• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jou stuk is wel heel poëtisch, maar wel mooi.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik hou echt zo, zo veel van jou Fred (H)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OutlawQueen schreef:
    Jou stuk is wel heel poëtisch, maar wel mooi.


    haha, was ook de bedoeling :') dankjewel ook (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell Saunders Campbell Saunders. De jongen die ik had leren kennen doordat een jongen je duwde en ik hem liet struikelen om je te redden. De jongen met wie ik plezierig had zitten zwerkballen. De jongen die me verwarmd had met zijn lach toen we in de koude sneeuw aan het rennen waren. De jongen die mijn zusje uit het water redde waardoor mijn moeder je eindelijk verwelkomd had in het Nest. De jongen die me de verhaal vertelde over Romeo en Julia. Wist je dit nog, Campbell Saunders. Ik zag onszelf in die verhaal, wist je dat? Het is alsof onze leven een toneelstuk is van Romeo en Julia, en de enige bezoekers zijn Nathaniel, Karkarov en al de anderen die onze relatie onmogelijk maken. Ze willen zien wat we horen te zien. Wat ze zelf hebben geschreven: zelf hebben gecreëerd. Ze spelen met ons en onze verhalen. We konden, nee, kunnen de verhaal stiekem herschrijven maar dat gaan de bezoekers niet fijn vinden. We kunnen de risico nemen om het te veranderen, maar in mijn eentje kan ik het niet herschrijven. Als ze ons zien herschrijven pakken ze het stuk van ons af en schrijven er meer sterf momenten van dierbaren erin. Dat kunnen we ook voorkomen, maar weer is het riskant.
    Ik snap het echt, ik snap als je nu weg gaat om je aan de stuk te houden en deze toneelstuk netjes af te maken zoals het geschreven was door Karkarov en de anderen. Maar ik vraag je om samen met mij die risico te nemen, zodat ze niet meer de baas over ons kunnen zijn. Niet meer de baas over jou kan zijn. Dat ze niet meer zo makkelijk met ons, met JOU kunnen spelen. Als je toch door gaat lopen zonder je om te draaien, weet dat ik je nooit zal vergeten. Maar dan ook echt nooit want je naam staat in mijn hart gegrafeerd wat nu een kooi is waarvan de sleutel voor eeuwig zoek is. Of je gaat je nu omdraaien, of je loopt nu door en ik zeg voor het laatste keer ‘’ik hou van jou Campbell Saunders’’. ’


    Verstijfd was ik stil blijven staan. Ergens had ik verwacht dat dit het einde was. Einde van het hoofdstuk. Einde van het verhaal maar zoals iedere keer wist George me te verbazen waardoor ik mijn mond open deed en omdraaide hoewel ik niet verder kwam dan ‘Romeo en Juliet..’ voor ik al stil viel om het feit hoe dicht George achter me stond. Ik wist niet wat het was maar sinds de vakantie en mijn bijna-dood ervaring leek ieder detail aan George mij nog meer te fascineren als daarvoor. Alsof ik nu pas begreep hoe kostbaar hij was.
    Zachtjes pakte ik zijn hand vast waar ik nutteloos mee speelde.
    ‘Romeo en Juliet gingen dood; George. Het is niet dat ik mijzelf niet zou willen neersteken maar..’ ik zuchtte nutteloos.
    ‘Hoe meer ik me verzet; hoe erger alles lijkt te worden; George. Iedereen denkt dat ik wat met Victoire heb en dat ik mezelf snijd omdat ik depressief ben. Ik snij mezelf niet omdat ik depressief ben maar omdat ik fouten maak die ik nooit mag vergeten. Fouten die nooit meer mogen gebeuren hoewel het continu lijkt te herhalen. Daarnaast ben ik nu vreemd gegaan. Met victoire en die jongen voor jouw gezicht. Voor iedereens gezicht. Ik kan me niks meer herinneren, George. Jij was in het water en in de krant staat Victoire maar ik zag jou. Ik weet het honderd procent zeker en ze wilde je niet laten gaan.. Ik kon niks doen; George. Ik kon je in het water al niet redden van de meermensen dus hoe kan ik je nu redden; van mensen die veel gevaarlijker zijn dan meermensen. Het maakt jou misschien niet uit wat er met jou gebeurd maar voor mij wel. Ik ben al depressief maar zonder jou..’ ik schudde mistroostig mijn hoofd.
    ‘Ik weet dat ik dit niet mag zeggen. Ik weet dat ik je langzaam kapot maak ook al beweer jij van niet. Ik weet dat er een dag gaat komen dat je het ziet. Ik weet dat ik alles verpest en dat ik verre van niet genoeg ben. Ik weet dat ik nutteloos ben. Ik weet het allemaal; maar ik kan niet zonder je.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Hij schoof naar mij richting toe wat ik dus het minst verbaasde en gooide een arm om me heen. Ik sloot mijn ogen en schuifelde wat dichter tegen hem aan en luisterde maar naar zijn stem.
    'Ik hou van je Ralf. Natuurlijk kan ik niet goedpraten wat je gedaan hebt, maar ik blijf van je houden. Als je alles mee zou moeten tellen wat ik ooit gedaan heb... Je zou niet minder dan vijf kilometer van me vandaan willen zijn. Je leeft niet in het verleden, Ralf. Je leeft in het nu en als je dat niet accepteert dan zal het je nooit lukken om verder te gaan.'
    Ik bleef stil zitten tot ik mijn hoofd wat schudde en ruimte tussen ons creëerde zodat ik hem aan kon kijken.
    ‘je snapt het niet Fred; ik h-had iemand gedood. Expres, ik verlangde er naar.’ Misschien was het niet handig om zo duidelijk en zeker over dit te praten.
    ‘het kan weer gebeuren, en als het voor de volgende keer weer gebeurd kan het zijn dat ik het niet tijdens de volle maan doe..’ ik beet op mijn lip en keek weg.
    ‘dat jongen gaat door met dit tot hij zijn wraak heeft genomen, daarom- daarom had hij je pijn gedaan, Fred.’
    Ik schudde weer mijn hoofd en kneep mijn ogen dicht.
    ’s-sorry.. ik heb denk ik ook deze hele dag verpest.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij draaide zich om waarna ik hem wat verbaasd aankeek. Dat hele pep talk; ik moet mezelf beloven nooit meer zo een hele roman aan iemand voor te laten dragen. Wel dacht ik een paar duizend keer aan dit als ik in bed lag. En tot mijn grootste angst was het ook nog waar en uit gekomen ook. Het is alsof dit een nachtmerrie was die uitkwam.
    ‘Romeo en Juliet gingen dood; George. Het is niet dat ik mijzelf niet zou willen neersteken maar.. Hoe meer ik me verzet; hoe erger alles lijkt te worden; George. Iedereen denkt dat ik wat met Victoire heb en dat ik mezelf snijd omdat ik depressief ben. Ik snij mezelf niet omdat ik depressief ben maar omdat ik fouten maak die ik nooit mag vergeten. Fouten die nooit meer mogen gebeuren hoewel het continu lijkt te herhalen. Daarnaast ben ik nu vreemd gegaan. Met victoire en die jongen voor jouw gezicht. Voor iedereens gezicht. Ik kan me niks meer herinneren, George. Jij was in het water en in de krant staat Victoire maar ik zag jou. Ik weet het honderd procent zeker en ze wilde je niet laten gaan.. Ik kon niks doen; George. Ik kon je in het water al niet redden van de meermensen dus hoe kan ik je nu redden; van mensen die veel gevaarlijker zijn dan meermensen. Het maakt jou misschien niet uit wat er met jou gebeurd maar voor mij wel. Ik ben al depressief maar zonder jou.. Ik weet dat ik dit niet mag zeggen. Ik weet dat ik je langzaam kapot maak ook al beweer jij van niet. Ik weet dat er een dag gaat komen dat je het ziet. Ik weet dat ik alles verpest en dat ik verre van niet genoeg ben. Ik weet dat ik nutteloos ben. Ik weet het allemaal; maar ik kan niet zonder je.’
    ‘en jij denkt dat ik dat wel kan.’ Murmelde ik zachtjes en schudde even mij hoofd (waarom word er in mijn posts zo vaak geschud met de hoofden?)
    ‘jij verpest niets Campbell. Ik ben diegene die zo koppig is om..’ alweer snoerde ik mezelf de mond en greep naar zijn hand.
    ‘ik wil je gewoon niet kwijt. en ik was niet in het water Campbell, maar Fred. Fred was van Ralf.’ Verklaarde ik maar en trok een mondhoek omhoog.
    ‘en net als wat ik je daarnet vertelde, ik neem nu geen beslissingen meer. Als je weg gaat snap ik het wel. En deze keer echt. Maar alsnog kan ik niet zonder jou.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik ben bang dat als ik cam nu george een knuffel laat geven we niks meer te RP'n hebben :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ik ben bang dat als ik cam nu george een knuffel laat geven we niks meer te RP'n hebben :l


    we kunnen nog een rondom bal organiseren en een tijdsprong gaan maken :') of een tijdsprong naar de laatste opdracht. maar dan ben ik bang dat de rpg te snel gaat eindigen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    we kunnen nog een rondom bal organiseren en een tijdsprong gaan maken :') of een tijdsprong naar de laatste opdracht. maar dan ben ik bang dat de rpg te snel gaat eindigen.


    we kunnen ook gewoon (niet nu) maar als we bij het einde zijn een volgende jaar aan vastplakken x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    we kunnen ook gewoon (niet nu) maar als we bij het einde zijn een volgende jaar aan vastplakken x'D


    maar Campbell dan, die gaat dan toch terug naar Klammfels?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    maar Campbell dan, die gaat dan toch terug naar Klammfels?


    -- er kan nog veel gebeuren in een half jaar... xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘En jij denkt dat ik dat wel kan. Jij verpest niets Campbell. Ik ben diegene die zo koppig is om.. ik wil je gewoon niet kwijt en ik was niet in het water Campbell, maar Fred. Fred was van Ralf. En net als wat ik je daarnet vertelde, ik neem nu geen beslissingen meer. Als je weg gaat snap ik het wel. En deze keer echt. Maar alsnog kan ik niet zonder jou.’
    Ik schudde mijn hoofd en legde impulsief een hand achter zijn nek waar ik over heen wreef.
    ‘Als ik niet zo moe was- als ik niet net wakker was geworden had ik geweten dat je heel anders kust. Ook al zijn jullie een tweeling.. Fred heeft mij eerder gezoend toen je me vergeleek met een draak en dat was- afschuwelijk en Victoire plet me iedere keer met haar borsten terwijl jij..’ ik schudde mijn hoofd en beet op mijn lip terwijl mijn ogen automatisch naar zijn lippen gleden. Ik trok voorzichtig een mondhoek omhoog voordat ik mijn lippen met die van hem haakte en mijn hand automatisch de korte haartjes in zijn nek beetpakte.
    ‘Je maakt geen fouten; je bent perfect


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    dus.. zullen we maar een tijdsprong maken als alles weer goed is met Red en Cage ^^ want ik ben erg bang dat er straks weer wat mis gaat waardoor er weer een drama losbarst


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    dus.. zullen we maar een tijdsprong maken als alles weer goed is met Red en Cage ^^ want ik ben erg bang dat er straks weer wat mis gaat waardoor er weer een drama losbarst


    tja tot waar wil je een tijdsprong zetten


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben ook wel in voor een tijdsprong


    Spoiler alert: you will save yourself