• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oké, dus talen hebben een AS/O of een SO/A-patroon in hun naamvallen. Dat klinkt allebei niet heel goed als je het hardop voorleest. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    What the fuck.


    help

    Square schreef:
    Oké, dus talen hebben een AS/O of een SO/A-patroon in hun naamvallen. Dat klinkt allebei niet heel goed als je het hardop voorleest. (krul)


    Wtf! :'D HAHAHA


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een vriendje. Ik heb een vriendje. Ik heb een vriendje.
    *Huppelt vrolijk rond*


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Ik heb een vriendje. Ik heb een vriendje. Ik heb een vriendje.
    *Huppelt vrolijk rond*


    Aww! Da's echt leuk ;3
    Gefeliciteerd meid! Geniet ervan


    26 - 02 - '16

    DAWSONS schreef:
    Ik heb een vriendje. Ik heb een vriendje. Ik heb een vriendje.
    *Huppelt vrolijk rond*


    Ah. Gefeliciteerd.!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Life is unfair.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bah bah bah.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ugh alsjeblieft, ga weg, ik heb even harde muziek nodig om alles te maskeren, kom dan alsjeblieft niet zeggen dat het volume omlaag moet. Laat me. Als ik het uitzet ga ik alleen maar weer doemdenken. Ik wil even niets voelen. Laat me.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lekker dan. Volgens mij gaat gewoon iedereen weg tot er niemand overblijft :W


    26 - 02 - '16

    What the fuck.


    help

    Ik ga niet weg, zelfs niet voor een miljoen. Ik blijf lekker waar ik ben.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Waar is die kat toch heen. Ik heb 'm de hele dag nog niet gezien... :\


    26 - 02 - '16

    Ik vind het echt fijn dat er gelijk iets met mijn melding gedaan is. Dankjulliewel (:


    26 - 02 - '16

    Oh God I'm laughing.


    help