• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Is goed dan, doe dan gewoon dat ze de bos in lopen of zo of vraagt om of het goed gaat met Albus xq of trek hem gewion mee de bos in omdat ginny bang begint te worden door vreemde geluiden die ze hoort


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    Een gesprek volgt en uiteindelijk moet ik op een kamer slapen met Auron en Campbell.
    'Maar als ik zie dat er iemand naar de andere kamer gaat na bedtijd, ik laat diegene vannacht in de schuur slapen.’ Ik kijk even naar Ginny en dan weer naar mijn bord met eten.
    ‘Als iedereen uitgegeten is kunnen Fred en George de matrassen naar de kamers brengen. Ginny, help jij mij met de afwas? En Ron; val de jongens niet lastig tijdens het slapen. De regel geldt ook voor jou; anders slaap jij ook in de stuur.’ Ik kan het weer niet laten om te glimlachen.
    ‘Dan brengen we wel de matrassen.' Fred en George staan op en Fred kijkt naar mij. Hij glimlacht.
    'Draco, zou je ons kunnen helpen met de matrassen?' Ik knik en loop mee naar boven, terwijl ik Ginny een blik werp. Dit gaat niet goed, ik vertrouw die tweeling echt niet. We lopen naar de zolder en Fred duwt me zodat ik op de grond valt. Hij kijkt me boos aan.
    'Je blijft van Ralf af. Als je ook maar één opmerking maakt dan zorg ik ervoor dat je zou willen dat je nooit geboren was.' Ik knik snel en kijk weg. 'En ik weet dat je een of ander spelletje met mijn zusje aan het spelen bent. Stop daarmee, of ik weet je te vinden.' Hij kijkt me nog even dreigend aan en dan opeens draait hij zich naar zijn tweelingbroer toe met een vrolijk gezicht. 'Welke dekens pakken we?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alvast MT :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Heb je al gereageerd @generations?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh wauw, Fred :'D we pakken een roze deken met paarse bloemetjes voor Draco die iets te klein is voor zijn grote lichaam (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Fred staat ook op en keek naar Draco. Oh god, hij en Campbell hadden een geschiedenis van vroeger. Niet dat ii een hele jaloerse type ben, maar ik heb gewoon een niet zo goed gevoel. Helemaal omdat Ralf er ook bij is en Ralf en Draco haten elkaar. Dit is gewoon geen goede combinatie.
    'Draco, zou je ons kunnen helpen met de matrassen?' Vroeg Fred en Draco knikte. Ik grijnsde lichtjes toen we in de zolder in kwamen en Fred Draco gelijk de grond neer duwde.
     'Je blijft van Ralf af. Als je ook maar één opmerking maakt dan zorg ik ervoor dat je zou willen dat je nooit geboren was.' Draco zei niets en knikte alleen met zijn hoofd waarna ik naast Fred kwam staan.
    'En ik weet dat je een of ander spelletje met mijn zusje aan het spelen bent. Stop daarmee, of ik weet je te vinden.' Na dat gezegd te hebben draaide fred zich naar me om en liet een blije glimlach zien.
    'Welke dekens pakken we?'
    Even keek ik Draco met een glimlach aan en liep naar een kast toe waarnaast allemaal dekens zaten. Ik pakte goedkeurend een lichtroze dekentje met af en toe witte bloemetjes erop en hield die voor Fred en Draco.
    'Dit past bij hem, of niet?' Zei ik lachend en liet de deken op de grond vallen, knielde voor Draco neer en even keek ik hem zwijgend aan.
    'Waag het om maar een stap te zetten naar Campbell, of het nou goed bedoeld is of slecht, dan is het niet alleen Fred voor wie je bang moet wezen.' Siste ik op een fluistertoon en stond weer op en keek Fred even aan.
    'We hebben nog twee van die dikke dekens liggen ergens in de kast speciaal voor de winter, maar het zijn er maar twee.' Even wierp ik draco weer een schuine grijns toe.
    'Maak je maar geen zorgen, die roze is ook best dik hoor.' Lachte ik dan.





    Ralf Auron

    Na een hele discussie werd er besloten dat ik samen met Malfoy en Campbell in een kamer zou slapen. O nee, dit gaat niet goed verlopen denk ik. Ik ging met een hand door mijn haren en keek Fred aan op wiens gezicht een glimlach was verschenen. Weet hij dat Draco me altijd martelt wanneer hij niets te doen heeft of gewoon boos is op iemand anders? Ik zucht en stond op toen iedereen op stond. Campbell hielp mevrouw Weasley met de afwas en Fred en George gingen samen met Draco naar de zolder. Alleen bleef ik achter en keek maar rond. Ik zucht en liep naar mevrouw Weasley toe.
    'Kan- kan ik u ergens mee helpen?' Vroeg ik twijfelend, maar er kwam gewn antwoord aangezien ze te druk bezig was met Campbell. Ik zucht en keek naar Ginny waar ik naar toe liep.
    'Heei.. Ginny,' murmelde ik twijfelend. Oh god, dit is zo ongemakkelijk.
    'Hoe- hoe gaat het? Ik zie dat je je ouders makkelijk hebt kunnen overtuigen.. met Draco.' Begon ik en keek langs haar ogen naar de keuken.

    He is back, Gingin :'D





    Molly Weasley

    ‘Ik wil wel komen helpen met afwassen; mevrouw. U heeft al genoeg moeten doen en dit is het minste wat ik terug kan doen.’
    Ik keek verbaasd op terwijl ik de etensresten weg gooide en zag Campbell al de lege borden van tafel die meteen afgeruimd leek te zijn. Mijn kaak viel een beetje open en haastig schudde ik met mijn hoofd terwijl ik de stapel borden uit zijn handen pakte en die in de vaatwasser gooide waardoor de vuile water die erin dreef op de grond spetterde.
    'Ik heb het al, Campbell. Ginny zal me wel helpen, ga jij maar met Fred, George en Draco mee.' Zei ik en stak mijn stok uit naar de borden die zichzelf begonnen te wassen.

    Ik weet gewoon dat Campbell niet gaat ophouden maarja x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik durf Campbell niet zich tegen Molly op te dringen XD ik denk dat moly hem gaat vemroorden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell denkt dat molly hem dan gaat doden, Campbell kent haar niet maar jij wel :Y)

    Vergeet ook niet voor @generation te reageren, er komt gelukkig geen gevecht tussen scorpi en ralf (':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik keek beteuterd toe hoe mevrouw Weasley de borden van mij afpakte en met haar toverstok de borden ging afwassen. ‘Ik heb het al, Campbell. Ginny zal me wel helpen, ga jij maar met Fred, George en Draco mee.’ Ik keek om en ik zag Ralf samen zitten en keek weer terug. ‘Ginny is met Ralf aan het praten mevrouw, ik wil u wel helpen gezien ik toch nergens nodig ben kan ik wel afwassen.’ Ik zuchtte zachtjes en staarde de mevrouw aan die al druk bezig was. Ze haatte me echt. Ze wilde zelfs niet dat ik iets voor haar deed. ‘Mag ik u alsjeblieft helpen, mevrouw Weasley?’


    Niet zo'n goed stukje maar Campbell wilt helpen xD ik denk dat George hem tegen moet houden voordat hij helemaal een huis-elf gaat worden en de was begint op te vouwen ofzo :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Campbell denkt dat molly hem dan gaat doden, Campbell kent haar niet maar jij wel :Y)

    Vergeet ook niet voor @generation te reageren, er komt gelukkig geen gevecht tussen scorpi en ralf (':


    Ja maar ik twijfel nog ik wil Campbell laten vluchten ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ja maar ik twijfel nog ik wil Campbell laten vluchten ('x


    Uit raam springen is geen optie.. de ramen verdwijnen, er zijn geen ramen in het lokaal ;x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Uit raam springen is geen optie.. de ramen verdwijnen, er zijn geen ramen in het lokaal ;x


    ('x reageer maar met Molly :'3 daarna post ik ginny want die gaat misschien helpen als molly gemeen doet..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben al bezig met een Fred en Draco post


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Ik ben al bezig met een Fred en Draco post


    Fred en draco zijn toch niet bij campbell, ginny, ralf enzo...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Fred en draco zijn toch niet bij campbell, ginny, ralf enzo...


    Ja Forge en Draco is boven en de rest beneden.


    Spoiler alert: you will save yourself