij George komen als hij vast zit in de kamertje samen met Campbell Ralf en Scorpius :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    maar hoe kan Albus bij George komen als hij vast zit in de kamertje samen met Campbell Ralf en Scorpius :')


    Omdat hij alleen van BUITEN opengemaakt kan worden ('x en niet van binnen :p en dan hoort Albus George stem en dan denkt hij D: George!!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Omdat hij alleen van BUITEN opengemaakt kan worden ('x en niet van binnen :p en dan hoort Albus George stem en dan denkt hij D: George!!


    oh okey dan, dit gaat zo leuk worden :'D Campbell gaat weg naar zijn leerlingenkamer, George en Ralf stalken hem achterna, George doet per ongeluk de deur achter zich op slot en in tussen tijd zoekt Ralf de boek van Campbell op, George word ondertussen ontdekt door Campbell en Scorpius en zo ook Ralf, ze blijven daar voor een lange tijd vast tot Albus hun komt redden en George met zich mee sleept en Ralf radeloos achter blijft staan klaar om gemarteld te worden, Campbell gaat George en Albus achterna, vermoord Albus. laat Ginny op dat moment ook komen waardoor ze woest kan worden :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Gereageerd met Scorp


    Spoiler alert: you will save yourself

    wat als George stiekem ziet dat Campbell Scorpius staat te kussen :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    oh okey dan, dit gaat zo leuk worden :'D Campbell gaat weg naar zijn leerlingenkamer, George en Ralf stalken hem achterna, George doet per ongeluk de deur achter zich op slot en in tussen tijd zoekt Ralf de boek van Campbell op, George word ondertussen ontdekt door Campbell en Scorpius en zo ook Ralf, ze blijven daar voor een lange tijd vast tot Albus hun komt redden en George met zich mee sleept en Ralf radeloos achter blijft staan klaar om gemarteld te worden, Campbell gaat George en Albus achterna, vermoord Albus. laat Ginny op dat moment ook komen waardoor ze woest kan worden :Y)


    Ginny roept dan ; Niet mijn kind <3 XD

    maar ehm.. Campbell houd ten eerste de boek vast en ten tweede Campbell en Scorpius weten beide de wachtwoord nog niet van de leerlingenkamer..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ginny roept dan ; Niet mijn kind <3 XD

    maar ehm.. Campbell houd ten eerste de boek vast en ten tweede Campbell en Scorpius weten beide de wachtwoord nog niet van de leerlingenkamer..


    Nee ze moet schreeuwen not my son you bitch


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Nee ze moet schreeuwen not my son you bitch


    haha ja haha xD indd :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ginny roept dan ; Niet mijn kind <3 XD

    maar ehm.. Campbell houd ten eerste de boek vast en ten tweede Campbell en Scorpius weten beide de wachtwoord nog niet van de leerlingenkamer..
    ze gaan een rondom klaslokaal binnen xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Nee ze moet schreeuwen not my son you bitch


    aah, dat is gewoon mijn lieveling quote van Molly <3 ja, zeg dat Ginneh :D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley en Molly

    Campbell ging naast me zitten en glimlachend keek ik hem even aan voordat ik naar mijn lege bord staarde.
    'Zo, dus hoe gaan we het doen met slapen?' vraag ik. 'We hebben ook nog de kamers van Bill en Charlie, die beiden geen kerst komen vieren.'
    'Mam gaan we bijna eten, ik heb echt honger en hoewel het eten op Zweinstein ook lekker is, heb ik wel weer zin in wat eten van thuis.' hoorde ik Fred zeggen en glimlachte zachtjes. Even keek ik Campbell weer aan.
    ‘ik denk dat je niets gaat eten aangezien er vergif in kan zitten,’ grapte ik zachtjes.
    'Heb even geduld, Fred,' zei mam dan.
    ‘Hoi mam!’ begroette Ginny haar en ging tegenover mij zitten.
    'Eh, hallo mevrouw Weasley. Draco Malfoy.' Ik keek Draco even aan die de hand van mevrouw Weasley schudde. Echter leek ze zijn blik te ontweken en keek de kamer rond.
    'Waar is je vader?' vroeg ze aan haar kinderen.
    ‘we hebben hem net nog bij de schuur gezien,’ hoorde ik Ralf dan zeggen en Fred stemde er mee in. Ik bleef maar naar mijn bord staren, ik had een vreselijke honger gekregen na dit alles.
    'Zo, ik zie dat iedereen er al is. Molly, Percy zou er vandaag toch ook al zijn? Of is hij nog op het ministerie?' hoorde ik plotseling van pap die binnen kwam lopen en ook plaats nam aan tafel.
    ‘Ik heb net een uil gekregen van hem waarin stond dat hij door een aantal problemen langer op het ministerie moest blijven,’ zegt mam. Ik rolde even met mijn ogen en liet een kleine zucht. Alweer bij het ministerie, als ik niet beter wist zou ik denken dat Percy een stiekeme relatie had met Krenck.
    'Zo, dus hoe gaan we het doen met slapen?' vroeg pap plotseling. Ik keek even rond te tafel voordat ik wat op mijn bord schonk en er meteen aan knabbelde terwijl ik aandachtig meeluisterde.
    'We hebben ook nog de kamers van Bill en Charlie, die beiden geen kerst komen vieren.'
    ‘misschien komen ze toch ons bezoeken,’ zei ik toen ik mijn mond leeg had.
    ‘het is beter als we die kamers gewoon bezet houden voor hun voor het geval dat ze terug komen.’
    Mam keek me even strak aan en schudde snel haar hoofd.
    ‘tot die tijd kan Campbell in de ene kamer en Draco in de andere. En iemand moet dan maar op de bank.’ ik wierp Campbell even een blik toe voordat ik ook de blikken van de anderen na ging.
    ‘we kunnen ook Bill en Charlies matrassen in onze kamers plaatsen.. en dan kan Draco op de bank.’ Stelde ik alweer voor en mam schudde nogmaals haar hoofd.
    ‘geen sprake van, George. Campbell komt niet in jouw kamer.’


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Het hele gesprek ging langs mij heen evenals het eten. Mijn maag leek zo ineengekrompen dat zelfs water er niet leek te passen. Ik voelde me vreselijk en ik kon niet eens de moeite op brengen om op te scheppen of iemand aan te kijken. Ik keek slechts naar het tafelblad. Ik zag er waarschijnlijk uit als een verschrikkelijke mongool.
    ‘Zo, dus hoe gaan we het doen met slapen?’ hoorde ik plotseling gezegd worden. Mijn hart maakte een sprongetje. Ik had daarover nog totaal niet nagedacht.
    ‘We hebben ook nog de kamers van Bill en Charlie, die beiden geen kerst komen vieren.’ Hoorde ik mevrouw Weasley zeggen.
    ‘Misschien komen ze toch ons bezoeken. Het is beter als we die kamers gewoon bezet houden voor hun voor het geval dat ze terug komen.’ Voor het eerst keek ik met een frons op naar George. Waar was hij mee bezig?
    ‘Tot die tijd kan Campbell in de ene kamer en Draco in de andere. En iemand moet dan maar op de bank.’ Ik wilde knikken maar voordat ik wat kon doen wendde George zijn blik op mij wat mijn poging tot conversatie deed wegsterven.
    ‘We kunnen ook Bill en Charlies matrassen in onze kamers plaatsen.. en dan kan Draco op de bank.’ Direct schudde mevrouw Weasley haar hoofd. ‘Geen sprake van, George. Campbell komt niet in jouw kamer.’ ik knikte deze keer succesvol. ‘Ik ga wel op de bank zodat Ralf gewoon op een kamer kan slapen..’ ik wilde zeggen dat ik toch niet zou kunnen slapen waar ik ook lag maar slikte het net in. ‘Ik heb er geen moeite mee.’


    Sla ginny maar over dus nu naar Draco XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Zo, dus hoe gaan we het doen me slapen? We hebben ook nog de kamers van Bill en Charlie, die beiden geen kerst komen vieren.’ Ik kijk naar Ginny. Zometeen moet ik bij een van haar broers op de kamer slapen c
    ‘Misschien komen ze toch ons bezoeken. Het is beter als we die kamers gewoon bezet houden voor hun voor het geval dat ze terug komen.’ Ik kijk naar George. Wil hij voortellen dat ik op de bank moet slapen of zo?
    ‘Tot die tijd kan Campbell in de ene kamer en Draco in de andere. En iemand moet dan maar op de bank.’ De enige iemand die nog over is, is Ralf. Word er geen rekening me hem gehouden?
    ‘We kunnen ook Bill en Charlies matrassen in onze kamers plaatsen.. en dan kan Draco op de bank,' geweldig, nu wordt er met mij ook geen rekening gehouden. ‘Geen sprake van, George. Campbell komt niet in jouw kamer.’ Ik kan het niet laten een beetje te glimlachen.
    ‘Ik ga wel op de bank zodat Ralf gewoon op een kamer kan slapen.. Ik heb er geen moeite mee.’ Ik kijk naar Campbell. Waarom kan ik dat soort dingen nooit? Ik offer mezelf nooit voor iemand anders op.
    'O ik kan ook wel op de bank slapen hoor. Geen probleem mee,' zeg ik snel.


    Spoiler alert: you will save yourself