• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Mijne ook :o maar Bio vind ik alleen leuk omdat wr een leuke docent hebben :')


    Omg mijn bio lerares was voor 2 jaar mijn mentor en ze haatte mij ('x ik kon nooit mijn mond dichthouden tijdens haar lessen (A) oke ook wel tijdens meerdere kon ik het niet maarja :P maar ze was werkelijk eng en ik heb door dat mens ook meerdere malen moeten nablijven (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    ‘I-Ik begrijp het. Ik weet dat ik niet goed gehandeld heb of had, maar ondanks dat jij niks voor mij voelt betekend het niet dat ik stop om van jou te geven. Ik heb al zes jaar moeten wachten dus er kunnen er wel meer bij en ondanks dat je me niet terug zoenden maakte de kus het wachten waard.’
    Ik keek even weg en twijfelde of ik de juiste ding eruit heb geproest. Ik kan en wil gewoon niet geloven dat Draco me dit aandoet, ik snap het niet meer. Ik keek Draco even aan, en even leek het alsof er een heel nieuw mens voor me stond. Ik zucht zachtjes en beet wederom weer op mijn lip en kwam weer voor Draco staan.
    'Dan is het maar waard.' Zei ik zachtjes en voor ik wist wat ik zelf zou doen, leek het alsof.. Draco me bestuurde, zullen we het zo zeggen, en drukte zachtjes, en enorm twijfelend mijn lippen op die van hem wat slechts een aantal secondes duurde voordat ik weer afstand nam en nogmaals op mijn lip beet die eindelijk knapte en begon te bloeden.


    Feit; ik kan het gewoon niet laten..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ralf Auron

    ‘I-Ik begrijp het. Ik weet dat ik niet goed gehandeld heb of had, maar ondanks dat jij niks voor mij voelt betekend het niet dat ik stop om van jou te geven. Ik heb al zes jaar moeten wachten dus er kunnen er wel meer bij en ondanks dat je me niet terug zoenden maakte de kus het wachten waard.’
    Ik keek even weg en twijfelde of ik de juiste ding eruit heb geproest. Ik kan en wil gewoon niet geloven dat Draco me dit aandoet, ik snap het niet meer. Ik keek Draco even aan, en even leek het alsof er een heel nieuw mens voor me stond. Ik zucht zachtjes en beet wederom weer op mijn lip en kwam weer voor Draco staan.
    'Dan is het maar waard.' Zei ik zachtjes en voor ik wist wat ik zelf zou doen, leek het alsof.. Draco me bestuurde, zullen we het zo zeggen, en drukte zachtjes, en enorm twijfelend mijn lippen op die van hem wat slechts een aantal secondes duurde voordat ik weer afstand nam en nogmaals op mijn lip beet die eindelijk knapte en begon te bloeden.


    Feit; ik kan het gewoon niet laten..


    OMG maar dit veranderd alles )'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    OMG maar dit veranderd alles )'x


    Ik zei toch; eigenlijk zou ik hem eerder gekust hebbem :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ron Weasley

    James zegt tegen mij dat het maar moet wachten omdat zijn gesprek met Albus belangrijker is. Maar eigenlijk is mijn gesprek belangrijker, voor mij dan. Ik moet weten hoe het met mij afloopt in de toekomst. Ik weet dat het iets is wat ik eigenlijk niet hoor te vragen maar toch ik wil het weten. Of ik met Hermelien trouw, hoe het zit tussen Ginny en Harry, ik wil het allemaal weten. Het kan alles veranderen. Ik kijk naar Sirius, die nog steeds naast me staan. Albus en James lopen weg en ik besluit ze achterna te lopen. Niet om ze af te luisteren ofzo, maar omdat ik niet weet of ze terugkomen. Ze lopen in een klaslokaal en ik blijf buiten wachten. Als James naar buiten komt wacht ik nogsteeds, Albus lijkt me betrouwbaarder. Als Albus naar buiten komt, rent hij echter meteen achter James aan, waardoor ik daar weer achteraan kan gaan rennen. Als ze eindelijk stoppen zie ik James in een raamkozijn zitten.
    'Oké sorry dat ik jullie stoor maar ik wil heel even iets vragen. Dus als jullie het niet erg vinden...' zeg ik misschien een beetje te chagrijnig. Eigenlijk vind ik het alleen maar vervelend dat mensen zijn gaan tijdreizen aangezien alles nu raar is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Ron Weasley

    James zegt tegen mij dat het maar moet wachten omdat zijn gesprek met Albus belangrijker is. Maar eigenlijk is mijn gesprek belangrijker, voor mij dan. Ik moet weten hoe het met mij afloopt in de toekomst. Ik weet dat het iets is wat ik eigenlijk niet hoor te vragen maar toch ik wil het weten. Of ik met Hermelien trouw, hoe het zit tussen Ginny en Harry, ik wil het allemaal weten. Het kan alles veranderen. Ik kijk naar Sirius, die nog steeds naast me staan. Albus en James lopen weg en ik besluit ze achterna te lopen. Niet om ze af te luisteren ofzo, maar omdat ik niet weet of ze terugkomen. Ze lopen in een klaslokaal en ik blijf buiten wachten. Als James naar buiten komt wacht ik nogsteeds, Albus lijkt me betrouwbaarder. Als Albus naar buiten komt, rent hij echter meteen achter James aan, waardoor ik daar weer achteraan kan gaan rennen. Als ze eindelijk stoppen zie ik James in een raamkozijn zitten.
    'Oké sorry dat ik jullie stoor maar ik wil heel even iets vragen. Dus als jullie het niet erg vinden...' zeg ik misschien een beetje te chagrijnig. Eigenlijk vind ik het alleen maar vervelend dat mensen zijn gaan tijdreizen aangezien alles nu raar is.


    ROT FF OP XD Albus en James hebben het even emotioneel samen ja D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ROT FF OP XD Albus en James hebben het even emotioneel samen ja D:


    Ja maar Rons specialiteit is het verpesten van emotionele momenten:Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Ja maar Rons specialiteit is het verpesten van emotionele momenten:Y)


    ik heb echt een hekel aan Ron. Ga reageren met Scorp @ George :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LeoValdez schreef:
    Ron Weasley

    James zegt tegen mij dat het maar moet wachten omdat zijn gesprek met Albus belangrijker is. Maar eigenlijk is mijn gesprek belangrijker, voor mij dan. Ik moet weten hoe het met mij afloopt in de toekomst. Ik weet dat het iets is wat ik eigenlijk niet hoor te vragen maar toch ik wil het weten. Of ik met Hermelien trouw, hoe het zit tussen Ginny en Harry, ik wil het allemaal weten. Het kan alles veranderen. Ik kijk naar Sirius, die nog steeds naast me staan. Albus en James lopen weg en ik besluit ze achterna te lopen. Niet om ze af te luisteren ofzo, maar omdat ik niet weet of ze terugkomen. Ze lopen in een klaslokaal en ik blijf buiten wachten. Als James naar buiten komt wacht ik nogsteeds, Albus lijkt me betrouwbaarder. Als Albus naar buiten komt, rent hij echter meteen achter James aan, waardoor ik daar weer achteraan kan gaan rennen. Als ze eindelijk stoppen zie ik James in een raamkozijn zitten.
    'Oké sorry dat ik jullie stoor maar ik wil heel even iets vragen. Dus als jullie het niet erg vinden...' zeg ik misschien een beetje te chagrijnig. Eigenlijk vind ik het alleen maar vervelend dat mensen zijn gaan tijdreizen aangezien alles nu raar is.


    RON JIJ STALKER X') ik heb deze stukje nog zo geschreven dat het emotioneel zou worden!! Omg linde x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    James, trek Alvus mee en irriteer Ron :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Scorpius Malfoy

    'Ik denk dat hij nu even alleen wilt zijn, anders zou hij nooit zo een gestoord plannetje bedenken; of wel?' Hij kijkt even weg. Ik glimlach en kijk hem niet aan. Het voelt echt heel erg ongemakkelijk nu.'..we kunnen heel het school af als je hem alsnog wilt vinden; kamer voor kamer.' Ik moet tegen mijn zin in toch even lachen.
    'Nee, ik denk niet dat het slim is om dat te doen. Eerlijk gezegd denk ik dat we plekjes moeten zoeken waar hij alleen is; of hem gewoon even alleen laten,' zeg ik. Eigenlijk voelt het raar, want ik breng de meeste tijd door met Campbell. Andere dingen doe ik niet echt. Ik heb dan ook niet echt andere vrienden om iets mee te doen.
    'Dus, Weasley, wat gaan we doen. Hoe zit het trouwens met... Jeweetwel?' vraag ik. Als hij nu actief is, weet ik niet wat dat met Campbell zal doen. Ik weet dat hij als het maar zou kunnen naar de slechte kant zou gaan. Zich bij Jeweetwel aansluiten zou een goed begin kunne zijn, hoewel ik vermoed dat hij liever gebruik maakt van de situatie om een derde macht te starten. Maar ik weet dit allemaal niet zeker omdat ik Campbell niet goed ken. En dan te bedenken dat ik degene ben die hem het beste kent.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    RON JIJ STALKER X') ik heb deze stukje nog zo geschreven dat het emotioneel zou worden!! Omg linde x')


    Ron is blijkbaar niet erg geliefd xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    James Sirius Potter

    ‘Wat maakt het nou uit wie beter is in wat? Jij bent mijn broer; dus wat maakt het uit. Ik wilde alleen je hulp. Sorry dat ik het oogappeltje van mam en pap ben, ik heb er toch niet voor gekozen?’ ik keek hem even aan voordat ik weer naar buiten keek.
    ‘Maakt niet uit; Albus. Vergeet maar wat ik zei; het slaat toch nergens op.’ Ik beet op mijn lip en ik wist niet waarom ik deze rare pijn voelde. Altijd heb ik deze woorden moeten opkroppen over het feit dat ik minder was dan Albus en nu ik ze gezegd heb voelde ze niet goed. Het voelde juist erger. Vooral om het feit dat Albus en Lily me blijkbaar haatte terwijl ik ze juist altijd aan het lachen probeerde te krijgen wanneer ze verdrietig waren. Blijkbaar vonden ze dat altijd irritant en daar kwam ik nu pas achter en dat deed zeer. Een van de emoties die ik juist niet kon verdragen.
    'Oké sorry dat ik jullie stoor maar ik wil heel even iets vragen. Dus als jullie het niet erg vinden...’ ik stond op. ‘Nee; ik moet nog wat doen.’ Met die woorden liep ik weer weg en hoewel ik wist dat ik totaal albus niet hielp kon ik het niet verdragen om nu bij hem te zijn.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb de nijging om achter James aan te rennen aangezien hij nu saaad is door Albus, maar ik weet zeker dat Ron hun weer gaat achtervolgen :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb de nijging om achter James aan te rennen aangezien hij nu saaad is door Albus, maar ik weet zeker dat Ron hun weer gaat achtervolgen :p

    Ja (cat)


    Spoiler alert: you will save yourself