• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Nee ik ben al aan het brainstormen voor mijn personages die ik zo ga schrijven gezien ik met hw nog bezig ben :$

    Maar wat is er met James dan?


    Hij moet nu toch nu (...nununununu) posten of niet?

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uhmm ja op Sirius dacht ik en Ginny op Harry Snotter ('x zucht en dan moet ik ook nog met Draco/Ralf/Scorpius D'; jullie haten mij :(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Als je moe bent.’ Zachtjes streelde zijn duim over mijn wang wat mij alleen meer de neiging gaf om dicht tegen hem aan te drukken. Zijn handen waren ruw; maar niet op een harde manier. Meer op een fijne manier.
    ‘Je weet dat ik je weer in mijn kamer ga opsluiten? Maar aangezien ik je niet wil verplaatsen ga ik bij je in deze kamer slapen. Campbell.. Je weet dat wat er ook gebeurd ik van je blijf houden? Als je ook echt van mij houd, net zo veel als dat ik van jou hou.. probeer me niet te breken op zo een gruwelijke manier.’ Ik slikte en was blij dat hij van het bed afstapte zodat ik de tranen die uit mijn ooghoeken gleden onopvallend kon weg vegen. Ik had hem verteld dat hij beter kon. Veel beter als ik dood was. Hij zou van welke vloek dan ook die zorgt dat hij mij leuk vind verlost zijn. Hij zou vrij zijn want ik wist dat ik zijn leven verpesten.
    ‘…Slaap lekker, camp.’ Ik slikte en wilde wat terug zeggen maar in plaats van geluid te produceren gleden er geruisloze tranen over mijn gezicht waardoor ik mijn gezicht gauw verborg achter mijn benen.
    George had hier om niet gevraagd. George had niet gevraagd om de depressieve Campbell en toch kon ik die niet op de achtergrond duwen en als ik zo terug dacht had ik George nog nooit laten lachen. Alleen bij deze gedachtes al wilde ik een mes pakken en die aantal keer in mijn lichaam steken. Ik snap nu waarom ik nog op aarde rond loop. Waarom het ophangen niet geholpen had. Eerst moet ik helemaal in een gat vallen eerdat ik genoeg gestraft ben. Of misschien was dit nog maar een begin. Een voorafje voor wat ergers na de dood. Alleen al bij het idee ging mijn hart minstens drie keer zo snel kloppen en in plaats van mij warm te maken leek het me voor hoe ver het kon nog kouder te maken terwijl ik geen enkele moeite deed om mijzelf warm te maken.
    Ik keek naar George wier blik gevestigd stond op de deur terwijl mijn hart enorm snel ging van stress. Normaal ging ik ijsberen om mijzelf rustig te maken of een ander vorm van beweging maar als ik wat zou doen zou hij het weten. ‘J-je moeder. We mogen niet samen in een kamer zijn; George. Het is beter als je naar je eigen kamer gaat.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘J-je moeder. We mogen niet samen in een kamer zijn; George. Het is beter als je naar je eigen kamer gaat.’ hoorde ik Campbell zeggen. Ik schudde met mijn hoofd toen ik duidelijk hoorde dat hij zachtjes huilde. Ik ga hem niet alleen laten; nooit meer. Boeit me niet dat Nathaniel hem komt ophalen, al moet hij me daarvoor eerst doden. Ik gun Campbell deze vreselijke leven bij hem niet.
    Ik stak mijn toveretok uit en richtte het naar de deur toe. Maakt niets meer uit denk ik, die hele regel over minderjarige tovenaars. Ik heb toch geboeg spreuken gebruikt tot nu toe. Ik zorgde er non verbaal voor dat de deur op slot viel en een soort onzichtbare shild creëerde zodat de personen buiten dexe kamer ons niet konden horen.
    'Boeit me niet; Campbell. Ik blijf bij jou.' Fluisterde ik voordat ik opstond en naast hem ging zitten. Nu was het wel erg donker in deze kamer.
    'Campbell.. niet huilen.' Zei ik zachtjes en sloeg mijn armen om hem heen om hem naar me toe te trekken.
    'Alsjeblieft niet huilen.. alsjeblieft wees niet meer verdrietig. Kijk; ik zal voor eeuwig bij je blijven wat er ook gebeurd. Net als wat je wilde; en alles komt goed. Dat beloof ik je.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Alles wat ik wil is Campbell die gelukkig is.. een keer even echt lachen en blij zijn ): het maakt me sad om hem zo sad te zien.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Boeit me niet; Campbell. Ik blijf bij jou.’ Ik schudde neerslachtig mijn hoofd die nog verborgen zat achter mijn knieën terwijl ik het matras iets omlaag voelde gaan wat betekende dat George weer naast me zat. ‘Campbell.. niet huilen.’ Ik slikte terwijl zijn armen om mij heen gleden waarmee hij me dichter naar hem toe trok.
    ‘Alsjeblieft niet huilen.. alsjeblieft wees niet meer verdrietig. Kijk; ik zal voor eeuwig bij je blijven wat er ook gebeurd. Net als wat je wilde; en alles komt goed. Dat beloof ik je.’ Ergens wilde ik wegkruipen in een donker hoekje. Of eigenlijk wegrennen. Ver weg van hier. Ver weg van alles tot ik uiteindelijk er dood bij neer viel. Ik wil dit niet meer; ik wilde niet meer voelen en al helemaal niet meer mensen verdriet en leed aandoen. Toch draaide ik me iets meer in Georges omhelzing naar hem toe terwijl mijn hoofd tegen zijn borstkas lag en mijn tranen geruisloos over mijn gezicht drupte en kapot op mijn broek uiteen vielen. Ik luisterde naar Georges hartslag waar mijn oor tegen aangeplant was terwijl ik af en toe mijn ogen dichtkneep.
    ‘Ik wil jou geen pijn doen; George. Maar ik kan het niet meer.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik ruw mijn tranen wegveegde maar het fatale hoop leek te zijn gezien ze alleen maar sneller gingen stromen.

    Uch het komt wel goed (‘; Camp houd gewoon van George maar hij is gewoon zo onzeker; iets wat Nathaniel bij hem gecreëerd heeft en dan komt opeens George die juist bij hem wilt zijn; die hem niet minderwaardig vind terwijl Campbell George zowel Nathaniel als perfectie beschouwd terwijl hij alles behalve perfect is wat een enorme zelfhaat opleverd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Fred?' Ik kijk op van Draco en zie Ralf. Meteen heb ik spijt van wat ik heb gedaan - nou eigenlijk van wat hij heeft gezien. 'W-wat is er in merlijns naam aan de hand? Waarom..' Hij komt tussen mij en Draco instaan, die naar Ginny probeert te kruipen. Ik wil hem tegenhouden maar Ralf staat nog steeds tussen ons in.
    'Wat ben je aan het doen?! Waarom.. waarom s-sloeg je hem? Waarom moet hij weg? Wat is er gebeurd; Fred?' Ik kijk naar Ralf en dan weer naar Draco.
    'Hij heeft gelogen tegen ons allemaal. En we zijn erin getrapt. Hij is hier om ons te bespioneren.' Draco brengt er iets tegenin, maar het is amper te verstaan. Ik loop naar hem toe en pak hem bij zijn kraag op. 'Wat zei je? Beweer je iets anders? Want net toen Nathaniel er was, was je erg zeker van je zaak.' Draco kijkt bang en probeert weg te kruipen. Ik duw hem weer tegen een boom aan.
    'Alsjeblieft, Ginny. Laat hem dit niet doen. Ik kan het uitleggen,' smeekt hij. Ik kijk naar Ralf, die achter me staat. Als hij er niet geweest was, had ik Draco nu opnieuw aangevallen. Maar ik wil niet dat hij zo over mij denkt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Alles wat ik wil is Campbell die gelukkig is.. een keer even echt lachen en blij zijn ): het maakt me sad om hem zo sad te zien.


    Jij ziet hem niet ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Jij ziet hem niet ;)


    Lezen (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij draaide zich wat om en legde zijn hoofd tegen mijn borstkas aan waardoor ik hem automatisch dichter tegen me aandrukte.
    ‘Ik wil jou geen pijn doen; George. Maar ik kan het niet meer.’ murmelde hij. Langzaam streelde ik door zijn haren waarna ik er een kus op plantte en tegelijkertijd ook zijn geur opsnoof zo ver als het maar kon, alsof ik het voor eeuwig in me wildr bewaren.
    'Je doet me niet pijn; Campbell. Ik doe dat zelf.' Zei ik zachtjes en sloot mijn ogen.
    'Iedereen kan het, iedereen kan een bepaalde weg oversteken. Sowieso, het hangt er alleen van af hoe snel diegene het opgeeft, of zelf ook gelooft dat get gaat lukken.' Zei ik en keek maar de duisternis aan en concentreerde me op mijn eigen hartslag.
    'Ik geloof dat we samen die weg kunnen oversteken en het samen ook aan kunnen. En als je het echt niet kan, ik heb je hand vast Camp en ik begeleid je de weg over.' Zei ik zachtjes en liet hem even los om een korte kus op zijn lippen te plaatsen.
    'Ik heb je hand altijd vast en ga het nooit loslaten, Campbell. Ik wil dat je dat geloofd; ik wil dat je niet te veel zorgen om me maakt.' Ik streelde even over zijn arm heen voordat ik hrm weer aan keek en met mijn duim zijn tranen weg veegde. Al ging hij dood ik laat de hand van zijn lijk niet los en sleep zijn lijk (ongedeerd) de weg over. Maar dit zei ik natuurlijk niet hardop.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    Hij draaide zich wat om en legde zijn hoofd tegen mijn borstkas aan waardoor ik hem automatisch dichter tegen me aandrukte.
    ‘Ik wil jou geen pijn doen; George. Maar ik kan het niet meer.’ murmelde hij. Langzaam streelde ik door zijn haren waarna ik er een kus op plantte en tegelijkertijd ook zijn geur opsnoof zo ver als het maar kon, alsof ik het voor eeuwig in me wildr bewaren.
    'Je doet me niet pijn; Campbell. Ik doe dat zelf.' Zei ik zachtjes en sloot mijn ogen.
    'Iedereen kan het, iedereen kan een bepaalde weg oversteken. Sowieso, het hangt er alleen van af hoe snel diegene het opgeeft, of zelf ook gelooft dat get gaat lukken.' Zei ik en keek maar de duisternis aan en concentreerde me op mijn eigen hartslag.
    'Ik geloof dat we samen die weg kunnen oversteken en het samen ook aan kunnen. En als je het echt niet kan, ik heb je hand vast Camp en ik begeleid je de weg over.' Zei ik zachtjes en liet hem even los om een korte kus op zijn lippen te plaatsen.
    'Ik heb je hand altijd vast en ga het nooit loslaten, Campbell. Ik wil dat je dat geloofd; ik wil dat je niet te veel zorgen om me maakt.' Ik streelde even over zijn arm heen voordat ik hrm weer aan keek en met mijn duim zijn tranen weg veegde. Al ging hij dood ik laat de hand van zijn lijk niet los en sleep zijn lijk (ongedeerd) de weg over. Maar dit zei ik natuurlijk niet hardop.


    oh George is altijd zo'n charmeur ('x Ik denk dat een voedselgevecht Camp en George ook kunnen helpen in hun relatie x'D Misschien ideetje voor Zweinstein oh god zo iets begrijpen Nathaniel en Karkarov echt niet als dat plotseling los barst in de grote zaal x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik sloot mijn ogen terwijl zijn zachte strelingen over mijn haar me wat kalmer leek te maken terwijl ik zijn lippen op mijn haar gedrukt voelde worden waardoor ik zachtjes zijn arm op tast beetpakte en zachtjes daar in kneep.
    ‘Je doet me niet pijn; Campbell. Ik doe dat zelf. Iedereen kan het, iedereen kan een bepaalde weg oversteken. Sowieso, het hangt er alleen van af hoe snel diegene het opgeeft, of zelf ook gelooft dat het gaat lukken. Ik geloof dat we samen die weg kunnen oversteken en het samen ook aan kunnen. En als je het echt niet kan, ik heb je hand vast Camp en ik begeleid je de weg over.’ Hij plaatste kort zijn lippen op die van mij terwijl ik verdoofd terug zoenden en hij zachtjes mijn arm streelde. ‘Ik heb je hand altijd vat en ga het nooit loslaten, Campbell. Ik wil dat je dat geloofd; ik wil dat je niet te veel zorgen om mij maakt.’ Met zijn duim streek hij mijn tranen weg terwijl ik in een trance naar hem staarde voordat ik zijn polsen pakte en ging liggen waar ik George in mee trok zodat hij op me kwam liggen en hem even aanstaarde terwijl even pijn geen weg bij mij leek te banen. ‘Ik hou echt van je; dat weet je toch wel.’ Fluisterde ik zachtjes waarna ik mijn lippen op zijn lippen legde en ze zachtjes in een lange kus meenam terwijl mijn handen onder zijn shirt op zijn rug gleden en zachtjes daar streelde voordat ik mijn lippen weer los maakte. ‘Nu ben je niet alleen mijn matras maar ook mijn deken geweest.’ Probeerde ik het gesprek op een ander onderwerp te brengen terwijl ik er leek in te slagen om een kleine glimlach rond mijn lippen te vormen en zachtjes mijn lippen in zijn nek drukte en met mijn handen op zijn blote rug hem nog dichter tegen me aan drukte. Het maakt niet uit hoeveel pijn het doet. Zolang George maar dicht bij mij is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ohja en trouwens voor Ralf-Gnny-Fred-Draco skip ginny maar ff want ik heb geen idee wat ik met haar moet posten xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ohja en trouwens voor Ralf-Gnny-Fred-Draco skip ginny maar ff want ik heb geen idee wat ik met haar moet posten xD


    En dat zeg je pas precies zes uur later aangezien linde haar post.om 16:55 had gepost r x'D

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 22:56 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    En dat zeg je pas precies zes uur later aangezien linde haar post.om 16:55 had gepost r x'D


    Sorry hoor. :< ik was ook niet om 16:55 online en ik ben wezen brainstormen sinds ik het gelezen had maar idk >:( don't be hatin'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya