• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ja klopt ik neem het je ook niet kwalijk ;)
    Campbell moet maar even goed zijn best doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Ja klopt ik neem het je ook niet kwalijk ;)
    Campbell moet maar even goed zijn best doen.


    Uch wat moet ik doen in deze cageius situatie x.o ik durf niks xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Uch wat moet ik doen in deze cageius situatie x.o ik durf niks xD


    Campbell is gewoon extreem door de war door Scorp en Georgie ;) wat zijn we toch weer zo charmant ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Uch wat moet ik doen in deze cageius situatie x.o ik durf niks xD


    Eh kies voor Scorpius nee kies maar zelf ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Auch :'x ik haat jullie omdat ik altijd de persoon ben om de moeilijke beslissingen te maken >.< misschien kiest Camp voor geen van beide en sluit hij zijn hart op zodat hij de nieuwe Voldemort word :'x Dat is wss wel hetgeen wat ik gedaan zou hebben xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Auch :'x ik haat jullie omdat ik altijd de persoon ben om de moeilijke beslissingen te maken >.< misschien kiest Camp voor geen van beide en sluit hij zijn hart op zodat hij de nieuwe Voldemort word :'x Dat is wss wel hetgeen wat ik gedaan zou hebben xD


    Nooo :O
    Dan staat Scorpius wel aan zijn zijde.
    PS. Voldemort is er nu hè.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Hij hield mij van zich af en ik voelde een enorme schaamte branden. Ik haatte alles wat er tot nu toe gebeurd is. Waar was ikzelf heen? Dit was ik niet. Ik was niet iemand die ging smeken en knuffelen.
    ‘Dat is het niet, het is niet jouw schuld. Ik heb gewoon even tijd nodig om te accepteren dat jij mij nooit boven George zal kiezen. En dan nog steeds weet ik niet of ik wel bij hem in de buurt kan zijn. Ik weet dat het niet jouw schuld is dat ik verliefd op je ben, Campbell. Maar het is ook niet mijn schuld en ik heb hier nooit voor gekozen. Maar het is nou eenmaal zo en ik zal ermee moeten leren leven. Tot ik dat kan..’ ik fronste mijn wenkbrauwen en wilde tegensputteren dat hij me niet moest verlaten gezien ik dat al zie aankomen. ‘Ik hou van je. Toen ik net… toen… Het spijt me.’ Ik wilde zeggen dat het hem niet hoeft te spijten maar dat werd belemmerd door twee lippen die tegen die van mij aangedrukt werden. Verstijfd bleef ik stil staan. Ik wilde Scorpius geen pijn doen. Ik kende hem al zes jaar en hij had mij in die tijd minder pijn aangedaan dan George. Ik kon hem niet verliezen en voordat ik het zelf in de gaten had bewogen mijn lippen met die van hem mee en iedere aanraking voelde als verraad naar George en tot mijn grootste ergernis wist ik nu wat mij, George en Scorpius verbond wat meteen bewijs was dat het woord of gevoel slecht voor de mens is. Ik weet hoe ik mensen moet charmeren zowel kan ik zien wanneer ze me leuk vinden maar bij Scorpius en George leek ik blind geweest te zijn. Ik legde een hand op zijn schouder en liet onze lippen van elkaar af glijden. ‘Ik wens dat ik hetzelfde voel voor jou als jij voor mij; Scorpius. Alles zou veel makkelijker geweest zijn; maar ik weet dat ik jou vroeg of laat kapot zou maken, Scorpius. Iets wat jij niet verdiend. Daar ben je te goed voor.’ Mijn hand gleed naar de tranen die over zijn gezicht gleden die ik wegveegde. ‘Niet huilen Scorpius.’ Fluisterde ik zachtjes.


    Omg )'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Mijn hart gaat als een wilde tekeer, maar ergens weet ik dat het verkeerd is.George en Campbell horen bij elkaar, dat is duidelijk te zien. Ik heb altijd gewild dat Campbell en ik zo bij elkaar zouden kunnen horen, maar dat zal er nooit van komen. Na een tijdje haalt hij zijn lippen van de mijne en ik kijk hem alleen aan.
    ‘Ik wens dat ik hetzelfde voel voor jou als jij voor mij; Scorpius. Alles zou veel makkelijker geweest zijn; maar ik weet dat ik jou vroeg of laat kapot zou maken, Scorpius. Iets wat jij niet verdiend. Daar ben je te goed voor.’ Hij veegt de tranen weg die ondertussen weer over mijn wangen stromen - wat eigenlijk heel raar is want ik voel me helemaal niet verdrietig. Eerder boos dat de wereld zo oneerlijk is. ‘Niet huilen Scorpius.’ Ik glimlach zwakjes.
    'En ik zou willen dat ik niet op deze manier van jou zou houden. Je bent mijn beste vriend, Campbell - wat trouwens niet veel zegt aangezien je mijn enige vriend bent, maar nog steeds. Je betekent ontzettend veel voor me.' Ik lach en kijk hem aan. 'Dit is zo cliché,' zeg ik met een grijns. Mijn hand vindt de zijne, die ik vastpak. 'Je weet dat je me niet kwijtraakt als je niet hetzelfde voor me voelt hè? Mij krijg je niet zo makkelijk weg.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mijn hart deed "krak" samen met George

    Sorry Leora voor al de moeilijke keuzes die wij ooit aan je hebben gegeven, ik voel nu pas wat jij voelt x'(

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 18:36 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ahw Scorpius is zo nobel Wat doe je me aan Linde (huil)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorp is zo aardig..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Oh, jullie weten dat George nog buiten staat maar alleen de hoek om is gelopen ;')

    ..dus het word een campius..? Camp, je weet dat george nooit zijn belofte gaat breken, ookal gaat hij misschhien iets keijgen met Scorp..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Oh, jullie weten dat George nog buiten staat maar alleen de hoek om is gelopen ;')

    ..dus het word een campius..? Camp, je weet dat george nooit zijn belofte gaat breken, ookal gaat hij misschhien iets keijgen met Scorp..


    Neee het blijft voor nu nog even een Cageius want ik moet nadenken :( ik kan dit niet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    er spelen al allerlei drama-liedjes in mijn hoofd enzo ='3 arme camp..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OMG ik was bezig met huiswerk en toen schreef ik per ongeluk ergens Campius:$
    En door jullie vinden mijn ouders me anti-sociaal :P


    Spoiler alert: you will save yourself