• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je
    iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend
    blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 22:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Doe het nou niet, Mirte. Doe het nou niet. Doe het nou. . .


    Ik moet zo nodig x_x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Good to know "our things" don't have any value.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eigenlijk wil ik een heel stuk van mijn haar laten afknippen bij de kapper, gewoon 20 cm of zoiets..
    Het idee alleen al dat iemand met een schaar in de buurt komt van mijn haar.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    En toen besefte ik plotseling dat dit mijn laatste nacht is voordat ik op internaat ga. Godverdomme, ik denk serieus dat ik dit niet ga overleven.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Escapism schreef:
    (...)

    Echt? Bij mij op de tijdlijn zie ik juist iedereen die erop aandringt dat er geld gedoneerd wordt. En ook een hoop mensen die de challenge niet eens doen qua dr emmer water over je heengooien, en die gewoon doneren. :p

    OT: Ik ben zo moeee!

    Mijn tijdlijn staat vol met die filmpjes, maar zonder dat er gevraagd wordt om te doneren voor ALS. Enkel nominaties staan er dan bij. Misschien dat het gewoon ligt aan de mensen waarmee ik bevriend ben op Facebook.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 2:46 ]


    Take me to wonderland

    Ik weet echt niet wat ik moet vragen voor mijn verjaardag :/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Damn, nu al wakker. Ik had tot 12 uur willen slapen (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben zo opgelucht dat er niets ernstigs is.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Can't I just... skip today? And tomorrow?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Oh gosh, nu wordt het ook nog spannend. Zij moet toestemminggeven. En als ze dat geeft, moet ik keihard gaan leren en vooruitwerken. Waaah. We zijn nu verder gekomen dan ooit. Dit moet gebeuren!

    Morgen beginnen met stage van 9 tot half 6. Heb er wel zin in, het is alleen zo lang :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ruskow schreef:
    Damn, nu al wakker. Ik had tot 12 uur willen slapen (no_chears)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Buh, ik heb echt het gevoel alsof alles belangrijker is en ik enkel vervelend aan het doen ben tegen je. Ik durf het niet eens meer te vragen.


    Your make-up is terrible

    Ik lag eigenlijk nog wel lekker... meh, had ik er maar niet uit moeten gaan. Eigen schuld, dikke bult. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •