• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    ..ooit


    je moet gewoon van Camp's Bff afblijven ja :'3 hij geeft om scorp.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    je moet gewoon van Camp's Bff afblijven ja :'3 hij geeft om scorp.


    Ralf probeert zijn bff ook gewoon te troosten :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ralf probeert zijn bff ook gewoon te troosten :o


    Ralf wilt camps bff stelen >:'( en zonder Scorp kan er geen cage komen ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ralf wilt camps bff stelen >:'( en zonder Scorp kan er geen cage komen ='3[/quote

    Hij troost hem alleen :'D hij wilt gewoon bevriend met hem raken en hij gaat heus niet zijn bff stelen x'q]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Je hoeft het niet te begrijpen, Camp. Je hoeft het alleen te voelen.’ Ik voelde zijn lippen een kus op mijn haar drukken. Iets wat alweer fijn aanvoelde terwijl ik normaal walgde van ieder lichamelijk contact mogelijk en toch leek iedere aanraking van George zo fijn en hunkerde ik tot mijn schaamte naar meer en om mijzef daarvan te weerhouden pakte ik een stukje stof van zijn shirt waar ik in kneep tot ik een hand onder mijn kin geplaatst voelde worden. Noodgedwongen plaatst george mijn kin wat hoger waardoor ik verplicht was om hem aan te kijken.
    'Campbell, vergeet al deze gedachtes gewoon. Luister eens voor deze ene keer naar je gevoelens dan je hersenen. Waarom kustte je me dan? Door welke gevoel kwam dat?' ik slikte en bleef in een soort trance in zijn ogen kijken terwijl ik mijn mond nutteloos open deed en weer dicht.
    ‘V-veel geluk.’ Met een schok wendde ik mijn gezicht af en zag nog net een blondharige jongen wegrennen. ‘scorpius.’ Murmelde ik zachtjes. Even bleef ik versteend stil staan terwijl het me langzaam tot me door drong wat er gebeurt was en zonder george een blik waardig te geven renden ik achter Scorpius aan die al een ruime voorsprong had. Ik zag hem plaatsnemen bij het meer waar we altijd zaten met allerlei leerlingen. Ook van andere afdelingen en tot Scorpius’ afschuw ook soms Griffoendors. Ik vond het echter allemaal zeer belangerijke contacten die ik kon gebruiken. Iets wat Scorpius nooit begreep. Ik wilde naar Scorpius toelopen tot ik een veels te bekende jongen naast hem zie komen zitten. Die vervloekte weerwolf. Ik balde voor een seconde mijn vuist voordat ik de laatste meters die tussen mij en Scorpius zaten overbrugde.
    ‘Ralf dit is even tussen míj en Scorpius. Ginny ligt in het ziekenhuis.’ vervolgde ik voordat ik Scorpius vastpakte. Ik nam hem even in mij op voordat ik Scorpius tegen zijn wil in beet pakte en weer mee de school in trok en in de dichtstbijzijnde bezemkast sleurden die ik vervolgens op slot deed. Het was ontzettend donker in het kamertje maar dat deerde me niet.
    ‘Je had het belooft Scorpius. Je zou me nooit alleen laten.’ Ik beet op mijn lip terwijl ik mijn best deed om de contouren van zijn gezicht te onderscheiden. ‘Van alle personen hier op aarde dacht ik dat jíj me niet zou vallen als een baksteen. Ook al kan ik een liefde niet vervullen die jij wenst. Ik dacht dat we v-vrienden w-waren.’ Ik vervloekte mijn gestotter bij de laatste twee woorden maar het woord ‘vrienden en liefde’ en dat soort onkul was moeilijk voor mij. Vooral dit soort emoties uiten was moeilijk voor mij en trok uiteindelijk Scorpius toch in een omhelzing. ‘Je weet hoe moeilijk dit voor mij is; Scorpius. Je weet het en toch doe je het me aan. Wat heb ik fout gedaan; Scorp?’


    als Ralf naar Gin gaat ziet hij ook meteen Draco in het ziekenhuis ('x al mijn personages zijn nu al in het ziekenhuis geweest x.o'

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 12:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    ‘Ralf dit is even tussen míj en Scorpius. Ginny ligt in het ziekenhuis.’ hoorde ik plotseling. Ik keek naar achteren en zag Campbell staan die Scorpius al gauw met zich mee trok. Ik zuchtte en sprong ook op. Campbell sleurde Scorpius mee naar binnen toe, ik ben echt niet gewild op deze school; of wel? Sowieso niet. Is ook beter. Maar nu weet ik tenmindte waar Gin is. Wat in merlijns naam doet ze in het ziekenzaal..
    Ik zette het op lopen en ging haastig rochting het ziekenzaal toe waar ik tot mijn verbazing ook Draco zag liggen, maar die negeerde ik en ik hoopte dat hij me niet zag en haastte me naar Ginny toe die ergens achterin op een bed lag.
    'In Merlijns naam Ginny!' Riep ik en trok haar zonder haar te waarschuwen in een knuffel.
    'Ik heb je tot nu toe geen een keer gezien en dan vind ik je op het ziekenzaal?' Ik liet haar los en bestudeerde haar even alsof ik een wond of iets dodelijks op haar probeerde te vinden.
    'Wat is er gebeurd, Ginny?' Begon ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘V-veel geluk.’ hoorde ik plotseling. Ik draaide me om en zag Scorpius net weg lopen.
    'Scorpius.' Hoorde ik Campbell ook nog murmelen en liet me achter in het lokaal om achter Malfoy aan te rennen. Ik keek even weg van de deur die in een klap dicht viel en staarde dan naar de lege tafels in het lokaal waar nog geen een student zat. Overtuigd dat deze les nooit zou gaan beginnen marcheerde ik ook richtinf de deur om achter Malfoy en Campbell aan te rennen maar al gauw werd die eerder open gegooid waar vervolgens diverse studenten van mijn jaar naar binnen liepen. Ik vervloekte deze lokaal en wurmde me tussen de studenten door waardoor ik later op de gang belandde en besloot om deze les maar te spijbelen ondanks dat deze les wel belangrijk is voor mij, en liep de gang in. Sowieso kon ik Scorp en Camp niet meer vinden..

    Het is zo dom; ik heb een vriendschap verpest om verliefd te worden om iemand uit de toekomst. Malfoy en Campbell leken zulke goede vrienden en ik heb het gewoon verknalt. Verslagen liep ik maar naar de grote toe wat onderweg mislukte omdat filders me tegenhield.
    'Heei- hoor je niet les te hebben, Weasley?'
    Ik gromde maar en liep langs hem heen maar alweer hield hij me tegen.
    'Oh, als ik Perkamentus niet erbij roep voordat je nu naar je les gaat..' mompelde hij dreigend en liep naar een willekeurige bezemkast toe.
    'Kun je me wel helpen met..'
    Absurd stopte hij toen hij aan de deurknop trok maar het opslot leek te zijn en keerde zich meteen naar me toe.
    'Jij vuile, kleine.. is dit weer een van je stomme grappen?'
    'Nee- misschien heeft Foppe het gedaan?' Mompelde ik maar wat en liep alweer van hem weg. Ik wist waarom het op slot was; iemand zat erin. En ik durf te wedden dat en Scorpius en Campbell erin zitten, maar dat is slechts een wilde gok.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    Ik staar naar het meer. Als ik erin zou springen en mezelf vastbind aan een touw ofzo dan ga ik waarschijnlijk dood. Mijn leven is zo makkelijk te eindigen. En op sommige momenten, zoals deze, zou ik het gewoon willen doen. Maar ik doe het niet.
    'Oh, Malfoy, heei..' Ralf. Ik kijk meteen weg, maar hij heeft het toch al gezien. Geweldig, nu weet hij ook dat ik een ongelooflijke idioot ben. Ik zucht en kijk hem neit aan. 'Scorpius? G.. gaat het?' Ik kijk boos naar het meer.
    'Gaat het? Serieus? Natuurlijk niet. In deze verdomme wereld gaat niks goed,' zeg ik boos. Ik pak een steentje op en gooi dat met al mijn kracht in het water. Vroeger deed ik dit altijd met mijn vader, maar dan moesten ze over het water stuiteren. Nu gooi ik ze alleen zo hard als ik kan.
    ‘Ralf dit is even tussen míj en Scorpius. Ginny ligt in het ziekenhuis.’ Ik kijk op en zie Campbell. Hij is me achterna gekomen.... Hij trek me mee naar een bezemkast, waar het erg donker is. Ik doe niet eens de moeite om licht aan te doen, zo kan ik ten minste niet in zijn ogen kijken.
    ‘Je had het belooft Scorpius. Je zou me nooit alleen laten. Van alle personen hier op aarde dacht ik dat jíj me niet zou vallen als een baksteen. Ook al kan ik een liefde niet vervullen die jij wenst. Ik dacht dat we v-vrienden w-waren.’ Hij trekt me in een omhelzing en ik zeg niks. ‘Je weet hoe moeilijk dit voor mij is; Scorpius. Je weet het en toch doe je het me aan. Wat heb ik fout gedaan; Scorp?’ Ik zucht en laat hem los.
    'Dat is het niet, het is niet jou schuld. Ik heb gewoon even tijd nodig om te accepteren dat jij mij nooit boven George zal kiezen. En dan nog steeds weet ik niet of ik wel bij hem in de buurt kan zijn.' Mijn ogen zijn een beetje gewend geraakt aan het donker, waardoor ik nu wel zijn ogen kan zien. Eindelijk zie ik een keertje emotie in zijn ogen. 'Ik weet dat het niet jou schuld is dat ik verliefd op je ben, Campbell, maar het is ook niet mijn schuld en ik heb hier nooit voor gekozen. Maar het is nou eenmaal zo en ik zal ermee moeten leren leven. Tot ik dat kan...' Mijn stem breekt en ik kijk weg van Campbell. 'Ik hou van je. Toen ik net... Toen...' Ik zucht en sluit mijn ogen even. Als ik ze weer open zie ik zijn ogen weer. 'Het spijt me,' zeg ik zachtjes voor ik hem kus.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpiusss :'O die lippen zijn van mij ;'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hij zegt toch sorry:X


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha, ik begrijp het wel hoor, ik wist wel dat hij hem zou kussen x'q


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Haha, ik begrijp het wel hoor, ik wist wel dat hij hem zou kussen x'q


    Ik ben weer voorspelbaar :Y)
    Maar origineel was het plan dat we hier Campius zouden doen.
    En @Goblet Draco en Campbell.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 16:19 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Ik ben weer voorspelbaar :Y)
    Maar origineel was het plan dat we hier Campius zouden doen.
    En @Goblet Draco en Campbell.


    Oh, echt :'D van goblet weet ik nog wel maar campiushier wist ik niet x') Misschien kunnen we dan ooit doen dat Campbell stiekem twee relaties krijgt, met Georhe EN Scorpius :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh, echt :'D van goblet weet ik nog wel maar campiushier wist ik niet x') Misschien kunnen we dan ooit doen dat Campbell stiekem twee relaties krijgt, met Georhe EN Scorpius :o


    Haha ja dat was het plan. Dat moet Leora beslissen denk ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    omg wat doen jullie mijn lieve kleine campbell en mij aan :'3 en sorry linde voor @ generations. Je hebt gelijk ='3 maar @ Goblet wilde je toen dat Draco en Ginny wat konden krijgen want ik had toen al een hele liefdesverklaring van Camp klaar maar toen moest ik het verwijderen remember (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya