• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je
    iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend
    blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 22:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Handles schreef:
    Ik ben zo snel afgeleid. Ik moet zo echt even ervoor gaan zitten, anders komt er nooit iets van.


    i put the fun in funeral

    Sommige mensen hè...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jij doet ook dingen die ik niet leuk vind.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hmpf.
    Eigenlijk zou ik vandaag met oma naar Arnhem gaan om te gaan statten. Maar dat ging niet door omdat er vandaag Gooi Maar In Mijn Pet is. Dus papa en ik daar op de aangewezen locatie komen van dat straatmuzikantenfestival, is het een verschrikkelijke plek! Er kwam echt niemand! Dus papa en ik weer naar huis gaan, en papa heeft die organisator opgebeld. Volgend jaar krijg ik een A-locatie toegewezen. Maar ik vind het toch niet echt leuk. Ook omdat Richard vandaag zijn 51e verjaardag viert. Dat begint pas om 17.00 uur, maar hij is er nu al en hij gedraagt zich als een hyper klein kind dat nog nooit een verjaardag heeft gevierd.
    Precies de reden waarom ik vandaag niet thuis wilde zijn. Hmpf, ik baal weer eens. :/ Ik had ook speciaal een jurk aan gedaan en een baret enzo en zag er leuk theatraal uit, maar dat was allemaal dus voor niets. Bij thuiskomst heb ik dan ook direct mijn broek en shirt weer aangetrokken.

    Maar nu zit Loesje op mijn schoot. Dat is dan wel weer schattig. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh my god. Ik heb echt fucking veel spullen. Hoe moet ik hier ooit een selectie uit maken van wat ik wel en niet nodig heb? o_o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil niet werken zo. Ik wil slapen :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zit nog steeds met dat dilemma. Moet ik al om acht uur weg bij het feestje om om half negen naast mijn broer voor de tv te zitten om Doctor Who te kijken of blijf ik gewoon wat langer op dat feestje en kijk ik DW terug.
    Uiteindelijk toch maar voor de tweede optie gekozen, omdat de meiden immers maar één keer hun negentiende verjaardag vieren..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Voel me echt ziek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    You are pushing me away.


    Klootzak. Ik had al geen zin in vanavond, en nu bepaal je ook nog eens voor me dat ik daarheen ga. Wel het láatste waar ik op zit te wachten.


    i put the fun in funeral

    Ik begin het zo langzamerhand gewoon te worden dat ik constant gestrest en op m'n hoede ben voor alles.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 16:54 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik kan niet de juiste kleur schoenen vinden. D: Ze zijn allemaal vies roze, getsie. Ik wil gewoon mooie, roze.


    Your make-up is terrible

    Ik heb echt zin in vanavond, even met drie van mijn goede vrienden pizza maken en films kijken. (:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 17:15 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik vraag me nou echt af of je aan me denkt en of je, je zorgen om me maakt.
    But probably not.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Waarom weet iedereen exact wat ik denk en voel?