• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ho Ho Ho, wacht even- wat is er in merlijns naam aan de hand? Of nee- weet je wat, vertel het me maar niet. Laat Camp maar los zodat we dit gewoon kunnen uitpraten; wat het ook überhaupt is.’ Met dat krabbelde George overeind en dit was de eerste keer dat ik hem vervloekte. Hij moest verdwijnselen en niet stil blijven te staan. Ik dacht hield hij van zwerkbal; en van team Bulgarije- dan zou hij weten dat hij geen schijn van kans had bij Kealan en Lucian.
    ‘Hmm. Kealan wat zou Weasley niet begrijpen van deze situatie’ hoorde ik Lucian sarcastisch zeggen.
    ‘Misschien dat hij een relatie aannam met een volbloed tovenaar zoals Campbell wat zelf al een schande is om die naam te dragen maar nog steeds hoger staat dan een Wealsey.’ De trillingen van Kealans stem streek langs mijn nek waarbij mijn nekharen die al overeind stonden verder omhoog gingen staan.
    ‘Dus wat zullen we doen- we kunnen het zelf oplossen maar we kunnen het ook Rooky zelf laten doen- hij heeft beslist nog wat training nodig gezien hij al bang is een vlieg pijn te doen.’ Met dat deed Lucian een stap achteruit en voordat ik er erg in had legde Kealan mijn stok in mijn hand terwijl hij me nog steeds stevig beet hield. ‘Doe het dan; je weet hoe het werkt.’ Hoorde ik zijn stem langs mijn nek sissen terwijl mijn ogen die van George ontmoette en ze meteen angstig groot werden bij het idee dat ik hem pijn moest doen. Direct schudde ik mijn hoofd waarbij mijn natte haren ietwat mee zwiepten. Met dat voelde ik Kealans hand achter die van mij geplaatst worden op mijn toverstok. ‘Crucio.’ Hoorde ik hem zachtjes mompelen waarbij er een kleur uit mijn toverstok verdween die vol op George kwam. ‘En jij noemt jezelf een goed vriendje.’ Hoorde ik Lucian vol genoegen zeggen terwijl ik alleen maar angstig naar George kon staren en er langzaam tranen in mijn ogen vormde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dafuq =''O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'We blijven alles doorstaan en steeds krijgen we maar geen geluk. Ik ben er klaar mee, ik...Volg me niet,' ik schoot overeind en wilde Fred net tegenhouden maar was al te laat en hij rende deze hutje uit. Koppig rende ik hem achterna en greep hem na een tijdje bij zijn pols vast.
    'Wacht even Fred,' murmelde ik en trok hem tot stilstand.
    'we leven op dit moment en hebben niet echt een groot probleem. Misschien ben je zo omdat het bijna tijd is voor het volle maan over twee dagen.' Zei ik ietwat onzeker en keek weg.
    'Zullen we gewoon.. Camp en george gaan opzoeken en..'
    'Crucio'
    Mijn stem viel weg en ik fronste mijn voorhoofd toen ik een aantal gestaltes ver achter Fred zag staan.
    'Of- wat gebeurd daar?' Murmelde ik dan en k ikte naar George toe die voor een aantal jongens stond. Of beter nog; lag. Want Campbell vuurde de onvergetelijke vloek op hem af.


    Oke dit gaat onwijs verkeerd aflopen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OMFG Kealan doet dat gezien die Campbell achter hem staat en hem vast houd en zíjn toverstok beet houd x'D Camp doet niks behalve machteloos in Kealans handen gevangen zijn :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hoe lang gaat de vloek duren :o ik bedoel, alles wat George kan doen is pijn zitten leiden en een poging toen om de ontwapenongspreum af te vuren maar dan denk ik dat er een "oorlog" los gaat barsten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hoe lang gaat de vloek duren :o ik bedoel, alles wat George kan doen is pijn zitten leiden en een poging toen om de ontwapenongspreum af te vuren maar dan denk ik dat er een "oorlog" los gaat barsten.


    post gwn maar wat; doe je best ik heb wel wat klaar voor er na :)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Hmm. Kealan wat zou Weasley niet begrijpen van deze situatie. Misschien dat hij een relatie aannam met een volbloed tovenaar zoals Campbell wat zelf al een schande is om die naam te dragen maar nog steeds hoger staat dan een Wealsey.'
    Ik fronste mijn voorhoofd en schudde met mijn hoofd. Wat bedoelen ze?
    'Dus wat zullen we doen- we kunnen het zelf oplossen maar we kunnen het ook Rooky zelf laten doen- hij heeft beslist nog wat training nodig gezien hij al bang is een vlieg pijn te doen.’
    De jongen zette een stap achteruit en duwde een toverstok in Campbell zijn handen. Alweer schudde ik met mijn hoofd en deed een halve stap naar voren.
    'Dit kunnen jullie niet doen- we-'
    ‘-Doe het dan; je weet hoe het werkt.’
    Campbell zijn blik kruiste met die van mij en angstig bleef ik maar toekijken alhoewel ik het niet toonde. Ik snap get niet meer; het is alsof het universum hrt niet wilt dat we samen zijn. Alles wat ik doe geeft geen voortgang if iets dergelijks, alleen maar ellende. Dit wekt maar veel problemen aan.. aan iedereen mee. Ik scgudde met mijn hoofd en staarde diep in Campbell zijn ogen.
    'Campbell..'
    ‘Crucio.’
    De kleine lichtstraal die uit de stoo vloog zorgde ervoor dat mijn hand naar mijn broekzak vloog waar ook mijn stok zat en de andere hield ik nutteloos voor mijn gezicht, tot de seconde voorbij vloog die eeuwig leek te duren en de spreuk me vol in mijn borstkas trof. Een pijnscheut zorgde er voor day ik mijn nagels in mijn handpalm boorde. De gevoel alsof iemamd mij mijn ledematen uit mijn lichaam probeerde te trekken, alsof ik mijn dood ontmoette zonder het licht te kunnen zien, alsof iemamd met een mens me herhaaldelijk in mij stak zonder dat de pijn verminderde; het verdubbeld zich. De pijn was te onverdraaglijk en ik viel op mijn knieën neer. Al gauw gooide ik mijm armem om me heen en viel ik haast voorover neer en probeerdr de kreet van mijn te onderdrukken maar het vloog langs mijn lippen. ik perste mijn ogen dicht, hopend dat de dood gauw zou komem.
    ‘En jij noemt jezelf een goed vriendje,' dat was de laatste wat ik hoorde voordat ik alleen nog een lang gepiep hoorde. Tranen van pijn sprongen uit mijn ogem terwijl het leek alsof de pijm zich aan het verdubbelen was. Uiteindelijk wist ik "stop" eruit te persen. Ik wist mijn stok uit mijn broekzal te trekken en wees die naar Campbell zijn stok en wist ik nonvervaal de obtwapeningspreuk op hem af te vuren. Al gauw vloog de stok uit zijn handen en ik gooide me achterover tegen het muurtje neer. Even sloot ik weer mijn ogen terwijl ik de pijn nog steeds in mij voelde steken. Tot poging voor verdedigen stak ik mijn stok,nig steeds hijgend van pijn naar de jongen uit die achter Campbell stond en schudde mijn hoofd.
    'L-laat ons verdomme met rust..' siste ik in pijn.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 23:24 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Verstijfd van schrik drukte ik mijzelf dichter tegen de gedaante achter me aan terwijl ik vol afschuw naar het tafereel voor me staarde; naar George die pijn leed. Ik keek van zijn gezicht die vertrokken was van pijn tot zijn handpalmen waar zijn nagels in boorden. ‘Hou op.’ Probeerde ik uit te brengen maar ik was te verstijfd van schrik en vooral toen George op zijn knieën neer viel en er een hartverscheurende kreet uit bracht.
    ‘Stop.’ Hoorde ik te ontcijferen plotseling uit George klaagzang waarbij hij plotseling zijn stok op mij richtte waarbij mijn stok uit mijn hand schoot. Hij gooide zich tegen de muur neer en kneep zijn ogen dicht waarbij ik; ‘Oh merlin.’ Murmelde maar in plaats van naar hem toe te kunnen rennen werd de grip om mijn armen sterker tot er een lichtflits langs me heen raasde en Kealan vol van mij weg blies.
    ‘L-laat ons verdomme met rust..’ met dat rende ik snel naar George toe waar ik bij hem neerknielde en snel naar zijn hartslag zocht gezien ik geen flauw idee had wat ik moest doen. Oh merlin; straks ging hij dood maar voordat ik mijn inspectie grondiger kon beginnen werd ik weer vastgegrepen maar deze keer door Lucian terwijl Kealan naar George toe liep. ‘..Dus je houd van spelletjes spelen..’ hoorde ik zijn stem sissen voordat hij bij hem neer boog. ‘..Ik ook..’ hoorde ik hem zacht fluisteren voordat zijn blik op mij viel.
    ‘Ik vraag me ergens af wat Campbell allemaal bij jou gedaan heeft. Hoe snel Campbell jaloers kan worden.’ Met dat zag ik zijn handen ruw om George heen grijpen voordat zijn lippen in Georges nek gedrukt werden. Mijn ogen werden nog groter terwijl ik me uit Lucians greep probeerde te rukken die alleen maar enthousiast lachte naarmate Kealans Georges trui omhoog rukte waardoor zijn buik zichtbaar werd en zijn lippen steeds dichter bij Georges mond kwam. ‘Niet doen.’ murmelde ik met een harde ruk waar ik met een hand los schoot waarbij Kealan voor even George los leek te laten. ‘Dus je hebt liever dat je vriendje gemarteld word dan dit?’ hoorde ik hem zeggen terwijl zijn ogen me geamuseerd aankeken.
    Met een mond vol tanden liet ik mijn hand weer terug gepakt worden terwijl ik op mijn lip beet en tranen begonnen te stromen. ‘Ik wil dit niet- ik wil beide niet. Laat hem met rust. Hij heeft niks met mijn gemiste zwerkbaltraining te maken- ik was gewoon in slaap gevallen.’ Vertelde ik naar waarheid terwijl mijn tranen vermengde met het regen.
    ‘Alsof wij werkelijk geloven dat je sliep- Rooky. Het is algemeen bekend dat je niet slaapt en het is wel bekend dat je de zwerkbaltraining gemist heb door je egoïstische gedrag waar George de dupe van word. Als hij slim was had hij je allang gedumpt gezien jullie geen toekomst hebben. Denk je werkelijk dat iemand George gaat accepteren- denk je werkelijk dat zijn familie jou wilt zien- wij willen je al niet zien en wij zijn verplicht; laat staan mensen vrijwillig.’ Ik slikte en wendde mijn blik af waarbij mijn gedachtes automatisch naar Fred gleden.
    ‘ik weet het.’ Murmelde ik zachtjes terwijl mijn onderlip heviger begon te trillen.
    ‘Laat hem alsjeblieft gaan- ik heb het verpest- hij niet.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    OMFG Kealan doet dat gezien die Campbell achter hem staat en hem vast houd en zíjn toverstok beet houd x'D Camp doet niks behalve machteloos in Kealans handen gevangen zijn :P


    Jij moet creatiever met namen zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Een gedaante kwam voor mij neer knielen en als ik mijn hoofd wat optrok zag ik dat het Campbell was. Even bleef ik zo naar hem staren tot hij weggetrokken werd en de jongen van net weer voor me zag staan.
     ‘..Dus je houd van spelletjes spelen..’
    Hij boog zich naar mij toe waardoor ik me meer tegen het muurtje achtere me aan drukte
    ‘..Ik ook.. ik vraag me ergens af wat Campbell allemaal bij jou gedaan heeft. Hoe snel Campbell jaloers kan worden.’
    Ik schrok van de stel koude handen die me vastgrepen als de kille lippen die hij tegen mijn nek aandrukte. Ik perdte mijn ogen weer dicht en deed een zwakke poging om vrij te komen wqt natuurlijk niet lukte tot mijn trui omhoog geschoven werd.
    'Stop.'
    ‘Niet doen.’ murmelde Campbell plotseling. De jongen liet me los en ik kreeg even tijd om op adem te kunnen komen.
    ‘Dus je hebt liever dat je vriendje gemarteld word dan dit?’
    ‘Ik wil dit niet- ik wil beide niet. Laat hem met rust. Hij heeft niks met mijn gemiste zwerkbaltraining te maken- ik was gewoon in slaap gevallen.’
    ‘Alsof wij werkelijk geloven dat je sliep- Rooky. Het is algemeen bekend dat je niet slaapt en het is wel bekend dat je de zwerkbaltraining gemist heb door je egoïstische gedrag waar George de dupe van word. Als hij slim was had hij je allang gedumpt gezien jullie geen toekomst hebben. Denk je werkelijk dat iemand George gaat accepteren- denk je werkelijk dat zijn familie jou wilt zien- wij willen je al niet zien en wij zijn verplicht; laat staan mensen vrijwillig.’
    Alles wat ik kon doen is luisteren en zqakjes blijven liggen. Iedereen zegt dezelfde dingen over ons; ik ben er zat van. Alles wat ik wil is dat ik gelukkig kan zijn, samen met Campbell. Is dat teveel gevraagd?
    ‘ik weet het. Laat hem alsjeblieft gaan- ik heb het verpest- hij niet.’
    Ik schudde even met mijn hoofd wat al teveel leek aangezien het mijn hoofd als een gek liet gonzen wat pijn deed en kek op naar Campbell.
    'Hij- Hij heeft niets gedaan..' kon ik er nog uit krijgen.
    'H-hij wilde zelf weg. Ik liet hem hier blijven.' Mijn stem kwam er schor uit alsof ik in jaren niet had gepraat.
    'Laat ons- gewoon met rust.' Murmelde ik dan uiteindelijk. Het was alsof mijn nachtmerries uitkwamen, maar de rollen waren dan wel omgewisseld.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Hij- Hij heeft niets gedaan.. H-hij wilde zelf weg. Ik liet hem hier blijven. Laat ons- gewoon met rust.’ Ik schudde mistroostig mijn hoofd terwijl tranen ongecontroleerd uit mijn ogen rolden. Machteloos probeerde ik mezelf uit Lucians greep te trekken wat onmogelijk leek te zijn.
    ‘Waarom doen jullie mij geen pijn; ik verdien het.’ Riep ik machteloos terwijl mijn ogen angstig over George gleden. Oh merlin; wat had ik gedaan.
    ‘Ik ben het zat; ik wil dit niet meer.’ Voor ik er erg in had voelde ik een harde vuist mijn gezicht haast er af slaan.
    ‘Houd je bek; wil je de hele buurt wakker schreeuwen. Eigenlijk verdien je wel wat maar Nathaniel wilt het afhandelen.’ ik slikte en voor de eerste keer was ik blij dat Lucian me vast hield gezien ik anders allang op de grond was gevallen.
    ‘.. We kunnen hem in elkaar slaan en zeggen dat zijn Weasley vriendje dat gedaan heeft…’ hoorde ik Lucian achter me geniepig voorstellen. Ik schudde lamlendig mijn hoofd.
    ‘..Ik kan Nathaniel de waarheid zeggen.’ Fluisterde ik schor wat meteen een harde dreun in mijn maag opleverde waarbij ik automatisch naar voren wilde klappen om naar adem te happen maar in plaats daarvan werd ik strakker beet gehouden door Lucian met gepaard ging met nog een dreun waarbij ik haast kon zweren dat ik botten voelde breken.
    ‘Denk je werkelijk dat jij gaat vertellen dat wij dit gedaan hebben. Het is niet alsof Nathaniel je zou geloven..’ hoorde ik Kealan geamuseerd zeggen waarbij zijn vuist mij hard in mijn gezicht trof.
    ‘..Ik zie het al in de krant staan; Campbell Saunders; Zelfmoord of Zelfbevrediging.’ Hoorde ik Lucian enthousiast sissen. ‘Waarschijnlijk denkt iedereen toch dat je aandacht probeert te trekken als ze je nu zien. Je ziet er werkelijk vreselijk uit en we zijn pas net begonnen.’ Nerveus en enorm angstig probeerde ik me uit hun greep te trekken maar in plaats daarvan voelde ik een enorm misselijkmakend gevoel opkomen wat gepaard ging met nare geluiden. ‘Bah, hij gaat kotsen. Kealan.’ Meteen liet Lucian me walgend los waarbij ik duizelig strompelend naar George toe liep waarbij ik op de grond viel en mijn hand op een hout dun stukje gleed dat ik herkende als mijn toverstok. Hijgend trok ik mijn toverstok op en voordat Lucian of Kealan mij kon bereiken maakte ik al een beweging met mijn stok; ‘Protego Horribilis!’ met greep ik snel naar Georges hand maar voordat ik hem op kon tillen om te verdwijnselen voelde ik al iemand aan mijn armen grijpen die ruw op mijn rug gedraaid werden waarbij er een gil uit mijn mond ontsnapte en ik met een knal weer tegen de muur aan gegooid werd terwijl een voet akelig herhaaldelijk in mijn buik trapte. ‘Denk je dat je ons te slim af bent; Rooky.’ Met dat schoot er bloed uit mijn mond omhoog terwijl mijn adem steeds onregelmatiger werd alsof ik elk moment een hartaanval kon krijgen.
    ‘Kealan; ik weet iets beters. We kunnen hem wel pijn doen, maar het komt harder aan als híj het doet.’ Ik zuchtte nutteloos terwijl mijn linkeroog enorm dik aanvoelde. Ik wist zeker dat ze beide nu naar George keken. Met moeite deed ik mijn rechteroog iets open waar ik Lucian zijn stok op George zag richten en de daad bij de spreuk gebracht werd; ‘Imperio.’


    Yep. Ze hebben George in controle :l nu moet George verplicht Camp pijn doen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Jij moet creatiever met namen zijn.


    Ik vind dit nogal een kut-opmerking van je.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maar misschien is George ietsjes sneller en weet te ontsnappen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Maar ALS Gze echt George in hun controle hebben, wat doet George :') slaan, schoppen, vloeken ect. ? Want als ik zelf wat ga verzinnen ga ik zeg maar die gozer besturen die George in zijn macht heeft.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Maar ALS Gze echt George in hun controle hebben, wat doet George :') slaan, schoppen, vloeken ect. ? Want als ik zelf wat ga verzinnen ga ik zeg maar die gozer besturen die George in zijn macht heeft.


    xd verras me maar :p t is jouw feestje.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya