• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘En ik zou willen dat ik niet op deze manier van jou zou houden. Je bent mijn beste vriend, Campbell – wat trouwens niet veel zegt aangezien je mij enige vriend bent, maar nog steeds. Je betekend ontzettend veel voor me. Dit is zo cliché.’ Lachte hij wat mij verbaasde en ik schrok van zijn hand die mijn hand vastpakte. ‘Je weet dat je me niet kwijtraakt als je niet hetzelfde voor me voelt hé? Mij krijg je niet zo makkelijk weg.’
    Ik probeerde te glimlachen maar het lukte niet. Ik voelde me leeg en verdrietig en de reden daarachter begreep ik niet. Ik begreep überhaupt deze emoties niet behalve bij een ander.
    ‘Ik weet niet wat ik moet voelen, Scorpius. Sinds de tijdwisseling is alles veranderd..’ ik hief lusteloos mijn hand op.
    ‘Ik mis mijzelf- Scorpius. Van een rustig, geregeld persoon ben ik naar dit veranderd. Ik snap het niet meer. Ik snap mijzelf niet meer.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LeoValdez schreef:
    OMG ik was bezig met huiswerk en toen schreef ik per ongeluk ergens Campius:$
    En door jullie vinden mijn ouders me anti-sociaal :P


    Door jullie kreeg ik straf en moet ik voortaan bij hun in de woonkamer zitten in plaats van 24/7 in mijn kamer met mijn telefoon in de hand xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Door jullie kreeg ik straf en moet ik voortaan bij hun in de woonkamer zitten in plaats van 24/7 in mijn kamer met mijn telefoon in de hand xq


    Dat kan echt heel erg awkward zijn. Mijn kamer heeft (nog) geen Wifi dus moet ik wel beneden zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy

    ‘Ik weet niet wat ik moet voelen, Scorpius. Sinds de tijdwisseling is alles veranderd... Ik mis mijzelf- Scorpius. Van een rustig, geregeld persoon ben ik naar dit veranderd. Ik snap het niet meer. Ik snap mijzelf niet meer.’ Ik knik en sta een beetje ongemakkelijk in de kast.
    'Je bent nog steeds dezelfde Campbell, alleen laat je je gevoelens toe - door George, moet ik toegeven. Daarom denk ik dat George en jij goed bij elkaar passen. Want hoewel ik zielsveel van jou hou, weet ik dat die liefde niet wederzijds is en ik wil je niet dwingen of iets.' Ik lach even. 'Ik hou echt van je, Cam. Maar ook gewoon als een vriend. Je hebt geen idee hoeveel ik voor je over zou hebben.' Ik sluit mijn ogen, altijd heb ik al last gehad van claustrofobie, hoewel ik het net niet merkte doordat ik teveel op Campbell gefocust was. Nu ik eraan denk zie ik de muren dichterbij komen. Mijn handen beginnen te trillen.
    'C-campbell... D-de m-m-uur.' Ik krijg er geen woorden uit en probeer de deur te openen. Het lukt niet omdat mijn handen teveel trillen. Tranen van paniek springen in mijn ogen. 'Claustrofobie,' krijg ik eruit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oeh, als jullie de deur perongeluk op slot hebben gemaakt kan George het wel open maken xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oeh, als jullie de deur perongeluk op slot hebben gemaakt kan George het wel open maken xq


    Je mag hem wel openmaken. maar het is niet dicht gedaan door George dus het kan nooit een slot hebben asl George ('x maar je mag hem wel openen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet ik nou schrijven hier? Het is zo lang zo stil :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Moet ik nou schrijven hier? Het is zo lang zo stil :')


    ja jij wilde George de deur toch open laten doen? XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik zat daar maar op de grond tegem de muur aan en luisterde naar de gesprek van Scorpius en Campbell. Ze praten over hun vriendschap en liefde.. en ik hoorde een plotselinge stilte voordat Scorpius zich verondschuldigde dus neem ika aan dat hij hem gekust had, en toen praatte ze verder over hun relatie.. en mij.. Scorp is aardig en zielig, ik wist bijna honderd procent zeker dat hoj hem zou kussen. Maar ik hield hun niet tegen, omdat ze ook moeten praten anders komt het nooit goed tussen ons drieën. maar weer kon ik het niet laten en maakte ik me zorgen over wat Campbell zou denken, en of hij weer door de war zou raken door mij en Scorpius. Ik begin nu echt te denken dat hij ons tweeën later door puur stress achter gaat laten, maar dat was slechts een falende gok.
    'C-campbell... D-de m-m-uur, Claustrofobie,' hoorde ik dan plotseling van Scorpius waarsoor ik zonder nog een keer te twijfelen naar de deur van het bezemkast toe liep en met "alahamora" en opende en zag Scorpius en Campbell daar staan.
    'Heei..' Begroette ik hun murmelend en keek Scorpius even aan met een pokerface, deed alsof ik niets had gehoord, dus de kus ook niet.


    Hier je stuk xq had geen inspiratie, sorry..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    auch ik moet morgen weer naar school D'; en ik ken mijn klas niet behalve dat ik de enige meisje in de klas ben T.T Kill me now.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Je bent nog steeds dezelfde Campbell, alleen laat je je gevoelens toe - door George, moet ik toegeven. Daarom denk ik dat George en jij goed bij elkaar passen. Want hoewel ik zielsveel van jou hou, weet ik dat die liefde niet wederzijds is en ik wil je niet dwingen of iets. Ik hou echt van je, Cam. Maar ook gewoon als een vriend. Je hebt geen idee hoeveel ik voor je over zou hebben.' Ik slikte en net toen ik wilde toegeven dat ik bang voor die gevoelens was Scorpius’ stem veranderd. ‘-campbell…D-de m-m-uur.’ Hij rukte aan de deurklink en ik duwde hem weg waarna ik mijn toverstok tevoorschijn haalde maar voordat ik het open kon toveren werd de deur opengedaan door niemand minder dan George waar ik slechts voor een seconde naar zijn ogen keek voordat ik maar een object dichter bij mijn oogpunt nam wat dus zijn borstkast was en de zojuist iets heldere gedachtes die ik gekregen had bij het gesprek van Scorpius’ en mijn gesprek leken verdwenen. Ik wilde naar achteren lopen waar ik tegen een gedaante opbotsten en direct keek ik van Scorpius’ naar George voordat ik zonder George aan te raken langs hem heen liep de trap omhoog. Ik kon niet bij ze zijn. Niet waar ze allebei waren. Misschien ooit op een dag wanneer ik mijzelf weer op een rijtje had gezet maar ik was nu een bom vol emoties die ik niet waardeerde. Afsluiten van de mensheid was al eerder een optie geweest om mijn emoties uit te schakelen. Om in te zien dat ze nutteloos waren. Nu kon ik het vast zo weer doen. Dat was beter. Voor iedereen en ook voor mijzelf.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    auch ik moet morgen weer naar school D'; en ik ken mijn klas niet behalve dat ik de enige meisje in de klas ben T.T Kill me now.


    Enige meisje whut :'D veel succes xq

    Mijn school begint pas op 1 september :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Enige meisje whut :'D veel succes xq

    Mijn school begint pas op 1 september :3


    Lucky bastard ='3 ik heb mijn tas nog helemaal niet in gepakt xD

    Ik heb zo geen zin in morgen. straks zijn het allemaal horken en sluiten ze me buiten omdat ik het enige meisje ben :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Lucky bastard ='3 ik heb mijn tas nog helemaal niet in gepakt xD

    Ik heb zo geen zin in morgen. straks zijn het allemaal horken en sluiten ze me buiten omdat ik het enige meisje ben :<


    Haha, maak je geen zorgen ;') ooit had ik een verplixht activiteit karakte op schoot waar ik ook de enige meisje was van de klas, en eerst sloten ze me buiten en wilden niet mijn partner sijn omdat ze me anders "pijn" deden maar later in de les vloerde ik ze gestrest waardoor ze wel plotseling me ook mee lieten doen x'3 maar ik was denk ik te wild en een jongen vloerde me zo hard in de laatste les waardoor ik hersenshudding kreeg..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, maak je geen zorgen ;') ooit had ik een verplixht activiteit karakte op schoot waar ik ook de enige meisje was van de klas, en eerst sloten ze me buiten en wilden niet mijn partner sijn omdat ze me anders "pijn" deden maar later in de les vloerde ik ze gestrest waardoor ze wel plotseling me ook mee lieten doen x'3 maar ik was denk ik te wild en een jongen vloerde me zo hard in de laatste les waardoor ik hersenshudding kreeg..


    Haha auch arme jij D'; hersenschudding; das niet mis D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya