• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hij duwdr hem niet eens op de grond, ik scgreef alleen dat hij Campbell de lokaal in duwde x'q


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hij duwdr hem niet eens op de grond, ik scgreef alleen dat hij Campbell de lokaal in duwde x'q


    Ja maar hij kan toch op de grond vallen. je bent een monster george (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Een enorme discussie stond op bij wie iedereen op de kamer ging tot eindelijk eruit kwam dat ik met Ralf en Draco op een kamer gingen slapen. Ik trok verbaasd mijn wenkbrauw op. Ralf en Draco ging niet goed en ik betwijfelde of het ook wel goed zou gaan met hun en mij. Ik had geen flauw idee of ze me mochten of dat ze me haatte. Ik had vrij weinig met ze gesproken hoewel ik met Draco een soort van geschiedenis had waar ik van een deel geen weet had omdat ik toen gedronken had. Iets wat George wel wist althans dat dacht ik. Niet dat ik hem ging wijzer maken dan hij al was.
    ‘..Maar als ik zie dat er iemand naar de andere kamer gaat na bedtijd, ik laat diegene vannacht in de schuur slapen.’ Ik knikte en ik twijfelde of het niet beter was om in de schuur te gaan slapen ook al dat het misschien daar ijskoud was. Misschien was dat wel beter. Dan vroor ik dood en deed ik George geen verdriet en hoefde ik niet meer hier te zijn of ergens anders. ‘Maar dan vriezen we dood, mam.’ Bevestigde George mijn gedachtes waar mevrouw Weasley meteen George een blik gunde. ‘Als iedereen uitgegeten is kunnen Fred en George de matrassen naar de kamers brengen. Ginny, help jij mij met de afwas? En Ron; val de jongens niet lastig tijdens het slapen. De regel geldt ook voor jou; anders slaap jij ook in de stuur.’ Ik beet nerveus op mijn lip en staarde van mevrouw Weasley naar Ginny. ‘Dan brengen we wel de matrassen.' Hoorde ik George van een verte zeggen voordat ik abrupt opstond. ‘Ik wil wel komen helpen met afwassen; mevrouw. U heeft al genoeg moeten doen en dit is het minste wat ik terug kan doen.’ Ik pakte mijn nog steeds lege bord die nooit gevuld was geweest met een vorm van voedsel en pakte meteen die van de rest waardoor algauw de tafel helemaal afgeruimd is en ik op een dreuzel manier begon te afwassen gezien ik nog geen zeventien jaar was. Misschien ging dit de hele avond duren maar het maakt niet uit. Ik ben toch klaarwakker.


    George - Campbell - Ginny - Draco - Ralf - Fred

    We slaan Ginny wéér over dus Draco's turn ('x

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 23:45 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ja maar hij kan toch op de grond vallen. je bent een monster george (cat)


    Zegt diegene die in voldenort zijn voetstappen wilt volgen x') maar echt; er is geen weg omte ontsnappen, misschien het raam maar dan val je dood neer x')

    Oh god wat is campbell toch een gentleman @goblet.Ik denk maar beter dat george nog een tijdje blblijft staan om toe te kijken wat er gaat gebeuren :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Een enorme discussie stond op bij wie iedereen op de kamer ging tot eindelijk eruit kwam dat ik met Ralf en Draco op een kamer gingen slapen. Ik trok verbaasd mijn wenkbrauw op. Ralf en Draco ging niet goed en ik betwijfelde of het ook wel goed zou gaan met hun en mij. Ik had geen flauw idee of ze me mochten of dat ze me haatte. Ik had vrij weinig met ze gesproken hoewel ik met Draco een soort van geschiedenis had waar ik van een deel geen weet had omdat ik toen gedronken had. Iets wat George wel wist althans dat dacht ik. Niet dat ik hem ging wijzer maken dan hij al was.
    ‘..Maar als ik zie dat er iemand naar de andere kamer gaat na bedtijd, ik laat diegene vannacht in de schuur slapen.’ Ik knikte en ik twijfelde of het niet beter was om in de schuur te gaan slapen ook al dat het misschien daar ijskoud was. Misschien was dat wel beter. Dan vroor ik dood en deed ik George geen verdriet en hoefde ik niet meer hier te zijn of ergens anders. ‘Maar dan vriezen we dood, mam.’ Bevestigde George mijn gedachtes waar mevrouw Weasley meteen George een blik gunde. ‘Als iedereen uitgegeten is kunnen Fred en George de matrassen naar de kamers brengen. Ginny, help jij mij met de afwas? En Ron; val de jongens niet lastig tijdens het slapen. De regel geldt ook voor jou; anders slaap jij ook in de stuur.’ Ik beet nerveus op mijn lip en staarde van mevrouw Weasley naar Ginny. ‘Dan brengen we wel de matrassen.' Hoorde ik George van een verte zeggen voordat ik abrupt opstond. ‘Ik wil wel komen helpen met afwassen; mevrouw. U heeft al genoeg moeten doen en dit is het minste wat ik terug kan doen.’ Ik pakte mijn nog steeds lege bord die nooit gevuld was geweest met een vorm van voedsel en pakte meteen die van de rest waardoor algauw de tafel helemaal afgeruimd is en ik op een dreuzel manier begon te afwassen gezien ik nog geen zeventien jaar was. Misschien ging dit de hele avond duren maar het maakt niet uit. Ik ben toch klaarwakker.


    George - Campbell - Ginny - Draco - Ralf - Fred

    We slaan Ginny wéér over dus Draco's turn ('x


    Waarom sla je ginny dr hele tijd over x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Zegt diegene die in voldenort zijn voetstappen wilt volgen x') maar echt; er is geen weg omte ontsnappen, misschien het raam maar dan val je dood neer x')

    Oh god wat is campbell toch een gentleman @goblet.Ik denk maar beter dat george nog een tijdje blblijft staan om toe te kijken wat er gaat gebeuren :'D


    Ik kan je een ding vertellen raak Campbell niet aan @ Meet Generations want hij ervaart dat anders :p hoe je hem uit zijn Trance kan krijgen? Ik heb geen idee x.o' Dat moet ik zelf nog ondervinden en hij kan wel uit het raam springen ze zitten niet 3hoog ofzo gewoon op eerste etage ^^

    Haha George krijgt echt leedvermaak denk ik want al zou Molly zeggen ; ik moet ook nog was ophangen rent Campbell meteen naar boven voor haar om twee dingen tegleijk te doen Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nu kunnen we niets meer posten denk ik


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Nu kunnen we niets meer posten denk ik


    Nop want Scorpius is aan de beurt @ generations en @ Goblet is dus Draco aan de beurt ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik kan je een ding vertellen raak Campbell niet aan @ Meet Generations want hij ervaart dat anders :p hoe je hem uit zijn Trance kan krijgen? Ik heb geen idee x.o' Dat moet ik zelf nog ondervinden en hij kan wel uit het raam springen ze zitten niet 3hoog ofzo gewoon op eerste etage ^^

    Haha George krijgt echt leedvermaak denk ik want al zou Molly zeggen ; ik moet ook nog was ophangen rent Campbell meteen naar boven voor haar om twee dingen tegleijk te doen Xd


    Trh, ik kan niet wachten tot scirpius zijn post want ik denk dat ik al een idee heb, wat george kan doen om hem uit zijn trance te krijgen :'o maar is cliché xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Trh, ik kan niet wachten tot scirpius zijn post want ik denk dat ik al een idee heb, wat george kan doen om hem uit zijn trance te krijgen :'o maar is cliché xq


    Onthou dat zoenen aanraken is he :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nop want Scorpius is aan de beurt @ generations en @ Goblet is dus Draco aan de beurt ^^


    Vergeet ginny niet vab @generation zodat albus haar kan kussen :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Onthou dat zoenen aanraken is he :p


    :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Vergeet ginny niet vab @generation zodat albus haar kan kussen :D


    Ik ben inspiratieloos voor alle Ginny's :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik ben inspiratieloos voor alle Ginny's :'(


    Wat als je ginny hem nu juist zoent en albus zoent terug en riept dat uit dat hij haar soon is :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat als je ginny hem nu juist zoent en albus zoent terug en riept dat uit dat hij haar soon is :D


    Dat kan ('x Ginny is wel zo wanhopig :p maar ik denk niet echt dat het de juiste moment nog is om haar hem te laten zoenen aangezien

    1.) Campbell nog niet achter George kan aanrennen uit jaloezie
    2.) Albus nog niks liefs gezegt heb waardoor ze hem kan zoenen hoewel ze hem wel al leuk vind
    3.) misschien laten we ze een beetje 'spanning' krijgen waardoor ze achtervolgd worden en albus vermoord het beest en dan vind ze hem 'de redder in nood.' daar valt ze zo en zo op kijk naar Harry X'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya