• Boom.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik kom waarschijnlijk niet eens. Ik weet niet eens waar ze woont.


    Danmarks Dynamite.

    Rhae schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik het met de meesten op het begin niet zo zou vinden en dat de meesten mij op het begin heel irritant vinden omdat ik zo druk ben en spullen afpak en shit. Ik denk dat ik het met Lieke zou kunnen vinden als eerste als het ware, maar uiteindelijk juist met Mir ofzo.
    En als Essie er ook was... Ik denk vrij snel, gezien Essie en ik elkaar ook niet via een groep kennen enzo dus eigenlijk al zelf vriendinnen geworden zijn.

    ^^
    Ik denk dat het al snel zo zou gaan: Twee van ons worden met elkaar bevriend. In de klas praten zij over 1D en 5SOS en andere dingen waar zowat iedereen hier fan van is. De rest hoort hen daarover praten, waardoor ze ook bevriend willen worden. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    IK VOND DEZE FOTO TERUG HAHAHAHAHAHA. I'M CRYING SO HARD.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lichael schreef:
    IK VOND DEZE FOTO TERUG HAHAHAHAHAHA. I'M CRYING SO HARD.


    HAHHAHAHAHHAHAHAHHA

    HOE KWAMEN WE DAARAAN


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Labonair schreef:
    (...)
    HAHHAHAHAHHAHAHAHHA

    HOE KWAMEN WE DAARAAN


    GOOGLE HAHAHAHAHAHAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Labonair schreef:



    ZO VAN "IK HEB SWAG".


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Even mijn hamster's hok verschonen. Tot straks. <3


    "Family don’t end in blood”

    Manuelo Broekmano.


    'Darling, just hold on'

    Maar, even serieus, ik weet niet wanneer jullie vakantie hebben, maar dan moeten we wel weer meeten. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik moet echt mijn achtergrond veranderen, mijn achtergrond is nog steeds die enge foto van Michael, HAHA.
    En morgen moet die mee naar school...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb vakantie ergens in oktober, maar mijn lieve roostermaker heeft me zowat de hele week ingepland, ugh.


    'Darling, just hold on'

    Gake schreef:
    Ik heb vakantie ergens in oktober, maar mijn lieve roostermaker heeft me zowat de hele week ingepland, ugh.


    Ik krijg 17 oktober vakantie, dus in principe gaat 'ie maandag de 20ste in, maar iedereen hier heeft vast een week ervoor bc het noorden. x)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lichael schreef:
    (...)

    Ik krijg 17 oktober vakantie, dus in principe gaat 'ie maandag de 20ste in, maar iedereen hier heeft vast een week ervoor bc het noorden. x)


    De 20e ja, maar nu kan ik jullie weer niet meeten, mocht dat weer gebeuren. Jesus, het lot of weet ik veel wat, mag me gewoon niet verdomme. Sorry voor mijn taalgebruik.


    'Darling, just hold on'

    Lichael schreef:
    (...)

    Ik krijg 17 oktober vakantie, dus in principe gaat 'ie maandag de 20ste in, maar iedereen hier heeft vast een week ervoor bc het noorden. x)


    Jup. Ik heb vakantie van zaterdag 11 oktober t/m zondag 19 oktober. Maar ik ben dan van maandag t/m vrijdag in België. Het weekend ervoor doe ik denk mijn verjaardag, als ik nog mensen van Q en zo mag uitnodigen. (Ik ben 18 oktober jarig en dan ben ik al terug, maar ik heb na de vakantie toetsweek dus tja. :c)


    "Family don’t end in blood”