• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell, heei.’ Verstijfd bleef ik toekijken hoewel hij steeds dichterbij kwam tot ik zelfs zijn armen om mij heen voelde en zijn borstkas voelde waar hij me tegen aantrok tot aan de geur die mijn neus ontmoette.
    ‘Oh Campbell ik- Het spijt me vrschrikkelijk erg- ik heb je verdomme bijna gedood; bijna gedood! Oh Merlin; ik ben afschuwelijk.. alsof alles niet genoeg was geweest moest ik perse een poging wagen om Nathaniel met een boom te pletten- sorry.’ De grip minderde en voor ik er erg in had ging hij terug in zijn stoel zitten terwijl ik alleen maar verstijfd naar hem kon kijken alsof dit niet echt was. Alsof ik straks wakker zou worden in een donkere, koude, kille kerker met slechts ijskoude stalen staven om vast te grijpen.
    ‘Ik- ik had je gemist en ik denk dat ik te enthousiast was toen ik jullie zag staan. Het spijt me zo erg.’
    Nog steeds kon ik alleen maar naar hem kijken terwijl ademhaling als functie al lang verloren leek te zijn. Dit was niet echt. Dit was een droom waar ik elk moment uit kon wakker schrikken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dus nu heb ik geen idee wat ik moet gaan posten x'p

    Linde is foetsie :o kunnen we eigenlijk niets meer posten @generation?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dus nu heb ik geen idee wat ik moet gaan posten x'p

    Linde is foetsie :o kunnen we eigenlijk niets meer posten @generation?


    Hij gaat heus wel praten hij is alleen nog bang x')

    en nee we zitten @ cage vast @ generations en bij albus, james zit Linde bij met Sirius


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oke ik beloof dat hij na jouw post gaat praten x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Campbell staarde me maar aan wat waardoor ik begon te denken dat ik met die boom zijn gehoor had beschadigd. Ik perste mijn lippen op elkaar en schudde even met mijn hoofd.
    'Okee,' murmelde ik dan toen hij nog steeds niets zei en sprong op om een glaasje water te gaan vullen en weer op mijn plek te gaan zitten. Zonder nog een ander optie te hebben stak ik de bekertje met water naar hem uit en glimlachte zwakjes.
    'Oké.. dan is dit alles wat ik kan doen nu. Campbell; gaat het? Vast niet.. maar ik begin te denken dat ik je gehoor heb beschadigd en als dat zo is gooi ik een boom op mezelf.'
    Even beet ik op mijn lip voordat ik zijn bekertje met water op de kastje naast zijn bed zette en naar zijn hand greep.
    'Het spijt me echt erg Campbell; ik weet niet hoe je me gaat vergeven maar als je tenminste beter word, dan ben ik blij.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Okee.’ Hoorde ik hem murmelen waarna hij wegliep en ik even bevroren bleef zitten. Zelfs toen hij een beker water naar me uitstak. ‘Oké… dan is dit alles wat ik kan doen nu. Campbell; gaat het? Vast niet.. maar ik begin te denken dat ik je gehoor heb beschadigd en als dat zo is gooi ik een boom op mezelf. Het spijt me echt erg Campbell; ik weet niet hoe je me gaat vergeven maar als je tenminste beter word, dan ben ik blij.’ Zijn hand pakte die van mij beet en diep van binnen wat meteen een snaar binnen in me leek te raken. Alleen al door de vorm van zijn hand die groter was als die van mij en ietsjes ruw. Precies zoals ze hoorde te zijn. Ik slikte iets nerveus wat nog steeds na mijn zelfmoord poging pijn deed. Zelfs meer maar de redenen daarvan wilde ik wegdrukken. Het liefst drukte ik de het hele half jaar achterwegen. Het feit dat hij bij mij was betekende niet veel goed. Dit ging fout. Het koste slechts tijd voordat alles zou ontploffen. Nathaniel was vast in de buurt en anders Karkarov of een ander die op mij moet letten.
    ‘Ga weg.’ Mijn lippen leken bewegingloos terwijl ik die woorden er uit perste terwijl ik het gevoel had dat mijn gezicht nog even levenloos George aanstaarde zoals daarnet. Misschien dat dit was waar Nathaniel op doelde. Ik was levenloos en hoewel George bij mij warme gevoelens omhoog kon brengen zouden ze verdwijnen. Snel en pijnlijk op een manier dat het voor niemand leuk bleef.
    ‘Je hoort hier niet te zijn. Ga weg; George.’ Met die woorden trok ik met al mijn kracht mijn hand uit die van hem terwijl mijn gevoelens leken te willen protesteren wist ik dat mijn verstand wist dat dit allemaal beter zo was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ga weg.’
    Even deed ik mijn mond open waar wederom geen woorden uit vlogen en met een gekwetste gevoel negeerde ik de aantal plukjes haren die voor mijn ogen gleden en schudde zwakjes met mijn hoofd terwijl ik hem maar aanstaarde.
    ‘Je hoort hier niet te zijn. Ga weg; George.’ en met die woorde trok hij zijn hand uit die van mij. Met een hol gevoel in mijn maag keek ik naar mijn eigen handen die na een aantal secondes de bedrand vastgreep en schudde zwakjes mijn hoofd.
    'Tenminste wil ik weten of je pijn hebt.'
    Eigenwijs bleef ik zitten en keek weer op waarna ik meer van zijn levenloze blik zag wat mijn nekharen overeind liet staan.
    'Ik kon wel verwachten dat je nu boos of zelfs woest op me zou worden..' begon ik zachtjes en keek hem maar in de ogen aan.
    'Maar kom op; ik was dood ongerust thuis. Over waar je was en wat er met je gebeurde.. ik heb je eindelijk weer terug en ik wil tenminste nog wat bij je kunnen blijven.'
    Ik snoof even en keek weg.
    'Hopelijk ben je niet al te boos.. maar dat neem ik je ook niet kwalijk. Als je wilt ga ik wel naar de andere punt van deze ziekenzaal toe waar ik kan zitten, als jeme echt fgraag weg wilt hebben. Maar voor nu ga ik niet verder weg dan dat. Sorry.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ohoh george xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ohoh george xd


    Wat, is hij een te groot probleem in Camp zijn leven ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    In plaats van dat hij wegliep bleef hij zitten en zijn handen in de matras kneep wat iets van angst omhoog liet komen die ik meteen probeerde weg te drukken.
    ‘Tenminste wil ik weten of je pijn hebt. Ik kon wel verwachten dat je nu boos of zelfs woest op me zou worden.. Maar kom op; ik was dood ongerust thuis. Over waar je was en wat er met je gebeurde.. ik heb je eindelijk weer terug en ik wil tenminste nog wat bij je kunnen blijven. Hopelijk ben je niet al te boos.. maar dat neem ik je ook niet kwalijk. Als je wilt ga ik wel naar de andere punt van deze ziekenzaal toe waar ik kan zitten, als je me echt graag weg wilt hebben. Maar voor nu ga ik niet verder weg dan dat. Sorry.' Ik schudde mijn hoofd en door de wallen onder zijn ogen; het feit dat hij er uitgeput uit zag en dat ik hem mis wil dat ik stop met zo hard voor hem zijn. Zo gemeen maar ik had liever dat ik zijn hart nu brak dan dat ik zijn leven ontnam doordat hij bij mij aanwezig was. Een hart kon helen. Een dood kon niet ongedaan maken.
    ‘Ik wíl dat je nu weg gaat. Uit deze ruimte. Ver weg van míj.’ Ik probeerde mijn levenloze gelaat te behouden maar het leek nu al te breken. Zo snel en dat terwijl George nog niks gedaan heeft. Misschien was het wel om diezelfde reden waarom ik me zo aangetrokken voel. Omdat niks onmogelijk voor George leek. Zelfs niet als ik opgesloten was tussen allerlei draken zou hij me redden al zou hij daar zelf de dood voor moeten omarmen.
    ‘Ik wil je niet zien horen noch ruiken. Ik haat je; dat heb ik altijd al gedaan.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell :[


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Ik wíl dat je nu weg gaat. Uit deze ruimte. Ver weg van míj. Ik wil je niet zien horen noch ruiken. Ik haat je; dat heb ik altijd al gedaan.’
    Ik geloofde dit niet en wilde het niet geloven maar de duivel in me liet het me geliven waardoor het voelde alsof Campbell met een mes mijn hart in tweeën sneed. Ik slikte en deed wat ik zelden bij personen deed, ik vermeed zijn kille, levemloze blik die mijn ziel leek te doorboren. Als ik niet veter wist zou ik denken dat Nathaniel hem had gehersenspoeld. Mijn woedde, bezorgdbeid en angst verdween om plaats te maken voor verdriet en wanhoop waar ik mijn best voor deed om het niet te laten zien.
    'Maar ik hou van je.' Ik keek weer op en beet even op mijn lip en mijn blik neutraal te houden waar ik in faalde.
    'En ik kan deze ziekensaal niet verlaten.'
    Met dat sprong ik op en greep naar mijn stok. Absurs bleef ik stil staan en dacht terug naar een paar maanden geleden wanneer Karkarov zei dat ik niet meer met Campbell om mocht gaan tien hij in het siekenzaal lag en ik mezelf verwond om bij hem te kunnen zijn. Maar magie zal nu niet helpen; ik had al geprobeerd mezelf te doden met magie maar mijn eigen toverstol liet het niet toe. Ik keek om naar de kleine aanrecht van waar ik eerder een glaasje water voor Campbell had gevuld en liep daar naar toe waar ik de kastje opentrok en een klein mesje uit haalde. Even trok ik een mondhoek omhoog toen ik terug dacjt aan de oude tijden waar we nog blijer waren samen dan nu. Ik sloot mijn ogen en terwijl ik aan die tijden dacht schoof ik mijn mouwen wst omhoog en nog zonder na te denken dauwde ik de punt van deze mesje in mijn arm. Meteen zachte kreet trok ik het weer terug en gooide de bloederige mesje op het gronnd neer om vervolgens mezeld op de bed tegenover die van Campbell neer te gaan gooien en al gauw voelde ik me duizelig worden en alles voor mijn ogen werden wazig. Zonder schaamte liet ik de aantal tranen mijn ooghoekken ontsnappen die zonder te liegen niet door de stekende pijn kwam, maar doordat Campbell zijn woorden door mijn hoofd begonnen te spoken: "ik haat je"
    'Madama Plijster..' jammerde ik en voelde me al wat bleker en misselijker worden en voelse het bloed al langs mijn vingers stromen die ik tegen mijn arm aan hield. Tenminste kan ik samen met Camp lang genoeg in het ziekenzaal blijven.
    'Oh Merlin; meneer Weasley, wat heeft u nou weer gedaan.. en Saunders; ik ben niet verrast om u hier weer te zien.' Hoorde ik haar zeggen maar staarde maar naar mijn hand.
    'Oh.. I-ik had gewoon z-in om mezelf te steken met een mes.' Zei ik deels de waarheid. Ik horde een zachte zucht die vervopgd werd door "blijf maar even liggen; je ziet er ernstif bleek uit. Ik kok zo terug.' En met dat ging ze terug haar kantoortje in. Ik keek weer op naar Campbell en trok zonder te willen een mondhoek op.
    'Nu moet ik hier wel blijven he Camp..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hhhh, mijn vloeibare hersenen zijn weer teruhg :''o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oke maar ik vind het wel hilarisch hoe ziek George word door een sneetje met een mes x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    oke maar ik vind het wel hilarisch hoe ziek George word door een sneetje met een mes x'D


    Het is geen snee. Hij dauwt het in zijn arm; volledig


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••