• Boom.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lues schreef:
    (...)

    Nu lijkt het net alsof je jezelf wil meeten, HAHA, sorry.


    HAHAHAHA. Jaa. Dat lijkt me leuk. Sta ik daar in Utrecht voor de Starbucks. "Hé, Noek, wat leuk!"
    "Jaaa, jaa." *Knuffelt de lucht.*
    *Knuffelt de lucht.*
    "Kom we gaan verdwalen en dan gaan we naar Starbucks."
    "Lijkt me leuk!"
    *Huppelt in d'r eentje weg.*
    *Huppelt in d'r eentje weg.*


    Reality's overrated.

    Labonair schreef:
    (...)
    Dat zou wel echt heel leuk zijn. c:


    Reality's overrated.

    Rhae schreef:
    (...)

    Hehehe. Jaa. (Ga jij jnou oook naar Lisa's verjaardag?)


    Idk. Want volgens mij is de datum ook alweer veranderd? En iedereen gaat op zaterdag als het goed is, en dan zit ik daar straks zondag in m'n eentje. Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Labonair schreef:
    (...)
    Haha Lieke. :'D Maar ja, inderdaad. Als we elkaar dan voor het eerst zien in de eerste klas en elkaar misschien wel niet eens mogen, omg.


    Eigenlijk is dat best grappig dan, HAHAHA.
    Maar hoe awesome is die klas als wij daar met z'n allen in zitten. <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lichael schreef:
    (...)

    Idk. Want volgens mij is de datum ook alweer veranderd? En iedereen gaat op zaterdag als het goed is, en dan zit ik daar straks zondag in m'n eentje. Haha.


    Ik blijf zaterdag logeren, dus ben er zondag ook nog. c:


    "Family don’t end in blood”

    Rhae schreef:
    (...)

    HAHAHAHA. Jaa. Dat lijkt me leuk. Sta ik daar in Utrecht voor de Starbucks. "Hé, Noek, wat leuk!"
    "Jaaa, jaa." *Knuffelt de lucht.*
    *Knuffelt de lucht.*
    "Kom we gaan verdwalen en dan gaan we naar Starbucks."
    "Lijkt me leuk!"
    *Huppelt in d'r eentje weg.*
    *Huppelt in d'r eentje weg.*


    HAHAHAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga bij me eigen logeren, bye.


    Danmarks Dynamite.

    Lues schreef:
    (...)

    Ik blijf zaterdag logeren, dus ben er zondag ook nog. c:


    Oh, yay, maar wat was de datum ook alweer?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lichael schreef:
    (...)

    Idk. Want volgens mij is de datum ook alweer veranderd? En iedereen gaat op zaterdag als het goed is, en dan zit ik daar straks zondag in m'n eentje. Haha.


    De datum is trouwens aanstaand weekend, 20-21 september. c:


    "Family don’t end in blood”

    Labonair schreef:
    (...)
    Haha Lieke. :'D Maar ja, inderdaad. Als we elkaar dan voor het eerst zien in de eerste klas en elkaar misschien wel niet eens mogen, omg.


    Ik denk dat ik het met de meesten op het begin niet zo zou vinden en dat de meesten mij op het begin heel irritant vinden omdat ik zo druk ben en spullen afpak en shit. Ik denk dat ik het met Lieke zou kunnen vinden als eerste als het ware, maar uiteindelijk juist met Mir ofzo.
    En als Essie er ook was... Ik denk vrij snel, gezien Essie en ik elkaar ook niet via een groep kennen enzo dus eigenlijk al zelf vriendinnen geworden zijn.


    Reality's overrated.

    Lues schreef:
    (...)

    Ik blijf zaterdag logeren, dus ben er zondag ook nog. c:


    Reality's overrated.

    Lues schreef:
    (...)

    De datum is trouwens aanstaand weekend, 20-21 september. c:


    Damn, dat is heel snel, HAHA. Idk, dat is te snel. :'D Dat ga ik niet redden, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jullie blijven allemaal logeren. :c Nu ben ik jaloers, ik ga even huilen. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rhae schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik het met de meesten op het begin niet zo zou vinden en dat de meesten mij op het begin heel irritant vinden omdat ik zo druk ben en spullen afpak en shit. Ik denk dat ik het met Lieke zou kunnen vinden als eerste als het ware, maar uiteindelijk juist met Mir ofzo.
    En als Essie er ook was... Ik denk vrij snel, gezien Essie en ik elkaar ook niet via een groep kennen enzo dus eigenlijk al zelf vriendinnen geworden zijn.


    Ik denk dat ik jou dan zou slaan omdat jij mijn spullen aan het afpakken bent, maar je stiekem toch wel lief vind.


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb geen flauw idee met wie ik het het eerste zou kunnen vinden, ik ben denk ik gewoon heel verlegen en een stom awkward kind, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you