• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:



    Dit: is waarom ik meerr van Malfoy hou dan Harry :')


    Draco begon de gevecht x') maar ja.. Harry ging er mee door in plaatd van hem te kalmeren ja :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Draco begon de gevecht x') maar ja.. Harry ging er mee door in plaatd van hem te kalmeren ja :p


    SSH hou je mond ('x

    Dit ben ik zo echt :



    (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

     ‘Ik neem aan dat jouw antwoord een ‘ja’ is.’ ik fronste mijn voorhoofd maar kon niets terug zeggen omdat hij al voor Campbell neer knielde. Ik bleef hem licht verward aanstaren tot hij een kus op Campbell zijn wang plaatste en zijn stok tevoorschijn haalde waarna hij in een mum van tijd verdween. Campbell zijn ogen schoten op dezelfde moment open waardoor mijn hart even een geschrokken sprongetje maakte en ik verstijfd bleef staan toen hij probeerde om op te staan, maar mislukte doordat hij teveel pijn leek te hebben. Ik schudde even mijn hoofd en beet op mijn lip toen ii voor hem neer knielde.
    'Het spijt me zo- zo erg..' Murmelde ik en zette mijn handen inder zijn benen en de andere ergens achter zijn nek om het te steunen en tilde hem langzaam op.
    'Het spijt me.' Herhaalde ik weer en leek eerder in shok te zijn waardoor niets nuttigs mijn mond uit vloog. Ik sjauwde Campbell mee terug naar het nest toe en schopte de deur open waarna ik heb direct naar zijn bed bracht. Merlin ik heb al de doodsvloek buiten school gebruikt, meer spreuken gebruiken kan geen kwaad meer. Maar het lukte niet. Ik bleef Campbell met ingehouden adem aanstaren tot ik mijn hoofd begon te schudden en me naar hem boog om hem in een lange omhelzing op te gaan sluiten en het liefst liet ik hem nooit meer los. Of weet je wat; ik laat hem ook nooit meer los. Nooit meer, nooit meer, nee nooit meer. Nee, nooit- nooit- nooit..
    'Ik laat je nooit meer los- nooit- nooit- nooit..' murmelde ik hardop verder.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell heeft zichzelf opgehangen aan zijn nek; laten we hem op gaan tillen bij zijn nek en benen xD wat een george logica


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell heeft zichzelf opgehangen aan zijn nek; laten we hem op gaan tillen bij zijn nek en benen xD wat een george logica


    Sssht ;x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Het spijt me zo- zo erg..’ Ik voelde mijn adem stokken in mijn keel terwijl ik geen vin verroerde tot ik mijzelf opgetild voelde worden met een arm onder mijn benen en de ander achterin mijn nek wat meteen brandende en stekende pijn opleverde. ‘Het spijt me.’ Hoorde ik hem weer zeggen. Ik wilde duidelijk maken dat hij niks had om over te spijten maar ik was bang dat ik dan de pijn die ik voelde niet binnen kon houden waardoor ik maar slechts nutteloos mijn ogen dichtkneep en op mijn lip beet die enorm schraal aanvoelde.
    Voor ik het wist voelde iets zacht en toen ik mijn ogen opendeed lag ik op een bed in de kamer waar ik eerder deze dag in gelegen had. Ik wilde naar ademhappen maar dat werd gesmoord door George die mijn ijskoude lichaam in een omhelzing trok waardoor mijn nek pijnlijk naar achter klapte.
    ‘Ik laat je nooit meer los-nooit- nooit- nooit..’ Ik slikte wat pijn deed en deed mijn armen wat hoger en tastte van georges zij naar rug af alsof het een wereldvreemd iets was voordat ik zo stevig mogelijk op zijn rug zette en George dichter het bed in trok en legde mijn hoofd op zijn kant terwijl ik probeerde in en uit te ademen.
    ‘Ik heb je echt de slechtste kerst ooit gegeven he.’ Fluisterde ik zachtjes terwijl ik mijn ogen weer dichtkneep.
    ‘het spijt me.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

     ‘Ik heb je echt de slechtste kerst ooit gegeven he. het spijt me.’ fluisterde hij. Ondanks mijn eerdere woorden liet ik hem los en schudde wild met mijn hoofd waarna ik hem zachtjes in de kussens drukte.
    'Vergeet kerst; ik dacht dat je dood was..' zei ik en knielde bij zijn bed neer.
    'Oh Merlin; doet.. het pijn?' Vroeg ik met een kleine frons en schudde nogmaals met mijn hoofd.
    'Vervloekte ik.. Natuurlijk doet het pijn..' siste ik tegen mezelf en sprong op. Oh god, ik kan niet eens normaal te werk gaan met een plijster laat staan iemand met zo een wond helen. Ik beet even op mijn en dacht na waarna ik gespannen met een hand door mijn haren ging. Dit gaat slecht aflopen. Nathabiel wilde dat ik hem heelde, ik ook wel, hij heeft nu pijn.. als ik hem niet kan helen moet ik het wel vertellen aan iemand zodat diegene Campbell kan helen maar Nathaniel zei dat ik het aan niemand mocht vertellen. Naja, niet dat hij zelfmoord haf gepleegd. Gespannen beet in op mijn lip en schuddw nogmaals met mijn hoofd.
    'Oh Camp; ik denk niet dat ik je kan helen maar ik ga alles op alles zetten om je beter te maken.. maar ik ben bang dat ik je dan meer pijn ga doen- wat ik al heb gedaan denk ik- tuurlijk heb ik het gedaan.' zei ik op een licht gespannen toon en greep even zachtjes naar zijn hand.
    '..het spijt me alvast..' begon ik dan zachtjes.

    O nee dit gaat niet goed aflopen met Campbell zijn gezondheid :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zeg mama Molly :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja, kan wel haha :'D maar het probleem is nou dat ik zelf ook niet weet hoe ik hem moet helen (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ja, kan wel haha :'D maar het probleem is nou dat ik zelf ook niet weet hoe ik hem moet helen (flower)


    Idk.. Hermelien gebruikte toch van die slakkenspul voor Harry's wond met I must not tell lies dus als mama molly George daarmee Campsnek in laat mee smeren ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Idk.. Hermelien gebruikte toch van die slakkenspul voor Harry's wond met I must not tell lies dus als mama molly George daarmee Campsnek in laat mee smeren ('x


    Hm, kan ik proberen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hm, kan ik proberen :')


    enneh je kan altijd zeggen tegen molly dat hij 'gewond' is geraakt tijdens xD timmeren ofzo :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Voor ik er erg in had liet hij me los en drukte me in de kussens. ‘Vergeet kerst; Ik dacht dat je dood was. Oh Merlin; doet… het pijn?’ Ik wilde nee schudden hoewel dat een leugen zou zijn maar George was me al voor. ‘Vervloekte ik.. Natuurlijk doet het pijn..’ ik schudde mijn hoofd.
    ‘George..’ maar voordat ik wat kon zeggen ratelde George gespannen door.
    ‘Oh Camp; ik denk niet dat ik je kan helen maar ik ga alles op alles zetten om je beter te maken… maar ik ben bang dat ik je dan meer pijn ga doen- wat ik al heb gedaan denk ik- tuurlijk heb ik het gedaan. Het spijt me alvast..’ hij pakte mijn hand die ik losrukte om zijn hand te pakken.
    ‘George. Maak je maar geen zorgen over mij of wat ik voel.’ Ik streelde zachtjes met mijn duim over zijn hand terwijl ik probeerde te glimlachen. ‘Ik heb het zelf gedaan; George. Alles wat ik voel verdien ik. Daar heb jij geen enkele schuld aan. D-dus je hoeft ook niet bij mij te blijven of te helpen. Ik heb het zelf gedaan. Je hebt al meer gedaan dan ik ooit had mogen vragen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Sorry ik weet dat je me nu haat maar het moest even x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij rukte mijn hand los zodat hij de mijnr vast kon makken en ik hulpeloos maar toekeek boe hij zijn duim over mijn hand heen streelde.
     ‘George. Maak je maar geen zorgen over mij of wat ik voel. Ik heb het zelf gedaan; George. Alles wat ik voel verdien ik. Daar heb jij geen enkele schuld aan. D-dus je hoeft ook niet bij mij te blijven of te helpen. Ik heb het zelf gedaan. Je hebt al meer gedaan dan ik ooit had mogen vragen.’
    Ik schudde mijn hoofd en boog me voorover om een zachte kus op zijn voorhoofd neer te planten.
    'Dat verdien je niet. Want jij bent net een engel die besruurd word door een duivel; je verdient veel betere dingen dan dit.' Fluisterde ik en nam weer afstand.
    'Mam heeft een groot voorraad met allerlei.. vreemde maar genezende spullen.. alsof ze een of ander professionele heeler is maar ze is niets anders dan een kakelende kip.' Zei ik op een wat blijere toon om te verbergen dat ik nerveus was op dit moment.
    'Ik kijk even of ik iets kan halen en..'
    'Kakelende kip; George?'
    Ik schrok toen de deur achter me open vloog en mam daar zag staan. Ze hield iets onbekends in haar handen, leek bijna levend en nat.
    '..ik zag jullie al naar binnen lopen.' Begon ze op een toon door wat me bang maakte. Met een hand ging ik even door mijn haren en nam een stap opzij zodat ze Campbell zag.
    'Mam.. zijn nek.. hij was- gevallen tijdends.. het rennen door een bos omdat.. Fred.. hij viel- ik bedoel- Campbell viel over een..' ik snoerde.mijn mond door slechts haar blik. Niets kan me echt bang maken. Alleen mam, en Campbell zijn dood. Verder niet echt iets. Ik weet niet of ik Nathaniel nou rng moet vinden of hem nou haat. Allebei waarschijnlijk. Mam liep langs me heen en benaderde de spul dicht naar Campbell zijn nek en met een blik van walging keek ik weg.
    'Gezout en gezeefd; moet wel helpen.' Hoorde ik mam zeggen terwijl ik maar naar mijn voeten staarde.
    'Oh- dankjewel mam.' Zei ik dan en keek Campbell weer even aan. Mam kwam voor me staan toen ze klaar was en even hield ik mijn adem in maar probeerde.mijn glimlach te behouden.
    'Dit doe ik alleen voor jou; George.' Zei ze voordat ze de kamer weer uitliep.


    Nou, zij deed haar werk :p ik heb die boeken lang niet meer gelezen maar ik herriner me wel dat hermione iets zei over gezout en gezeefd over die slak- tentakel slijm dingetje x') hoe heette dat nou?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••