• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je
    iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend
    blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 22:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ^^ Ik ken het ;d. Nog niet gelezen tho.. Wilde het wel proberen, maar op de 1 of ander manier nog niet gedaan. Me broertje kent het ook ;o. Die wilde hem nog gaan lezen, maar hij kom hem niet vinden in de bieb xd (terwijl de bieb hem wel heeft xd)
    --

    ot; Hmm de zenuwen zijn soort van weggegaan.. Hoe :'D Er is niks gebeurd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vandaag was zwaar zeg. En lang :/


    -

    Okee, dit was echt een super verhaal. Het stak goed in elkaar en ik hoop zo dat er een vervolg is, want het einde maakt me zo nieuwsgierig.
    Vanavond nog even kijken naar de super kleine foutjes die er wel eens inslippen, nu niet echt tijd voor gehad omdat ik zo graag door wilde lezen.

    Alweer hoofdpijn +.+
    And thanks for ignoring me

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 9:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I'm tired of being your second choice.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    I'm tired of being your second choice.


    Ik heb echt geen zin in mijn introductie vandaag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom heb je me toegevoegd als je toch niet van plan was om tegen me te praten? :} Klootzak.


    † Love? I want to sleep.

    Ik wil geen Excel meer ;x


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    Niemand geeft wat om Nick&Simon, I know. Maar ik vind het toch wel even tof om te vermelden dat deze mooie taart voor de zoon van Nick:


    Gemaakt is door de vroegere baas van mijn moeder (:
    Ik heb van haar ook taartbakles gehad.
    Echt zo vet, haar taart heeft gewoon meer dan 15.000 likes op facebook

    I know, nobody cares :') maar whatever, ik vind het cool :'D

    Dat van nobody cares klopt niet, omdat ik fan ben van Nick & Simon. En ja, daar kom ik voor uit.
    Ik vind het echt een prachtige taart voor Nick zijn zoontje en wat cool dat jij de persoon kent die de taart heeft gemaakt. Om eerlijk te zijn, was ik alweer vergeten dat Nick twee kinderen heeft.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    PUKKELxDING schreef:
    Niemand geeft wat om Nick&Simon, I know. Maar ik vind het toch wel even tof om te vermelden dat deze mooie taart voor de zoon van Nick:


    Gemaakt is door de vroegere baas van mijn moeder (:
    Ik heb van haar ook taartbakles gehad.
    Echt zo vet, haar taart heeft gewoon meer dan 15.000 likes op facebook

    I know, nobody cares :') maar whatever, ik vind het cool :'D


    Ik had de taart al gezien op Facebook. Echt super mooi!


    26 - 02 - '16

    Als er op papier staat dat jr jr sport kleding mee moet nemen, zou ik die dan al aan doen of niet?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aaaah ik moet nog zoveel doen voor vrijdag. Ben echt bang dat het kamp geen succes wordt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat straight edge-kantje van m'n vader begint me toch een beetje de keel uit te hangen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit meen je niet. Ik ben ruim drie uur bezig geweest om die PowerPoint aan te passen, stuur ik het op en vijf minuten later is de oude versie aangepast met nieuwe ontwerpen...
    Kan ik weer opnieuw beginnen! :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."