• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    De hele tijd als ik denk het hoofdstuk met jou af te sluiten kom je er weer een openen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ugh, waarom hebben al die vrouwelijke, standaard rollen altijd een gespleten persoonlijkheid? D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    geen idee? haha


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Die kneus heeft het weer voor elkaar, zijn pols is gebroken.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Stom lichaam! Ik wil niet meer ziek zijn! Dit is nou al de vierde dag, verdomme. Wordt beter! Grrr

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 8:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik probeer alle tijd voor je vrij te maken. Ik zal eerder tijd voor jou vrijmaken dan voor mijn school. Maar jij laat gewoon je vrienden voor mij gaan. We hebben pas 5 minuten een gesprek, en dan ga je al weg om met je beste vriend ergens heen te gaan.
    En dan zijn jongens zogenaamd beter in relatie's volgens jou.
    Yeah right.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    De idioot die heeft bedacht dat bus station te verplaatsen mag wel even geïsoleerd worden. In plaats van 1 minuut wachten moet ik opeens een half uur wachten? En maar zeggen dat er niks gi veranderen aan de tijden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom kan ik me gewoon nooit aan mijn planning houden? Serieus – de hoop dat alles dit jaar gewoon goed zou gaan komen is ook weer helemaal de grond ingestampt hoor.


    Wachten duurt lang :c


    I dress to kill, but tastefully

    Ik had zulke goede voornemens en ik doe alweer niets. Oké, dit is belachelijk. Ga gewoon aan het werk, want op deze manier ga je niet slagen dit jaar.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is zo verleidelijk om bij de antwoorden te kijken....


    wat was dit ookalweer

    Wat een spannend boek, word er helemaal in meegesleept. Wat een afschuwelijke klootzak. Ik had gewild dat ik erin kon springen om haar daar weg te halen, en ondertussen flink de neiging te onderdrukken hem niet te stompen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh god, ik háát die stomme kliek. Ik krijg meteen weer stress als ik ze in de stad voorbij zie lopen. Bah, waarom moet ik toch zo afhankelijk van anderen zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Oh god, ik haat die stomme kliek. Ik krijg meteen weer stress als ik ze in de stad voorbij zie lopen. Bah, waarom moet ik toch zo afhankelijk van anderen zijn.
    Maar goed, ik heb sowieso een hekel aan kliekjes.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 14:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yesh, vanmiddag wat laat begonnen, maar wel af wat ik af wou hebben plus wat voor morgen. c: Als ik morgen nu gewoon vroeg opsta, kan ik geschiedenis afmaken voor ik ga paardrijden. Hmm, maar ik ben 's morgens niet snel en ik weet niet hoe vroeg ik m'n bedje in moet duiken want werk kan laat of niet laat worden vanavond. Meh. Ik moet beter plannen.
    Ach ja, ik plan ten minste weer. Dat is al iets. Ook al is het te laat. Hmm.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife