• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Zo, dus hoe gaan we het doen me slapen? We hebben ook nog de kamers van Bill en Charlie, die beiden geen kerst komen vieren.’
    Ik keek Fred even en zuchtte zachtjes. Gaan zr hrt toestaan dat ik bij Fred in de kamer kan slapen aangezien ze toch denken dat wr vrienden zijn? Of nee.. meneer Weasley weet dat we iets hebben.
    ‘Misschien komen ze toch ons bezoeken. Het is beter als we die kamers gewoon bezet houden voor hun voor het geval dat ze terug komen.’ Ik kijk naar George. Waar moeten we dan gaan slapen? In de schuurtje? Of bedoeld hij.. oh god, dat is niet handig. Ik beet op mijn lip en keek mevrouw Weasley aan.
     ‘Tot die tijd kan Campbell in de ene kamer en Draco in de andere. En iemand moet dan maar op de bank.’
    ‘We kunnen ook Bill en Charlies matrassen in onze kamers plaatsen.. en dan kan Draco op de bank,'
    ‘Geen sprake van, George. Campbell komt niet in jouw kamer.’ ik zag Draco glimlachen en met een kleine grom deukte ik mijn vork in een stuk flees waar aan ik begon te knabbelen.ik haat Draco; ik begin me ze makkelijk aan Draco te irriteren en dat komt om het feit dat ik een hele vakantie net hem moet vesteden.
     ‘Ik ga wel op de bank zodat Ralf gewoon op een kamer kan slapen.. Ik heb er geen moeite mee.’ ik keek Campbell even aan en glinlachte. Hij hoeft echt niet op de bank voor mij..
    'O ik kan ook wel op de bank slapen hoor. Geen probleem mee,' zei Draco er achter aan. Ik gooide mijn fork met de stukje flees op mijn bord en keek Draco hoofdschuddend aan.
    'Ik slaap wel op de bank, ik slaap altijd op de bank, ik ben er gewend aan geraakt.' Zei ik snel en wierp Draco een blik.. heb ik mezelf nou echt voor Draco opgeofferd.. nou en; tenminste offer ik me op voor iemand. Ik keek Fred even aan en met een kleine grijns knaagde ik verder aan het flees tot het op was en ik mijn fork op de bord liet vallen. Dat was wel alles voor vandaag.. Misschien nog een glaasje water zou goed doen.


    Laat met Arthur Campbell en Scorpios in een kamer slapen, of alle drie in een kamer net als wat Leora ook voor stelde xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco en Campbell in 1 kamer '


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Zo, dus hoe gaan we het doen me slapen? We hebben ook nog de kamers van Bill en Charlie, die beiden geen kerst komen vieren.’
    Ik kijk naar pap, die de tafel rondkijkt.
    ‘Misschien komen ze toch ons bezoeken. Het is beter als we die kamers gewoon bezet houden voor hun voor het geval dat ze terug komen.’ Ik kijk naar mijn tweelingbroer en kan het niet laten om te glimlachen.
    ‘Tot die tijd kan Campbell in de ene kamer en Draco in de andere. En iemand moet dan maar op de bank. We kunnen ook Bill en Charlies matrassen in onze kamers plaatsen.. en dan kan Draco op de bank,' zegt George weer. Ik kan het niet laten om weer te glimlachen. Onder de tafel pak ik Ralfs hand vast.
    ‘Geen sprake van, George. Campbell komt niet in jouw kamer.’ Ze zegt niks over Ralf, toch? Dus misschien kan ik haar overhalen.
    ‘Ik ga wel op de bank zodat Ralf gewoon op een kamer kan slapen.. Ik heb er geen moeite mee.’ Campbell lijkt het ontzettend makkelijk te vinden.
    'O ik kan ook wel op de bank slapen hoor. Geen probleem mee,' zegt Draco, wat ik heel raar vindt van hem.
    'Ik slaap wel op de bank, ik slaap altijd op de bank, ik ben er gewend aan geraakt.' Ik kijk naar Ralf en knijp hem zachtjes in zijn hand. Hij kijkt mij niet aan. Ik zucht.
    'Kan Ralf dan niet bij ons op de kamer slapen?' probeer ik. Meteen schudt mijn vader van nee. 'Kunnen Ralf en Campbell dan niet samen een kamer delen? Anders is het ook ongezellig,' stel ik voor. Mijn ouders wisselen een blik en mijn vader knikt.
    'Is goed. Draco kan er ook bij. Op zolder ligt nog een matras. Regelen jullie maar dat het vannacht klaar ligt. En geen overlopen naar andere kamer 's nachts.' Ik glimlach naar Ralf. Nu is het ten minste nog gezellig voor hem.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh god; Draco; Ralf en Campbell in een kamer. Wth Molly en Arthur x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hèhè


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Hèhè


    Campbellgaat sws op de bank slapen XD hij word wss gillend gek van jullie twee :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omfg het word een oorlog als draco en ralf in dezelfde kamer slapen, ze gaan campbell gek maken xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Omfg het word een oorlog als draco en ralf in dezelfde kamer slapen, ze gaan campbell gek maken xD


    Campbells sterven nu snel uit :p In @ generations en in Goblet :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Kan Ralf dan niet bij ons op de kamer slapen?' Ik keek Fred even aan en trok mijn wenkbrauwen op. Pap schudde zijn hoofd wat ik zelfmook half verwaxht had.
    'Kunnen Ralf en Campbell dan niet samen een kamer delen? Anders is het ook ongezellig,'
     'Is goed. Draco kan er ook bij. Op zolder ligt nog een matras. Regelen jullie maar dat het vannacht klaar ligt. En geen overlopen naar andere kamer 's nachts.' mijn kaak viel wat open en alweer wierp ik Fred een blik toe.
    'Je weet dat Ralf en Draco elkaar haten. Ze gaan elkaar doden in die kamer en Campbell word er ook slachtoffer van.' Fluisterde ik zo zacgt mogelijk aan hem.
    'Maar ja, waarom niet? Het is ook zo gezellig dan..' zei ik dan luidop en wierp Campbell een blik toe en glinlacte zachtjes.
    'Tenminste, als Campbell, Rqlf en Scorpius het ook willen. Ik bedoel, we kunnen ze dit toch niet verbieden?' Vroeg ik dan. Mam keek mij en Fred even en knikte eindelijk met haar hoofd wat een goede teken was.
    'Dan doen we dat wel,' stemde ze met ons in en ik glimlachte.
    'Maar als ik zie dat er iemand naar de andere kamer gaat na bedtijd, ik laat diegene vannacht in het schuur slapen.' Ik glimlachte weer en knikte spontaan met mijn hoofd.
    'Maar dan vriezen we dood, mam.' Grapte ik en ging verder met mijn eten. Mam wierp me even een blik toe voordat ze weer opstond en te tafel rondkeek.
    'Als iedeteen uitgegeten is kunnen Fred en George de matrassen naar de kamers brengen en laat onze gasten hun kamers maar zien. Ginny, help jij mij met de afwas? En Ron; val de jongens niet lastig tijdens het slapen. De regel geldt ook voor jou; anders slaap jij ook in de schuur.' Zei ze en ik stond op.
    'Dan brengen we wel de matrassen,' zei ik simpel en keek Campbell weer even aan.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 23:25 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George was aan de beurt ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    x_x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George- Campbell - Ginny- Draco - Ralf - Fred remember xd
    :/ en gezien Fred als laatst was

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 22:40 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    'Kan Ralf dan niet bij ons op de kamer slapen?' Ik keek Fred even aan en trok mijn wenkbrauwen op. Pap schudde zijn hoofd wat ik zelfmook half verwaxht had.
    'Kunnen Ralf en Campbell dan niet samen een kamer delen? Anders is het ook ongezellig,'
     'Is goed. Draco kan er ook bij. Op zolder ligt nog een matras. Regelen jullie maar dat het vannacht klaar ligt. En geen overlopen naar andere kamer 's nachts.' mijn kaak viel wat open en alweer wierp ik Fred een blik toe.
    'Je weet dat Ralf en Draco elkaar haten. Ze gaan elkaar doden in die kamer en Campbell word er ook slachtoffer van.' Fluisterde ik zo zacgt mogelijk aan hem.
    'Maar ja, waarom niet? Het is ook zo gezellig dan..' zei ik dan luidop en wierp Campbell een blik toe en glinlacte zachtjes.
    'Tenminste, als Campbell, Rqlf en Scorpius het ook willen. Ik bedoel, we kunnen ze dit toch niet verbieden?' Vroeg ik dan. Mam keek mij en Fred even en knikte eindelijk met haar hoofd wat een goede teken was.
    'Dan doen we dat wel,' stemde ze met ons in en ik glimlachte.
    'Maar als ik zie dat er iemand naar de andere kamer gaat na bedtijd, ik laat diegene vannacht in het schuur slapen.' Ik glimlachte weer en knikte spontaan met mijn hoofd.
    'Maar dan vriezen we dood, mam.' Grapte ik en ging verder met mijn eten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hmm ik denk dat Campbell de eerste de schuur in gaat gezien Ralf en Draco een bitchfight gaan houden waar Campbell knettergek van word en zich buiten opsluit xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maar gaat molly hem wel zien ;)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••