• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley, the badass Weasley

    ‘Waarom doen jullie mij geen pijn; ik verdien het.’
    het gepiep werd harder waardoor het moeilijker werd om ze te kunnen verstaan. Ik beet maar op mijn lip, hard ook om de pijn te kunnen dempen.
    ‘Ik ben het zat; ik wil dit niet meer.’
    De jongen gaf Campbell een stomp in zijn gezicht en wanhopig keek ik weg en beet nog harder in mijn lip.
    ‘Houd je bek; wil je de hele buurt wakker schreeuwen. Eigenlijk verdien je wel wat maar Nathaniel wilt het afhandelen.’
    ‘.. We kunnen hem in elkaar slaan en zeggen dat zijn Weasley vriendje dat gedaan heeft…’
    ‘..Ik kan Nathaniel de waarheid zeggen.’
    ‘Denk je werkelijk dat jij gaat vertellen dat wij dit gedaan hebben. Het is niet alsof Nathaniel je zou geloven.. Ik zie het al in de krant staan; Campbell Saunders; Zelfmoord of Zelfbevrediging. Waarschijnlijk denkt iedereen toch dat je aandacht probeert te trekken als ze je nu zien. Je ziet er werkelijk vreselijk uit en we zijn pas net begonnen.’
    Ik luisterde niet echt meer aangezien ik niets meer wil gaan horen. Ik wil weg hier, weg samen met Campbell. Terug naar het kasteel.
    ‘Bah, hij gaat kotsen. Kealan.’
    Toen ik mijn ogen weer opende leek alles eerst zwart voor mijn gezicht te zijn, tot Campbell plotseling weer naast me op het grond geknield stond en zijn stok uitstak.
    ‘Protego Horribilis!’
    Mijn gonzende hoofdpijn werd maar erger waardoor ik Campbell zijn hand niet voelde die hij om die van mij sloot. Verbaasd keek ik hem aan en probeerde wakker te blijven.
    ‘nee- Campbell-’ maar een arm trok hem al van me vandaan en de jongen hem tegen de muur aan gooide.
    ‘Denk je dat je ons te slim af bent; Rooky. Kealan; ik weet iets beters. We kunnen hem wel pijn doen, maar het komt harder aan als híj het doet.’
    ‘dit kunnen jullie niet maken,’ murmelde ik zachtjes.
    Eindelijk wankelde ik overeind en gooide een arm om me heen. Een naar soort angst kroop mijn lichaam binnen toen de twee jongens weer voor mijn stonden terwijl de ene zijn stok naar me uitstak.
    ‘nee nee nee; dit gaat te ver. Laat- laat ons gewoon-’
    ‘Imperio.’
    Een pijnscheut drong weer mijn lichaam in en ik balde mijn handen in een vuist. Mijn ogen perste ik dicht en zette alles op alles om mezelf tegen te kunnen houden. Ik voelde me net als een pop; ze gebruikten me van het begin af aan terwijl ik niets kon, kan doen. Ik heb me nog nooit zo zwak gevoeld; ik wil liever dood dan dit meemaken. Merlin; help ons.
    ‘n-niet doen.’ Stamelde ik schor en boorde mijn nagels zo diep in mijn handpalm waardoor het langs mijn nagels wat vloeibaarder begon te voelen. Maar al gauw verloor ik mezelf en voor ik het wist stond ik voor Campbell. Ik wilde dit niet; ik kon dit niet doen. Maar toch deed ik het. de vuist die ik gebald had sloeg ik Campbell in de maag en verafschuwd wilde ik mijn ogen sluiten maar toch bleef ik hem aanstaren. En nog een, en nog een. Een in zijn maag, de andere in zijn gezicht. De hoofdpijn werd erger en deze keer hoorde ik helemaal niets meer anders dan de gepiep in mijn oren. Nu stak ik mijn stok naar Campbell uit. Nee; dit kan ik niet doen. Ik wil het niet meer; ik kan Campbell dit niet aan doen. Ik wil het niet. Een traan onsnapte uit mijn ooghoek en noodgedwongen perste ik mijn ogen dicht. Keihard beet ik op mijn lip en ik kreeg het voor elkaar om mijn nagels in het hout van mijn stok te boren. Maar voor ik het zelf in de gaten had richtte ik mijn stok op de jongen die zijn stok nog naar mij wees en een spreuk die ik niet eens uitsprak raakte zijn stok die wegvloog en ik met een stap voor hem stond. Ik negeerde de onverdraaglijke pijn duwde de jongen tegen het muurtje aan om hem vervolgens ruw in het maag begon te stompen en mijn arm tegen zijn keel aan drukte. (sorry maar ik wil dat kreng dood hebben.)
    ‘l-laat ons met rust.’ Siste ik hoewel ik het zelf niet kon horen en drukte hem met mijn arm alsmaar dieper tegen het muur aan terwijl ik mijn arm nog bij zijn keel hield alsof ik hem zou gaan killen.

    IK HAAAT hem, ik wilde hem zo, zo erg aanvallen en het is mogelijk om van de vloek vrij te komen dus ja :’D DAT JOCH MOET PIJN LIJDEN

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 18:23 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    als het goed is kon Snape ook de imperio verzetten en dat zei dwaaloog dolleman in deel 4 ook... ofzoiets x'D oh god. Campbell is mishandeld ;'( en George gaat dood :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Machteloos drukte ik mijzelf dichter tegen de muur aan bij het zien van Georges schoenen die plotseling voor mij stonden. ‘George a-alsjeblieft.’ Murmelde ik nutteloos. ‘A-alsjeblieft.’ Met dat kwam zijn veels te harde vuist in mij maag waarbij meteen bloed uit mijn mond schoot op de grond. ‘G-george.’ Murmelde ik terwijl uit het niets tranen uit mijn ogen gleden wat hem alleen maar agressiever leek te maken. Vol kwam zijn vuist in mijn gezicht die gevolgd werd door een harde klap in mijn maag waardoor ik dichter ineen kroop met mijn handen langs mijn oren en mijn ogen dichtgeknepen terwijl harde geluiden boven mij te horen waren waardoor ik de pijn negeerde en met een oog naar boven keek gezien mijn andere te dik was om nog er door te kijken. ‘l-laat ons met rust.’ George stond met zijn arm tegen Kealans nek aan gedrukt, iets wat me nog banger maakte dan toen hij mij sloeg. Als George Kealan wat aan zou doen dan zou de hel letterlijk losbreken als het nog niet al was. Met al mijn kracht greep ik naar Lucian zodat hij niet naar George toe kon rennen en ik mezelf aan hem omhoog kon trekken. Vol verbazing keek hij naar onder en voordat hij me weer onderuit kon schoppen stond ik wankelend op beide benen en trok George aan zijn vrije hand in mijn cirkel om paniekerig de enige bestemming te denken waar ik nu over na kon denken en dat was; thuis. Ik voelde mezelf in een tunnel geduwd worden terwijl ik Georges hand stevig vast hield voordat ik met een harde klap en een enorme misselijkheid op de grond viel op een grasachtige ondergrond en toen ik mijn hoofd omdraaide op de grond zag ik een enorme hek staan wat me meteen deed denken aan mijn moord en het kille huis wat daar achter stond met de vroege voorjaars bloemen die na al die jaar alleen maar kilte uitstraalde alsof het een depressief schilderij was waar geen enkel zuchtje wind was.


    Ik denk ga je voor het eerst Campbells huis van binnen zien (: (nu zitten ze op het terrein voor het huis want je kan niet op het terrein verdwijnselen/verschijnselen.)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George gaat dood en Camp wordt gemarteld. Hoezee.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Ik hield mijn ogen op de jogen voor me terwijl ik hem alsmaar strakker beetnam, tot een hand naar die van mij greep. Verbaasd keek ik achterom waar ik Campbell ontmoette en voordat ik wat kon zeggen verdween de omgeving en werden we in een soort tunnel geduwd wat betekende dat we aan het verdwijnselen waren. Nog steeds hield ik Campbell vast en angst kroop mijn lichaam in waarna het er niet meer uit wilde. Ik voelde mijn hoofd haast ontploffen wat zeer pijnlijk aan aanvoelde. Wat ook pijn deed was het klap in het klas toen ik erin viel. Als een dode bleef ik liggen en probeerde naar adem te komen. Moeizaam rolde ik met een kreun op mijn zij neer waar ik mijn armen over gooide.
    'Camp- Campbell.' Murmelde ik zachtjes en deed een poging om mezelf op te hijsen. Zonder succes. Ik stak mijn hand uit en voelde de hek waar ik aan klauterde en mwzelf ermee ophees. Met knikkende knieën bleef ik ervoor staan en zag nog net Campbell naast me in het gras liggen. Ik hurkte voor hem neer, greep hwm beet bij zijn arm en trok hem in een omhelzing.
    'Het spijt me- het spijt me zo erg.' Murmelde ik schor en liet hem los om een hand langs zijn bebloede wang te zetten.
    'Campbell..'
    Een traan rolde mijn wamg af en wederom kneep ik mijn ogen dicht en drukte mijn hand tegen mijn voorhoofd aan. Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik een hersenbloeding had.
    'Dit was niet de bedoeling- dit was totaan niet de bedoeling Campbell- waar zijn we?' Murmelde ik dan en opende mijn ogen weer om naar het grote huis verderop staarde.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik vind molly en Campbells moeder wel op elkaar lijken hoor (: dus ze zijn bij pre nest ofzo xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Camp- Campbell.’ Hoorde ik Georges stem veels te hard in mijn hoofd weerklinken. Zachtjes kreunde ik als antwoord voordat ik mijn ogen dichtkneep.
    ‘Het spijt me- het spijt me zo erg.’ Met dat voelde ik zijn armen om mij heen terwijl er flinke pijnscheuten door mijn ribben heen ging. Ik kon haast zweren dat er een paar gebroken waren.
    ‘Campbell..’ met moeite kneep ik mijn rechteroog weer open hoewel ik ergens gewoon mijzelf wilde opkrullen en nooit mijn ogen meer open doen terwijl ik slechts in deze gras zou blijven liggen.
    ‘Dit was niet de bedoeling- dit was totaal niet de bedoeling Campbell- waar zijn we?’ Mijn lippen trilden ietwat voordat ik eindelijk wat uit kon brengen; ‘J-je b-bent st-sterk.’ Murmelde ik nutteloos voordat ik mijn hoofd weer op het huis richtte waar nog een zee van bloemen en planten voor stond. Alles was dan ook kaarsrecht en niks was scheef zoals bij Georges’ huis. ‘G-g-george. W-welkom bij h-huize S-saunders..’ slikte ik.
    ‘G-gaat h-het met jou. H-het sp-spijt me zo. I-ik h-heb ze n-naar je t-toe gebracht.’ Stotterde ik moeizaam voordat mijn enige functionerende oog groot werd bij het aanblik van een lange dunne vrouw die het huis uit kwam lopen terwijl haar haviksogen ons al gespot leek te hebben.
    ‘G-george.’ Murmelde ik angstig terwijl ik nerveus naar adem hapte.
    ‘R-ren, verdwijnsel- of iets.’ Murmelde ik maar in plaats van hem weg te duwen pakte ik zijn hand vast die ik haast fijnkneep. ‘oh nee.’ Murmelde ik en voordat ik wat kon doen voelde ik een hand mijn arm omklemmen en werd ik bruut overeind getrokken door mijn moeder en stond Nathaniel op zijn beurt naast George die hij beet had genomen. ‘Wel, wel, wel. Kijk eens wie er zijn komen opdagen, mam.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb zo een gevoel dat dit geen happy end zal krijgen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb zo een gevoel dat dit geen happy end zal krijgen.


    x'D cam moet nog 3e opdracht doen dus :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘J-je b-bent st-sterk.’
    Ik beet zachtjes op mijn lip en staarde naar mijn handen die onder het bloed zaten.
    ‘G-g-george. W-welkom bij h-huize S-saunders..G-gaat h-het met jou. H-het sp-spijt me zo. I-ik h-heb ze n-naar je t-toe gebracht.’
    Ik schudde met mijn hoofd wat niet erg goed deed voor mijn gezondheid en keek weer op naar Campbell die naar iets staarde. Zijn huis; we waren bij zijn huis. Dit is niet iets goeds; ik wil terug naar Zweinstein. Samen met hem of ik ga liever dood. Ik wil samen met hem terug naar het kasteel.
    ‘G-george. R-ren, verdwijnsel- of iets.’
    Wederom schudde ik zachtjes met mijn hoofd waarna campbell naar mijn hand greep.
    ‘oh nee.’
    Ik keek op en mijn ogen werden groter bij het zien van een slanke vrouw achter Campbell die hem bij zijn arm greep en hem van me wegtrok.
    'Nee- nee!' Riep ik in paniek. Ik wilde zijn hand weer grijpen maar werd tegengehouden door de koude hand die mijn arm greep en me naar zich toe trok. Verbaasd keek ik om en tot mijn grootste ergenis zag ik Nathaniel achter mij staan.
    ‘Wel, wel, wel. Kijk eens wie er zijn komen opdagen, mam.’
    Ik keek weer om en begon onrustig in en uit te ademen.
    'Nee- nee- nee-' Wist ik eruit te sissen en met een mond vol tanden probeerde ik me uit Nathaniel zijn greep te rukken.
    'Laat ons los; het- het was niet de bedoeling om hier te komen.' Murmelde ik dan. Ik weet dat hij me niet los gaat laten. En ik weet dat deze nacht nog lang niet is afgelopen. Na dit ga ik me nooit meer verheugen voor mijn verjaardag.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En dit was nooit gebeurd als Fred niet zo'n bitch was om ons te dumpen (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    FRED WAAROM HEB JE ZE VERLATEN D: NU GAAT JE TWEELINGBROER DOOD SAMEN MET JE SCHOONBROER ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    FRED WAAROM HEB JE ZE VERLATEN D: NU GAAT JE TWEELINGBROER DOOD SAMEN MET JE SCHOONBROER ;-;


    dáww en ze zijn nog niet eens getrouwd x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    En dit was nooit gebeurd als Fred niet zo'n bitch was om ons te dumpen (:


    Ik heb die hele verhaallijn niet bedacht en ik heb echt geen zin om de schuld te krijgen van iets wat ik niet gedaan heb.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Ik heb die hele verhaallijn niet bedacht en ik heb echt geen zin om de schuld te krijgen van iets wat ik niet gedaan heb.


    Ik denk dat niemand wist wat er zou gaan gebeuren in zweinsveld en toen je Cage verliet postte Leora maar dit. Dat van die schuld was meer als een grap bedoeld denk ik xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••