• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wat is het leuk om genegeerd te worden of een sarcastische "leuk voor je" te krijgen, om vervolgens een aandachtshoer genoemd te worden. Echt heel erg leuk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waaw. Wat is dit een leuke uitstap, zeg. Ik had het kunnen denken. 'K was beter gewoon huisgebleven.


    kindness is never a burden.

    Komaan! Twee dagen ziek is voldoende! Ik wil er geen drie ziek zijn


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    De rechtbank was echt leuk en interessant om eens mee te maken. Zeker een toffe excursie! En het proefdebat ging goed! Als mijn groep en de tegenstanders zich beter hadden voorbereid en ingelezen, dan was 't beter gegaan en was ik niet zo veel aan het woord geweest. Een 7,0 is een goed begin om verder op te borduren. Hopelijk dat mijn groepsgenoten bij het echte debat niet werken voor een 4,0 maar voor minstens een 7,0. :Y) Ik mag dit begin van het weekend wel! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    LOL, Opa Edward, hahahaha, zie het al geheel voor me... (lekker verder fantasy)


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Jullie zijn al de enige die mijn keukenmixer mogen lenen en nu hebben jullie deze kapot teruggegeven en dan wel zonder te zeggen dat er iets kapot is gegaan.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik zit dus blijkbaar al langer dan 8 jaar op Q. En dan heb ik nog niet mee gerekend dat ik een tijdje nog geen account had. Hoe jong was ik wel niet toen ik op deze site terecht kwam?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je denkt echt dat je volwassen bent, maar je reacties zijn hartstikke kinderachtig. Je denkt ook nog dat je leuk bent. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Well you seem very happy today.


    help

    Ik wou dat iemand door had dat ik ook problemen had en er gewoon naar vroeg. Maar ik heb jammer genoeg niet dat soort type vrienden.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    Ik wou dat iemand door had dat ik ook problemen had en er gewoon naar vroeg. Maar ik heb jammer genoeg niet dat soort type vrienden.


    wat was dit ookalweer

    Sivan schreef:
    Ik wou dat iemand door had dat ik ook problemen had en er gewoon naar vroeg. Maar ik heb jammer genoeg niet dat soort type vrienden.

    Story of my life.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben ziek aan het worden. D:
    Heb op 1 nacht tijd verschrikkelijke keelpijn gekregen en heb al heel de dag het gevoel dat ik een droge keel heb.
    Bleh!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat gesprek zorgt er niet voor dat ik je ook maar een haartje minder haat. Zie in dat ik je haar en je 'hulp' niet hoef en dat je me gewoon met rust moet laten.
    Laat. Me. Met. Rust.


    I dress to kill, but tastefully

    Klootzak.


    help