• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je
    iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend
    blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 22:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Tamaar gaat helemaal stuk om dit terwijl ik dit gewoon eng vind x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    God t is toch wel heel erg als je gaat huilen bij de kleine zeemeermin


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Geweldig. We zitten allebei zonder inspiratie. Zo komen we ook heel ver..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ugh, geen zin in die examenteksten maken. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tyft alsjeblieft even een eind op.
    Jullie komen alleen fucking naar me toe als jullie iets over julliezelf te zeggen hebben.
    I don't give a fuck anymore. Go away and stay away.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Oeps...dat waren even een paar downloads teveel :X onzin, anime kan je nooit teveel van hebben


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb het gevoel dat ik nooit meer oké ga zijn na deze finale van Legend of Korra.

    +

    YES. MIJN TRXYE TRUI IS TOEGEKOMEN. (yeah)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 16:59 ]


    kindness is never a burden.

    Ik ga echt stuk van het lachen door het teruglezen van m'n oude stories. Poeh, wat verschrikkelijk :W


    26 - 02 - '16

    Nagusamu schreef:
    Tamaar gaat helemaal stuk om dit terwijl ik dit gewoon eng vind x'D


    Ja sorry :')


    wat was dit ookalweer

    Waarom moet ik nou weer verliefd worden?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Barlliams schreef:
    (...)
    Dat van nobody cares klopt niet, omdat ik fan ben van Nick & Simon. En ja, daar kom ik voor uit.
    Ik vind het echt een prachtige taart voor Nick zijn zoontje en wat cool dat jij de persoon kent die de taart heeft gemaakt. Om eerlijk te zijn, was ik alweer vergeten dat Nick twee kinderen heeft.
    Ik ben zelf niet per se fan van ze. Maar ik heb geen hekel aan hun muziek, en ik kan er ook wel een paar meezingen :P Ik heb zelf een band met Volendam, omdat ik daar bijna iedere week ben en bijna al mijn vrienden daar vandaan komen. Dus ja, daar hoort een stukje volendamse muziek ook bij, al ben ik toch meer van The Cats :P


    Life is hard and then we die

    Zo veel opleidingen die ik wil doen, zo weinig tijd om te beslissen...

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 18:14 ]


    Take me to wonderland

    Zo blij met mijn nieuwe sweater.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ben bang in het donker, mja, als jij dat grappig vind..


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”- M. Baru

    Leuk hoor, kat. Jij brengt een vogel binnen en ik mag het bloed opruimen. Great.


    kindness is never a burden.