• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je
    iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend
    blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 22:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    :C
    Sads


    i put the fun in funeral

    Hond viel van de stoel tijdens een trucje en ik ving haar op, en toen ging haar nagel tussen mijn wijsvinger en middelvinger door en haalde dat vel daartussen open... Lekker dan x'D

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 18:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is nu toch wel eens etenstijd, hoor...


    Your make-up is terrible

    Niet te bedenken dat jij vond dat je niet goed genoeg was om met mij samen iets te doen. Of misschien ligt het meer aan de genres die ik speel. Maar je zingt eigenlijk onwijs goed!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke, Beat It is eigenlijk wel een heel grappig programma. En niet alleen omdat die vet leuke jongen eraan mee doet die ik een klein beetje al ken. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan gewoon verdwijnen. Niemand die 't merkt.


    Test: :W (no_chears) (heart2) (clown) (bat) (cop) (headbang) (kitty) (banana) (quote) (alien) (gsm) (finger) (wedding) (kudo) (bloos) (joehoe) (pirate) *O* (wbw)

    Hmm nu doen ze het wel weer. Vaag

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 21:35 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    De eerste keer echt boodschappen voor mezelf gedaan. That feels good. Morgen nog even bij de Lidl langs voor de rest :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Haha beat it is geniaal, al zien sommige eliminaties er wel heel pijnlijk uit :x

    Nu MiTM kijken op die ene site ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    You have got to be kidding me. Ik "mag het niet doen", maar je doet het zelf ook. Jeez.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 21:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik hou van die moeder;
    Leraar van Malcolm "Can you just put some tops on?"
    Lois "It's just booobs lady, you see them every morning in the miirror. And I bet yours look better-"
    "Actually they don't--"

    hahahahhahah

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 21:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben helemaal in paniek nu.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Waarom ben ik zo gehecht geraakt aan een idiote muziekzender?

    Naaahw Loesje heeft zojuist voor het eerst hier gespeeld. Zo schattig! c:
    En wanneer is Richards verjaardag nou eindelijk klaar? -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou, vaarwel dan. Je hebt me uit de familie gegooid, officieel. Misschien zie ik je wel nooit meer terug. Vaarwel, mama.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it