• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je
    iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend
    blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 22:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oh my god. You kidding me?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dus deo van Nivea helpt tegen stress? Hahaha. Domme reclames zijn dom.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Serieus, waarom moet mijn elektronica altijd overlijden als ik het niet kan gebruiken? -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Men – waarom ben ik altijd zo ontzettend stressed als er iets nieuws gaat gebeuren. Fuck this shit.


    •

    Hmpf. Heel lief van je hoor, mama, dat je voor mij een rok hebt gemaakt van de stof die ik een paar jaar geleden heb gekocht. Het is een mooie rok geworden, maar ik kom er weer eens achter dat doordat ik een vreselijk smal bovenlichaam heb in vergelijking met mijn heupen die gigantisch zijn, dat rokken mij niet staan. En jurken ook niet. Hmpf. :c Zelfvertrouwen zakt weer eens tot een zeer laag pitje. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je kan me niet dwingen om bij hem te gaan werken morgen. Ik werk er al de hele zomer. Jezus.


    kindness is never a burden.

    I wish that I could wake up with amnesia.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nog twee dagen en dan zit mijn vakantiejob er eindelijk op. Ik ben dat elke dag om kwart na 5 opstaan beu. :/


    Take me to wonderland

    Elk nummer klinkt tien keer beter akoestisch gespeeld.


    kindness is never a burden.

    Sinds wanneer is er iemand zo freaking aardig tegen me ? Niemand is dat ooit geweest tegen me.
    Vooral omdat het een jongen is, snap ik er niks van... Elke jongen heeft altijd een hekel aan me gehad.
    Ik weet niet eens wat ik moet reageren op die aardige berichten. . . .


    Don't trust anyone . . .

    Waarom maken mensen, zelfs ik niet, van die formuleer fouten die nooit zullen kloppen in het Nederlands?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Madagascar 3 op sbs6. Stays awesome. :3 vrolijkt me wat op. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vandinha schreef:
    Men – waarom ben ik altijd zo ontzettend stressed als er iets nieuws gaat gebeuren. Fuck this shit.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Vandinha schreef:
    Men – waarom ben ik altijd zo ontzettend stressed als er iets nieuws gaat gebeuren. Fuck this shit.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 21:19 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Die aflevering van Criminal Minds tho o.O


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.