• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je
    iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend
    blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 22:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Drie dagen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Escapism schreef:
    (...)

    Echt? Bij mij op de tijdlijn zie ik juist iedereen die erop aandringt dat er geld gedoneerd wordt. En ook een hoop mensen die de challenge niet eens doen qua dr emmer water over je heengooien, en die gewoon doneren. :p

    OT: Ik ben zo moeee!


    Dat heb ik ook wel op mijn tijdlijn gezien, hoor. Nederland heeft een record aantal donaties ontvangen voor dit jaar en het is pas augustus.


    Your make-up is terrible

    Say something because I'm giving up.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik lag pas om 7 uur vanochtend in bed. Wat doe ik al wakker? T.T


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vandinha schreef:
    Ik ben benieuwd of je uberhaupt nog wat van jezelf laat horen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sigil schreef:
    Ik lag pas om 7 uur vanochtend in bed. Wat doe ik al wakker? T.T


    Was dus een leuk feestje? 8D


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Was dus een leuk feestje? 8D


    was een heel leuk feestje :p zeg maar gerust feest. T was echt gigantisch en gigantisch druk.
    beetje brak nu though. Moet vanavond weer werken xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oke, mijn jurk is aan en ik heb mijn baret op. Mijn accordeonspul is ingepakt. Nu moet het weer alleen nog maar meewerken.
    Gooi Maar In Mijn Pet, here I come!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 12:29 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nagusamu schreef:
    Say something because I'm giving up.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik begon eindelijk een beetje rustiger te worden rondom het feit dat ik naar die school moet, en nu blijken mijn bussen niet eens op elkaar aan te sluiten. Ik kan toch niet al om tien na half acht op school gaan zitten?

    + Waarom zijn die papieren van die school zo onduidelijk? Ik heb een hekel aan chaos.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 12:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nagusamu schreef:
    Say something because I'm giving up.


    Legare schreef:
    Ik begon eindelijk een beetje rustiger te worden rondom het feit dat ik naar die school moet, en nu blijken mijn bussen niet eens op elkaar aan te sluiten. Ik kan toch niet al om tien na half acht op school gaan zitten?

    Het is heel vaak zo dat je of veel te vroeg op school komt of (net) te laat. Dat is buslogica.

    OT: Wat is het toch weer heerlijk weer in de polder. Hopelijk is het vanmiddag beter weer als er gebarbecued gaat worden.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 12:51 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barlliams schreef:
    (...)
    Het is heel vaak zo dat je of veel te vroeg op school komt of (net) te laat. Dat is buslogica.

    OT: Wat is het toch weer heerlijk weer in de polder. Hopelijk is het vanmiddag beter weer als er gebarbecued gaat worden.


    Vorig jaar was ik nog om acht uur op school, dus dat halfuurtje maakte me weinig uit, maar om nou een uur te wachten, vind ik toch een beetje ver gaan. D:

    OT: Waarom loopt mijn moeder naar binnen, zegt ze 'hallo' en loopt ze weer weg? :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Legare schreef:
    Ik begon eindelijk een beetje rustiger te worden rondom het feit dat ik naar die school moet, en nu blijken mijn bussen niet eens op elkaar aan te sluiten. Ik kan toch niet al om tien na half acht op school gaan zitten?

    + Waarom zijn die papieren van die school zo onduidelijk? Ik heb een hekel aan chaos.


    Kan je niks met je school.overleggen? Dat je iets later de les in mag komen wanneer je het eerste uur moet beginnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo snel afgeleid. Ik moet zo echt even ervoor gaan zitten, anders komt er nooit iets van.


    Your make-up is terrible