• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Haha auch arme jij D'; hersenschudding; das niet mis D:


    Niet zo een erge, een lichte maar x') een week bleef ik wel thuis en het was maar goed want die week had ik veel toetsen en huiswerk die ik had vergeten tw maken :'$


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Campbell liep langs me heen en even sloot ik mijn ogen om vervolgens een zucht te laten.
    'Sorry, Scorpius.' Begon ik langzaam en opende weer mijn ogen om me on te draaien en zonder hem een blik te gunnen weg rende, achter Campbell aan. Ik haalde hem in en geeep hem bij zijn pols vast om hem te laten stoppen.
    'Campbell?' Begon ik en liet hem los, hopend dat hij niet verder zou rennen.
    'Heb je- heb je het goed gemaakt met Scorpius?' Begon ik maar met een pokerface, om te laten blijken dat ik niets had gehoord.
    'Nou ja, niet dat er ooit iets slechts tussen jullie was, maar ergens weet ik dat ik jullie vriendschap heb verpest en daar baal ik best van..' mompelde ik dan.

    Niet fantastisch maar ik heb nog 2% op mob en moest even snel schrijven :o

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 0:49 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    Ik kijk in paniek naar de deur en begin ertegenaan te duwen. Opeens opent iemand van buiten af de deur en ik storm meteen naar buiten. Meteen voel ik me weer beter.
    'Sorry, Scorpius.' George. Campbell rent weg en ik besluit er niet achteraan te gaan. Laat George dat maar doen. Ik kijk hoe hij erachter Cam aan rent en alweer voel ik me alleen. Het is duidelijk, Campbell zal altijd voor hem kiezen. Niemand kiest voor mij. Nooit zal iemand voor mij kiezen. Waarom zouden ze? Ik schop hard tegen een paal aan en loop rustig naar de leerlingenkamer toe. Ik heb toch niks beters te doen. Campbell is bij George en voor de rest heb ik niemand. Zonder dat ik het doorloop ben ik toch weer naar het kantoortje van Perkamentus gelopen. Als hij ziet dat ik binnen kom glimlacht hij naar me. Professor Sneep, die ernaast staat, kijkt me boos aan.
    'Leg me maar uit waarom ik hier ben en wanneer ik weer terugkan,' zeg ik op strenge toon. Perkamentus kijkt me bestuderend aan. Hij staat op en loopt naar me toe.
    'Dan heb ik je denk ik veel te vertellen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Met een ruk aan mijn pols werd ik omgedraaid met zo’n kracht dat ik tegen George aangedrukt werd waardoor ik meteen mijn wangen vuurrood voelden worden. ‘Campbell?’ ondanks dat hij me los liet bleef ik stil bij hem staan.
    ‘Heb je- heb je het goed gemaakt met Scorpius? Nou ja, niet dat er ooit iets slechts tussen jullie was, maar ergens weet ik dat ik jullie vriendschap heb verpest en daar baal ik best van…’ automatisch trokken mijn lippen in een kleine glimlach en versprongen ze weer tot een serieuze grimas terwijl ik het niet kon laten met grote ogen naar hem te kijken. Lichtelijk nerveus slikte ik terwijl ik mijn handen klam voelde worden. ‘Scorpius denkt dat ik verliefd op je ben.’ Ik schrok van mijn eigen woorden en keek gauw weg en wist zeker dat ik mijn wangen vuurrood aangelopen was gelopen.
    Ik opende mijn mond weer om erover heen te praten maar de woorden bleven in mijn keel steken en voor het eerst voelde ik mijzelf in verlegenheid gebracht waardoor ik omlaag staarde.

    Och Campbell is nu zo zacht geworden (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Scorpius denkt dat ik verliefd op je ben.’ 
    Ik keek hem even aan en zag hem duidelijk rood worden. Nog steeds staarde ik hem met een poker face aan en knikte on opmerkelijk met mijn hoofd.
    ' "denkt." ' herhaalde ik en knikte dan zachtjes met mijn hoofd alsof ik een hele moeilijke beslissing had goedgekeurd. Hij denkt niet, hij weet het van zichzelf zeker.
    'Dus dan "denk" ik maar ook dat ik verliefd op jou ben..' zei ik dan en probeerde nog steeds mijn poker face te behouden maar faalde er in toen er een klein glimlachje op mijj gezicht versheen die ik snel aan de kant schoof.


    Soey voor deze koete sukje maar ik had eigenlijk geen tijd voor Q, typ ik dit even snel x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Denkt.’ Ik trok een wenkbrauw op terwijl ik naar de grond bleef staren. ‘Dus dan ‘’denk’’ ik maar ook dat ik verliefd op jou ben..’ stiekem waagde ik een blik omhoog waar ik een glimlach rond Georges lippen ontmoeten. Ik glimlachte voorzichtig terwijl er allerlei kriebels in mijn buik staken. Ik pakte zonder te vragen zijn armen beet en legde ze rond mij heen waarbij ik mijn hoofd tegen zijn borstkast plantte. ‘Ik zou niet willen vertrouwen; niet willen houden en zeker niet willen voelen. Ik wil mijn hart het liefst uitsnijden en verstoppen zodat niemand er ooit op kan trappen terwijl ik mijn ziel en geweten aan de duivel verkoop zodat ik slechts een omhulsel ben die niet kan voelen. Die geen compassie kent noch liefde. En toch doe je me dit aan. Je hebt iets gevonden wat ik wenste nooit gevonden zou worden en hoe zeer ik mijzelf daarvoor wilde afsluiten..’ ik zuchtte en haalde mijn hoofd van zijn borstkast. ‘Je mag me niet verlaten; George. Zelfs niet wanneer het zo heet onder je voeten voelt en de wereld uit elkaar valt.’

    Can you promise or can you not (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Denkt.’ Ik trok een wenkbrauw op terwijl ik naar de grond bleef staren. ‘Dus dan ‘’denk’’ ik maar ook dat ik verliefd op jou ben..’ stiekem waagde ik een blik omhoog waar ik een glimlach rond Georges lippen ontmoeten. Ik glimlachte voorzichtig terwijl er allerlei kriebels in mijn buik staken. Ik pakte zonder te vragen zijn armen beet en legde ze rond mij heen waarbij ik mijn hoofd tegen zijn borstkast plantte. ‘Ik zou niet willen vertrouwen; niet willen houden en zeker niet willen voelen. Ik wil mijn hart het liefst uitsnijden en verstoppen zodat niemand er ooit op kan trappen terwijl ik mijn ziel en geweten aan de duivel verkoop zodat ik slechts een omhulsel ben die niet kan voelen. Die geen compassie kent noch liefde. En toch doe je me dit aan. Je hebt iets gevonden wat ik wenste nooit gevonden zou worden en hoe zeer ik mijzelf daarvoor wilde afsluiten..’ ik zuchtte en haalde mijn hoofd van zijn borstkast. ‘Je mag me niet verlaten; George. Zelfs niet wanneer het zo heet onder je voeten voelt en de wereld uit elkaar valt.’

    Can you promise or can you not (‘x


    Aah the warlock's hairy heart gaat daarover. DOE NIET CAMPBELL
    Aan het einde is iedereen dood :x


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Aah the warlock's hairy heart gaat daarover. DOE NIET CAMPBELL
    Aan het einde is iedereen dood :x


    Whuttt Linde wat bedoel je XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Whuttt Linde wat bedoel je XD


    Dit verhaal uit The Tales of Beedle the Bard.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Dit verhaal uit The Tales of Beedle the Bard.


    Wauw <'3 ik vind die verhalen altijd zo leuk ! heb het gelezen echt geniaal


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wauw <'3 ik vind die verhalen altijd zo leuk ! heb het gelezen echt geniaal


    Haha voor Engels moesten we met een groep een boekbespreking houden en het mocht niet over Harry Potter dus kozen we voor dat boek.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ginny Weasley

    'In Merlijns naam Ginny!' Ik schrok van de harde stem maar toen ik de vertrouwde armen en jongensgeur oprook glimlachte ik; ‘Ralf.’ Fluisterde ik. ‘Ik heb je tot nu toe geen een keer gezien en dan vind ik je op het ziekenzaal? Wat is er gebeurd, Ginny?’ hij leek me van top tot teen te bekijken en ik beet onzeker op mijn lip. Kon ik hem het hele verhaal vertellen?
    ‘Ik had gister een jongen ontmoet- uh – Albus en toen waren we in de koets gestapt en toen ging hij de verboden bos in waar we verdwaald in raakte. En toen werd ik bang en renden ik weg en viel ik op de grond en vanaf daar weet ik het niet meer tot George kwam.’ Mompelde ik beschaamd. Het leek mij beter niet te vertellen dat ik weggerend had door de reactie van albus’ op mijn kus. Ik schaamde me er meer voor dan woorden ooit zullen verwoorden en ik weet dat ik daardoor Albus’ niet meer onder ogen kon komen. ‘En jij; Ralf?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Haha voor Engels moesten we met een groep een boekbespreking houden en het mocht niet over Harry Potter dus kozen we voor dat boek.


    Hhaha doe het dan over The Hobbit/ LOTR ^^. Ikkeh zeurde altijd bij de leraren altijd aan hun kop totdat ik het mocht (a) ik was erg geliefd kuchkuch. Of ik vond wel een manier of reden waarom ik het mocht waardoor de leraren me uitlachten en ik toestemming kreeg x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hhaha doe het dan over The Hobbit/ LOTR ^^. Ikkeh zeurde altijd bij de leraren altijd aan hun kop totdat ik het mocht (a) ik was erg geliefd kuchkuch. Of ik vond wel een manier of reden waarom ik het mocht waardoor de leraren me uitlachten en ik toestemming kreeg x.o'


    Op de een of andere manier ben ik sinds de zomervakantie onzichtbaar voor leraren geworden ofzo (yeah) Maar op de een of andere manier mogen leraren mij ook niet.
    Het was de eerste klas en geen van mijn vriendinnen had zin om The Hobbit/LoTR te lezen. Ik ben nu ook al meer dan een halfjaar bezig met THe Hobbit in het Engels


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Op de een of andere manier ben ik sinds de zomervakantie onzichtbaar voor leraren geworden ofzo (yeah) Maar op de een of andere manier mogen leraren mij ook niet.
    Het was de eerste klas en geen van mijn vriendinnen had zin om The Hobbit/LoTR te lezen. Ik ben nu ook al meer dan een halfjaar bezig met THe Hobbit in het Engels


    Ik heb altijd of :
    Leraren HATEN mij
    of:
    Ze mogen me té graag >.<
    Ik had vandaag dus weer mijn eerste lesdag en dat was weer te genant voor woorden gezien ik de enige was die de leraren al gehad had maar voor derrest waren ze nieuw dus ze deden zo joviaal tegen mij en ik kon wel door de grond zakken. >.< dus daar pak ik ze nog wel op terug >.> ohja de directeur haat mij :Y)

    Auch D'; je hebt stomme vriendinnen wie heeft nou niet LOTR/Hobbit gelezen mijn hele klas Ik zit nu ook in een klas met 11 jongens en ik x.o en ik ben dus het enige meisje dus het is enorm irritant. Vooral omdat we ook totaal geen raakvlakken hebben xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya