• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aan alle leden van Goblet; (oke dus Leora (ikzelf), Sphinxx en LeoValdez Derek_Hale)

    Zullen we doen dat ze naar Diner gaan wnat ik weet niet of jullie ideen hebben voor in de trein maar ik noppes nada. En @ diner is Campbell Saunders er weer. The boy who is captured. :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Aan alle leden van Goblet; (oke dus Leora (ikzelf), Sphinxx en LeoValdez Derek_Hale)

    Zullen we doen dat ze naar Diner gaan wnat ik weet niet of jullie ideen hebben voor in de trein maar ik noppes nada. En @ diner is Campbell Saunders er weer. The boy who is captured. :'D


    Juuppp :Y) dan is het.ook tijd.voor de.toernooi.:D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    In doodse stilte zitten we met zijn drieeën in de coupé en ik kijk naar buiten terwijl ik Ralfs hand vasthou. Na een lange tijd stoppen we eindelijk en ik weet niet hoe snel ik uit moet stappen. Toch is Draco eerder en ik zie hem zonder nog iets tegen iemand te zeggen naar de koetsen lopen. Ik zucht en loop rustig samen met Ralf naar een koets. Maar helaas, iemand trekt Ralf van me weg en trekt mij in een koets. Ik probeer me los te trekken, maar mijn poging is gedoemd te mislukken. De persoon - Katie, wat een verassing - trekt me mee een koets in en zorgt dat er niemand bij kan. Ik kijk haar boos aan. Voor ik kan praten schudt ze haar hoofd.
    'Nee, niet zeggen. Je... Je moet iets weten over Ralf,' zegt ze. Ik ben stil en luister naar wat ze gaat zeggen. 'Hij is een weerwolf, maar hij hield het geheim.' Ik weet niet wat ik moet doen. Ze weet duidelijk niet dat ik ook een weerwolf ben.
    'Dat weet ik, maar dat maakt me niet uit omdat ik van hem hou,' zeg ik terwijl ik naar buiten kijk. Ze komt dichterbij zitten en ik word een beetje bang.
    'Vind je het dan echt niet... Eng?' Ik schud mijn hoofd en open de deur van de koets, hoewel we er nog niet zijn. Ik spring eruit en begin naar school te lopen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Negeer ginny maar. Die ligt wel ergens.knock put langs de kant xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jij kunt alvast met Campie posten ;')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wie trok Ralfie van Freddie weg ??


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Katie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Waar is Camp op dit moment? Kan George naar hem toe huppelen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oeh a Cage reunion :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Voor ik er erg in had torende de al veels te bekende kasteel boven mij uit. Zweinstein. Ik stond bij het dobberende bootje van Klammfels die zoals altijd uitgestorven leek te zijn.
    ‘Ha, Saunders. Je bent er weer zie ik.’ Ik hoefde me niet eens om te draaien om te weten dat Yordan zich als gezelschap bij mij en Viktor had geschaard. Nathaniel had me net achtergelaten met Viktor als een ‘oppas’ gezien hij nog zaken moest regelen samen met Karkarov met professor Perkamentus en ik wist haast honderd procent zeker dat het over mij zou gaan. Eerlijk gezegd maakte me het niet eens meer uit. Ik voelde me als een vaatdoek die veels te veel is uitgewringt. De afgelopen dag had een maand geduurd en de dagen die geweest waren leken jaren.
    ‘Had onze kleine vriend zijn mammie nodig tijdens de vakantie.’ Hoorde ik Yordan neerbuigend zeggen over mij tegen Viktor.
    Ik negeerde zijn opmerking terwijl Nathaniels woorden automatisch door mijn hoofd gleden. Hij vond dat ik zelfverzekerder over moest komen en meer in de publiciteit. Beide die ik wilde vermijden en toch moest doen. Hoe kon iemand zich nou zelfverzekerd gedragen als die make-up moest gebruiken om lelijke wonden te verbergen terwijl, wat als gevolg meedroeg dat het pijnlijk prikte en infecties met zich mee droeg. De tijd dat ik een leven wilde die van mij was; was verdwenen en het zal nooit meer terug komen. Nooit zou ik mijzelf eervol kunnen gedragen. Niet zolang ik make up moet dragen om mij te verbergen. Niet zolang ik mijn eigen lot in handen kon nemen om zelf te beslissen wat ik wilde. Ik was net een gevangenen. Alleen gevangen tussen roem en duisternis in plaats van vier muren.


    Ik wil nog niet al te veel loslaten wat er in de vakantie gebeurd is x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    De trein stopte en het duurde even tot dat ik op sprong en de trein uit beende. Ik had de hele rit geen een oog dicht gedaan, laat staan geknipperd. De hele tijd lag ik opgekruld op het bankje en wachtte tot ik de trein niet meer hoorde zodat ik er van uit kon gaan dat we aan waren gekomen. Ik sprong een koets in en zonder op iemand de gaan wachten reed ik al richting Zweinstein toe. Oh Merlin; als ik Camp niet kan vinden ga ik mezelf letterlijk in Hedwig haar kooi opsluiten. Oh Merlin; als er iets mis is met Camp voer ik mezelf aan Fred en Ralf, hoeft niet perse tijdens een volle maan te zijn.

    Ik gunde het kasteel niet eens een blik toe toen we de terrein op liepen. Al dw andere studenten liepen naar het kasteel toe, maar ik liep direct naar de klamfels boot toe, hopend dat Campbell daar was. Oh Merlin, nog nooit heb ik zo erg voor iets gehoopt. Oh Merlin.. straks is hij er niet en dan offer ik mezelf aan Karkarov of Nathaniel zodat ze me langzaam en pijnlijk gaan doden.
    Toen ik voor het boot stond begon ik gewelddadig met mijn vuist op de deur te bonken.
    'Campbell? Ben je daar? Ik ben het; George!' Zei ik spontaan alsof ik me aan kleine kinderen voorstelde wie ik was. "Hallo kindertje, ik ben het; Georgee Weasleey!"
    Uiteindelijk liet ik de deur met rust en ging een eindje verderop ol een kleermakerszit op de.grond zitten en keek de deurtje wanhopig aan.
    'Campbeell..' miezerde ik maar terwijl mijn hoop al leek te verdubbelen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Het was een lange treinrit maar eindelijk hoorde ik de vertrouwelijke gepiep dat aangaf dat de trein stopte. Toen het eenmaal sil stond trok Fred me mee naar buiten toe. Ik toverde een klein glimlachje tevoorschijn toen ik de koetsen zag staan en trok me dichter tegen Fred aan. Ik weet niet hoe het komt maar ik heb een gevoel dat het dit jaar wat beter gaat eindigen dan hoe het begon. Maar al gauw werden die gedachtes kapot gemaakt toen iemand me van Fred wegtrok en hemzelf een koets in trok. Net kon ik ook niet zien wie het was dus bleef ik wanhopig achter staan. Ik zuchtte even en keek nerveus om me heen en begon ook maar richting een koets te lopen.
    'Heei; Auron.'
    Geschrokken keek ik om en daar zag ik hem weer. De blonde jongen die mijn leven wel zuur probeerde te maken, al weet ik zijn naam nog niet eens.
    'Hoe was je vakantie; knapperd?'
    O nee niet weer. Ik beet geweldadig op mijn lip en deed een stap naar achteren. Als laatst zag ik hem in de trein toen ik onderweg naar het Nest was. Toen kuste hij Fred en mij. Mij alweer. Ik wilde een poging wagen om Fred sijn naam te roepen maar in plaats van dat draaide ik me met een ruk om en deed een poging om weg te gaan rennen, maar een spreuk schoot op mijn rug af waardoor er een geote pijnscheut mijn lichaam en drong en ik met een schreeuw op de grond viel.
    'Oh sorry; deed ik je perfecte lichaampje pijn?'
    'FREEED!!' Riep ik dan angstig met de hoop dat hij me gehoord had. De vrienden van de blonde jongen, oh Merlin weet je wat.. ik noem hem gewoon "blond" lijkt me makkelijker.
    De vrienden van "blond" namen lachend wat afstand voordat hijzelf voor mij neer op de grond viel en mijn polsen greep zodat ik niet op kon staan.
    'Oh, ik heb je echt erg gemist in de vakantie, "Ralf" of hoe je echt mag heten..'
    Ik stopte met tegenstribbelen en keek de blonde jongen angstig in zijn ogen aan.
    'Hoe- hoe weet jij zoveel over..'
    'Ik heb zo mijn eigen hobbies.'
    Hij sprong van me op en trok me aan mijn hand overeins waardoor ik pal voor zijn neus stond.
    'Overigens, ik ben geen "blond" ik heet Ethan.'
    Ik schudde met mijn hoofd en draaide me weer om om een poging te wagen on weg te gaan rennen maar het mislukte weer doordat hij mijn pols weer vastgreep.
    'Laat me gaan! Ik heb geen zin meer in dit; laat me met rust!' En met dat zette ik het op sprintten en rende ik weg.

    Na lang rennen botste ik uiteindelijk tegen Fred aan puur omdat ik bang was om te gaan remmen en greep spontaan naar zijn hand om hem vwrder te trekken.
    'Waar was je?' Vroeg ik hijgend en probeerde alles van net te vergeten. Het is maar eng hoeveel dat joch van mij af weet. Eerst wist hij mijn naam terwijl ik hem niet kende, toen de relatie die ik had met Ginny en Fred.. hij wist dat ik een weerwolf was en de enige die het weet op school waren Campbell, George en Fred. En nu weet hij zelfs mijn.. mijn "neppe" naam? Ik zucht even en besloot maar dit alles achterwegen te laten en kneep even in Fred zijn hand.
    'I-ik kan niet wachten tot we terug zijn. Ik heb Zweinstein best wel gemist; waarom zijn we eigenlijk niet in een koets? Of.. wie trok je mee die andere koets in?' Vroeg ik met de poging om me op iets anders te focussen.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 22:54 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nachtmerrie is misschien wel over, maar de mysterie is net beginnen >;')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Waar was je?' Ik draai me om en zie tot mijn verbazing Ralf. Is hij me gevolgd? 'I-ik kan niet wachten tot we terug zijn. Ik heb Zweinstein best wel gemist; waarom zijn we eigenlijk niet in een koets? Of.. wie trok je mee die andere koets in?' Ik zucht.
    'Het was Katie. Ze... Ze weet van je geheim en nu wil ze het aan de hele school vertellen omdat ik jou boven haar verkies.' Ik pak zijn hand ook stevig vast en in stilte lopen we even verder. Er is duidelijk iets wat hij me niet verteld. 'Dus, wat is er met jou gebeurt zonet? Ik geloof er helemaal niks van dat er niks is gebeurt,' zeg ik met een wakke glimlach. Ik blijf even stilstaan. 'Je weet dat ik altijd van je blijf houden, toch?' Ik weet niet waarom, maar ik moet het even kwijt. Ik druk een kusje op zijn voorhoofd en begin weer te lopen. Zijn hand laat ik los en ik sla een arm om hem heen, zodat hij dichter bij me loopt. Het maakt me niet meer uit wat anderen denken. Ik heb hem en zolang als ik hem heb ben ik gelukkig. Ik hoop dat hij dat ook is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik denk dat je mn post noet gelezen hebt gezien camp gwn met twee klammfels leden oa viktor voor de klammfels boot staan gezien camp net terugkeerde.. xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya