• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Maar gaat molly hem wel zien ;)


    Hoe bedoel je wil je dat Campbell naar George toe gaat?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Uch nu moet ik wat met Campbell en ginny posten en ik heb geen idee wat x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je wil je dat Campbell naar George toe gaat?


    Nee x') ik zei alleen dat Molly niet alles hoeft te sien wat ze doen want ze heeft ook slaap nodig xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Uch nu moet ik wat met Campbell en ginny posten en ik heb geen idee wat x.o'


    Je kunt doen dat ze uitgegeten zijn en dat z n knnen "slaprn" :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Je kunt doen dat ze uitgegeten zijn en dat z n knnen "slaprn" :')


    Haha Campbell heeft niks gegeten maarja ('x Kan je anders je post bijwerken en dat Molly zegt dat ze naar bed moeten want het is raar als Campbell zegt; we moeten naar bed xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha Campbell heeft niks gegeten maarja ('x Kan je anders je post bijwerken en dat Molly zegt dat ze naar bed moeten want het is raar als Campbell zegt; we moeten naar bed xD


    Isgoed, post jij je stukje maar met de tekst "molly zegt dat we naar bed mogen gaan" of zo iets xq en ondertussen verander ik mijn post wel


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Maar Campbell kent de weg niet in het huis dus brengt molly ze naar bed ofzo? :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Kan Ralf dan niet bij ons op de kamer slapen?' Ik keek Fred even aan en trok mijn wenkbrauwen op. Pap schudde zijn hoofd wat ik zelfmook half verwaxht had.
    'Kunnen Ralf en Campbell dan niet samen een kamer delen? Anders is het ook ongezellig,'
     'Is goed. Draco kan er ook bij. Op zolder ligt nog een matras. Regelen jullie maar dat het vannacht klaar ligt. En geen overlopen naar andere kamer 's nachts.' mijn kaak viel wat open en alweer wierp ik Fred een blik toe.
    'Je weet dat Ralf en Draco elkaar haten. Ze gaan elkaar doden in die kamer en Campbell word er ook slachtoffer van.' Fluisterde ik zo zacgt mogelijk aan hem.
    'Maar ja, waarom niet? Het is ook zo gezellig dan..' zei ik dan luidop en wierp Campbell een blik toe en glinlacte zachtjes.
    'Tenminste, als Campbell, Rqlf en Scorpius het ook willen. Ik bedoel, we kunnen ze dit toch niet verbieden?' Vroeg ik dan. Mam keek mij en Fred even en knikte eindelijk met haar hoofd wat een goede teken was.
    'Dan doen we dat wel,' stemde ze met ons in en ik glimlachte.
    'Maar als ik zie dat er iemand naar de andere kamer gaat na bedtijd, ik laat diegene vannacht in het schuur slapen.' Ik glimlachte weer en knikte spontaan met mijn hoofd.
    'Maar dan vriezen we dood, mam.' Grapte ik en ging verder met mijn eten. Mam wierp me even een blik toe voordat ze weer opstond en te tafel rondkeek.
    'Als iedeteen uitgegeten is kunnen Fred en George de matrassen naar de kamers brengen en laat onze gasten hun kamers maar zien. Ginny, help jij mij met de afwas? En Ron; val de jongens niet lastig tijdens het slapen. De regel geldt ook voor jou; anders slaap jij ook in de schuur.' Zei ze en ik stond op.
    'Dan brengen we wel de matrassen,' zei ik simpel en keek Campbell weer even aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je weet dat Campbell nu gaat afwassen he ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jup =')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik denk trouwens dat wnnr ik aan de beurt ben @ meet generations Campbell weg laat rennen op een of andere mysterieuze manier XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat? :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je laat nar scorpius en George achter wat super fataal gaat aflopen xq en Campbell heeft dan george zijn vraag niet beantwoord waardoor george aan super slechte mogelijkheden gaat fenken en helemaal hek gaat worden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Je laat nar scorpius en George achter wat super fataal gaat aflopen xq en Campbell heeft dan george zijn vraag niet beantwoord waardoor george aan super slechte mogelijkheden gaat fenken en helemaal hek gaat worden.


    Campbell gaat sws zijn vraag niet beantwoorden gezien hij in trance zit. Had je hem maar niet op de grond moeten duwen. Dat doet hem denken aan een minder-fijne tijd (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya