• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik had in eerste en tweede mens en maatschappij en toen is dat omgezet naar Biologie en maatschappijleer :< je treft het beter. Als ik een vak altijd al had willen laten vallen was het Biologie en NASK wel. M'n slechtste vakken x'D


    Biologie vind ik juist leuk, net als wiskunde en engels. De enige vk die ik echt, echt haat is NASK. Ik haat alles aan NASK, ik wou maar dat ik nooit wat van NASK gehoord had. Als ik een keuze had om mijn zomervakanie nu te laten beginnen en nooit meer terug naar het middelbare school te gaan of mijn NASK docent op een brutale manier gaan doden, zou ik voor de tweede kiezen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Dat heb jij eens gezegt. Nee, ik stalk je muahhaa ik zit in je kast x'D


    Oh god, dat is eng aangezien ik in mijn kamer zit waar drie kasten naast elkaar staan en de laatste kast staat op een kiertje open x'o

    Maar nee, ik herinner het me echt niet :'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Biologie vind ik juist leuk, net als wiskunde en engels. De enige vk die ik echt, echt haat is NASK. Ik haat alles aan NASK, ik wou maar dat ik nooit wat van NASK gehoord had. Als ik een keuze had om mijn zomervakanie nu te laten beginnen en nooit meer terug naar het middelbare school te gaan of mijn NASK docent op een brutale manier gaan doden, zou ik voor de tweede kiezen.


    Haha mijn beste vakken waren Wiskunde; Engels en Economie :p

    Ik snap niet hoe je biologie leuk kan vinden; vreselijk mens D'; ik bedoel mijn mentor was 2 jaar mijn mentor wauw 2x gezegd.. en ze gaf biologie les en ze haatte mij omdat ze dacht dat ik niet leerde t.t terwijl ik dat wel deed maar ik begrijp er gewoon niks van :<
    Dus wat jij over jouw NASK leraar zegt zou ik bij haar willen doen.. muhahaha >:"D er zit toch een klein Nathanieltje in me :d


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nathaniel-Jean Saunders

    'In het kort of gedetailleerd? Wat maakt het uit- je hoeft het niet te weten. Laat ons gewoon gaan. Wat wil je überhaupt van mij- Campbell en ik hebben beiden geen schuld dus wat doen we hier?'
    Ik schudde mijn hoofd terwijl ik bewegingloos George bleef aanstaren.
    ‘Dat je het na al die tijd nog niet begrijpt..’ mompelde ik waarbij ik een hand door mijn haar haalde.
    ‘Afijn- gezien ik hier toch noodgedwongen bij je moet blijven gezien mam bezig is met Campbell..’ met dat hoorde ik weer een gegil van boven komen en hoewel je het niet verwacht was mam vreselijker dan mij. Ze was dan ook behoorlijk boos waardoor ik ergens betwijfelde of ik straks niet tussen beide moest springen.
    ‘.. Nee mam, alsjeblieft, Alsjeblieft; het spijt me…’ weer een gil. Ik kuchte even ietwat ongemakkelijk.
    ‘Campbell is een zoon van een van de grootste; meest hoge graads dooddoener familie; Weasley.’ Ik wendde mijn blik van hem af naar het salon tafel waar ik toch wat ongemakkelijk aan mijn broek frunnikte.
    ‘ik was ook ooit zoals; Campbell- George; alleen ik was zo slim om me aan te passen. Om te worden wat er van mij verwacht word terwijl Campbell daar tegen vecht. Jij houd hem tegen om te worden wie hij moet worden- Weasley. We moeten zorgen dat jij hem met rust laat voor zijn en je eigen belang.’ Ik stond op en liep wat ongemakkelijk door de kamer waarbij ik een hand door mijn haar haalde.
    ‘Hij kan zoals míj zijn. Hij kan net zoals mij geweldig worden- groots maar in plaats daarvan hangt hij op anderen- hangt hij op jou. Denk je het werkelijk dat ik het leuk vind dat hij nu gilt om wat zij doet? Denk je werkelijk dat ik niet weet wat hij voelt? Maar net zoals mij zal hij weten dat alles het waard is geweest. Dat iedere litteken je sterker maakt. Dat iedere litteken betekend dat hij gevochten heeft voor de persoon wie hij dan is.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Dat je het na al die tijd nog niet begrijpt..’
    Met een mond vol met tanden keek ik weer op naar hem, niet wetend wat ik nog kon doen.
    ‘Afijn- gezien ik hier toch noodgedwongen bij je moet blijven gezien mam bezig is met Campbell..’
    Vlak daarna kwam er weer een gil van boven waardoor ik even met mijn hand door mijn zweterige haren ging. Dit moest ik goed maken. Ik weet niet hoe; maar ik kan het niet meer aan.
    ‘.. Nee mam, alsjeblieft, Alsjeblieft; het spijt me…’
    ‘Campbell is een zoon van een van de grootste; meest hoge graads dooddoener familie; Weasley. ik was ook ooit zoals; Campbell- George; alleen ik was zo slim om me aan te passen. Om te worden wat er van mij verwacht word terwijl Campbell daar tegen vecht. Jij houd hem tegen om te worden wie hij moet worden- Weasley. We moeten zorgen dat jij hem met rust laat voor zijn en je eigen belang.’
    Hij stond op en begon soor het kamer te lopen. Nog steeds bleef ik ongemakkelijk zitten en begon aan mijn trui te frunniken.
    ‘Hij kan zoals míj zijn. Hij kan net zoals mij geweldig worden- groots maar in plaats daarvan hangt hij op anderen- hangt hij op jou. Denk je het werkelijk dat ik het leuk vind dat hij nu gilt om wat zij doet? Denk je werkelijk dat ik niet weet wat hij voelt? Maar net zoals mij zal hij weten dat alles het waard is geweest. Dat iedere litteken je sterker maakt. Dat iedere litteken betekend dat hij gevochten heeft voor de persoon wie hij dan is.’
    Ik sprong van het bank op en draaide me naar Nathaniel om.
    'Wat als hij dit niet wilt gaan worden? Wat als hij zijn eigen pad wilt gaan kiezen? Jullie zijn diegene die hem tegenhouden; hij mag toch zelf beslissen wie hij wilt worden en wat hij wilt gaan doen? Dit is Campbell gewoon en hij kan niet veranderen. Misschien zien jullie het niet; maar hij probeert het wel en alles wat hij krijgt zijn meer littekens, neigingen aan zelfmoord en nog meer depressie. En ja, ik kom er misschien wel er tussen in maar ik hou van hem, ik heb er zelf niet voor gekozen en je kunt dit niet zomaar ongedaan maken want dit is eenmaal zo.' Riep ik en alsof ik het zat was van mijn leven ging ik voor hem staan.
    'Jij bent zijn broer. Jij probeert alleen maar om hem verder te laten komen, zo verder zodat hij in je eigen voetsporen kan gaan stappen maar zie je niet dat hij dit afschuwelijk vind? Weet je wat ongelofelijk zou zijn; als jij voor een keer in zijn schoenen zou staan. Als jij een keer alles van zijn oogpunten zou gaan bekijken. Maar dqt doe jij niet; omdat je hem mee naar de dobkere kant probeert te trekken; net als iedereen.'

    George is suicidal x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    oh wauw; George je bent zo cute x'D ik snap niet waar camp je aan te danken heeft ;p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    oh wauw; George je bent zo cute x'D ik snap niet waar camp je aan te danken heeft ;p


    Hun wegen kruisten elkaar toevallig. En met wegen bedoel ik toen Campbell rechtdoor zweinstein in probeerde te lopen maar geblokkeerd werd door fans en Geoge schuindoor lqngs Campbell liep om hem te redden van zijn fans. Oh, wat waren dat oude tijden ):

    Wanneer waren de eerste posts eigenlijk gepost x') w


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Haha mijn beste vakken waren Wiskunde; Engels en Economie :p

    Ik snap niet hoe je biologie leuk kan vinden; vreselijk mens D'; ik bedoel mijn mentor was 2 jaar mijn mentor wauw 2x gezegd.. en ze gaf biologie les en ze haatte mij omdat ze dacht dat ik niet leerde t.t terwijl ik dat wel deed maar ik begrijp er gewoon niks van :<
    Dus wat jij over jouw NASK leraar zegt zou ik bij haar willen doen.. muhahaha >:"D er zit toch een klein Nathanieltje in me :d


    Ik heb nu al een jaar een mentor die alles enkel erger maakt :'D Ze kan helemaal niks regelen etc. etc. etc. dusja.
    Ik vind Bio ook leuk :x
    Aardrijkskunde is echt gewoon een demon. Ik leer me altijd kapot en dan krijg ik een laag cijfer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nathaniel- Jean Saunders

    Voordat ik er erg in had sprong Weasley van de bank af maar in plaats van dat hij naar de deur toe liep, liep hij naar mij toe.
    ‘Wat als hij dit niet wilt gaan worden? Wat als hij zijn eigen pad wilt gaan kiezen? Jullie zijn diegene die hem tegenhouden; hij mag toch zelf beslissen wie hij wilt worden en wat hij wilt gaan doen? Dit is Campbell gewoon en hij kan niet veranderen. Misschien zien jullie het niet; maar hij probeert het wel en alles wat hij krijgt zijn meer littekens, neigingen aan zelfmoord en nog meer depressie. En ja, ik kom er misschien wel tussen in maar ik hou van hem, ik heb er zelf niet voor gekozen en je kunt dit niet zomaar ongedaan maken want dit is eenmaal zo.’
    Met dat kwam hij volledig voor me staan waar ik het niet kon laten om ietwat verbaasd hem aan te kijken.
    'Jij bent zijn broer. Jij probeert alleen maar om hem verder te laten komen, zo verder zodat hij in je eigen voetsporen kan gaan stappen maar zie je niet dat hij dit afschuwelijk vind? Weet je wat ongelofelijk zou zijn; als jij voor een keer in zijn schoenen zou staan. Als jij een keer alles van zijn oogpunten zou gaan bekijken. Maar dat doe jij niet; omdat je hem mee naar de donkere kant probeert te trekken; net als iedereen.'
    Ik schudde mijn hoofd voordat ik hem vanonder mijn wimpers aankeek.
    ‘Ik volg alleen maar mijn bevelen op; George. En daarnaast help ik mijn broertje waar het maar kan. Ik hou van hem; George. Meer dan jij denkt en meer dan jij dat ook zal kunnen doen. Ik hou zo veel van hem dat ik hem naar de sterke kant trek in plaats van de zwakke..’
    Ik beet op mijn lip terwijl mijn ogen voor het eerst naar onder afzwakte alsof ik ‘onzeker’ was.
    ‘Ik ben geen slecht persoon; George.’ Ik schudde verward mijn hoofd voordat ik naar Georges hand greep en mijn vinger tegen mijn lippen legde en hem geruisloos mee begeleiden naar Campbells’ kamer die op de bovenste verdieping stond. Geruisloos deed ik de deur open en achter ons dicht.
    ‘Ik ben geen slecht persoon.’ Herhaalde ik voordat ik paar plukjes haar uit mijn gezicht wreef.
    ‘Straks komen er paar mensen langs. Dooddoeners. Wanneer ze in de vergaderzaal zijn moet jij en Campbell zo zacht mogelijk van de trap af komen. Fenrir vaalhaar is aanwezig. Een beruchte weerwolf met een enorm sterk reuk en hoor vermogen. Campbell weet de weg en onthou; iedereen denkt straks dat jullie in de kerkers vast zitten.’ Met dat draaide ik mezelf om en deed de deur open maar voordat ik het dicht deed stak ik mijn hoofd ietwat aarzelend terug erdoor.
    ‘Ik weet waarom Campbell jou leuk vind. Je lijkt op mij; hoewel ik het zogehete ‘kwaad’ bent en jij het ‘goed.’ Met dat sloot ik de deur en liep geruisloos weer naar beneden terwijl Campbells gegil hier zelfs te horen was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ohgod, ik was de topics aan hrt teruglezen en ik kwam deze fred post tegen x'D

    Fred Weasley

    'Ginny heeft me net vertelt dat ze niets anders dan vriendschap voelt voor Ralf. Die twee zijn wel uit elkaar denk ik.' Mijn hart maakt een sprongetje. Waarom maakte mijn hart een sprongetje? Mijn hart zou niet een sprongetje maken. Mijn hart KAN geen sprongetje maken.'Misschien.. misschien komt het omdat je moest aanschouwen hoe ik 4 verschillende jongen kuste waaronder jij ook, en dat jij mij zelf hielp met de hele liefdesdrank gedoe voor Campbell.' Ik schud mijn hoofd, bijna lachend.'Hoe dan ook, als je er niet zeker van bent kan ik je wel helpen, dat deed je ook voor mij. Ik weet trouwens ook hoe Ralf is in zoenen, afschuwelijk. En afschuwelijk in liegen..' Hij stopt even. Ik voel me een beetje ongemakkelijk maar zeg niks. 'Maar hij is klein, schattig en knuffelbaar. Tenminste.. Hij lijkt een beetje op Campbell, maar is stiller en mysterieuzer. Campbell is beter in zoenen dan hem.. ook.. o hij is grandioos in zoenen. Alsof hij een weerwold probeert te kussen, maar soms kan hij me ook wat vurig benaderd. Je kunt het vergelijken met madama plijster als er iets mis is in je mond. Dan steekt ze toch haar vingers in je mond om een betere beeld te krijgen en smeert zonder enige rede rond je hele gezicht? Dan is die vinger eigenlijk de lippen van Campbell. Of een draak van 50 meter lang en 200 meter breed die je precies op de lippen probeert te kussen..' Ik barst in lachen uit.'George, dat was echt overbodige informatie. Ik hoefde dat ECHT niet te weten...' Ik bedenk me opeens iets. 'Ik eh... Ik denk dat ik een plan heb. Jij zei net dat je andere jongens hebt gekust om erachter te komen en aangezien je net hebt verteld dat Campbell een goede kusser is...'


    Dafuq :''D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Oehz dat word spannend (:

    Mqar ik kan nu niet echt meer iets posten geloof ik, ofwel?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Oehz dat word spannend (:

    Mqar ik kan nu niet echt meer iets posten geloof ik, ofwel?


    na jouw post komt camp pas dus jawel :p ga maar op zijn kale bed zitten xd zijn kamer is leeg en er maar een klein raampje met tralies net zoals in HP2 bij harry.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Ohgod, ik was de topics aan hrt teruglezen en ik kwam deze fred post tegen x'D

    Fred Weasley

    'Ginny heeft me net vertelt dat ze niets anders dan vriendschap voelt voor Ralf. Die twee zijn wel uit elkaar denk ik.' Mijn hart maakt een sprongetje. Waarom maakte mijn hart een sprongetje? Mijn hart zou niet een sprongetje maken. Mijn hart KAN geen sprongetje maken.'Misschien.. misschien komt het omdat je moest aanschouwen hoe ik 4 verschillende jongen kuste waaronder jij ook, en dat jij mij zelf hielp met de hele liefdesdrank gedoe voor Campbell.' Ik schud mijn hoofd, bijna lachend.'Hoe dan ook, als je er niet zeker van bent kan ik je wel helpen, dat deed je ook voor mij. Ik weet trouwens ook hoe Ralf is in zoenen, afschuwelijk. En afschuwelijk in liegen..' Hij stopt even. Ik voel me een beetje ongemakkelijk maar zeg niks. 'Maar hij is klein, schattig en knuffelbaar. Tenminste.. Hij lijkt een beetje op Campbell, maar is stiller en mysterieuzer. Campbell is beter in zoenen dan hem.. ook.. o hij is grandioos in zoenen. Alsof hij een weerwold probeert te kussen, maar soms kan hij me ook wat vurig benaderd. Je kunt het vergelijken met madama plijster als er iets mis is in je mond. Dan steekt ze toch haar vingers in je mond om een betere beeld te krijgen en smeert zonder enige rede rond je hele gezicht? Dan is die vinger eigenlijk de lippen van Campbell. Of een draak van 50 meter lang en 200 meter breed die je precies op de lippen probeert te kussen..' Ik barst in lachen uit.'George, dat was echt overbodige informatie. Ik hoefde dat ECHT niet te weten...' Ik bedenk me opeens iets. 'Ik eh... Ik denk dat ik een plan heb. Jij zei net dat je andere jongens hebt gekust om erachter te komen en aangezien je net hebt verteld dat Campbell een goede kusser is...'


    Dafuq :''D


    dat was de post waar camp bang werd voor Fred... en george x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij schudde metzijn hoofd wat me ietwat verbaasde. Eigenlijk verwachtte ik dat hij woest zou worden of zo iets. Maar hij bleef stil van onder zijn wimpers naar mij staren.
    ‘Ik volg alleen maar mijn bevelen op; George. En daarnaast help ik mijn broertje waar het maar kan. Ik hou van hem; George. Meer dan jij denkt en meer dan jij dat ook zal kunnen doen. Ik hou zo veel van hem dat ik hem naar de sterke kant trek in plaats van de zwakke.. Ik ben geen slecht persoon; George.’
    Verbaasd keek ik weer weg en weer op alsof ik probeerde te knikken zonder hem aan te kijken. Maar ik was verward. Uiteindelijk keek ik hem maar aan en slikte wat nerveus. Hij kon dit eerder ook zeggen. Maar waarom doet hij hem dan pijn.. dat boeide me niet echt meer toen hij mijn hand vastpakte en zijn koude, kille hand wat bekender aan te voelen. Want het voelde net als die van Campbell aan; natuurlijk niet precies hetzelfde. Maar ze zijn broers; hopelijk loog hij niet. Maar alanog voelde ik een glimp van een paranoïde gedachte achter mijn hersenen dwalen. Nathaniel begeleidde me naar een slaapkamer op de bovemste verdieping waar hij de deur opende en het zachtjes achter zich sloot.
    ‘Ik ben geen slecht persoon.’ herhaalde hij. Ergens begong ik me schuldig te voelen maar dat werd al weer weggeduwd door mijn paranoïde gedachtes.
    ‘Straks komen er paar mensen langs. Dooddoeners. Wanneer ze in de vergaderzaal zijn moet jij en Campbell zo zacht mogelijk van de trap af komen. Fenrir vaalhaar is aanwezig. Een beruchte weerwolf met een enorm sterk reuk en hoor vermogen. Campbell weet de weg en onthou; iedereen denkt straks dat jullie in de kerkers vast zitten.’
    Met dat trok hij de deur open maar in plaats van weg te lopen bleef hij staan.
    ‘Ik weet waarom Campbell jou leuk vind. Je lijkt op mij; hoewel ik het zogehete ‘kwaad’ bent en jij het ‘goed.’ Met dat sloot hij de deur en liep geruisloos weg. Ik zucht en draaide me om. Het was een leeg kamer met tralies achter de ramen. Het was Campbell zijn kamer. Ik weet niet hoe ik het weet maar ik weet het. Geruisloos liep ik naar zijn bed toe waar ik op plaats nam. Het was echt leeg en somber. Anders dan Freds' en mijn kamer in het Nest. Ik slik even en pakte zijn kussen vaarover ik wat boog en het geur in begon te snuifen. Alsof Campbell hier kort geleden op lag. Maar alsnog; het is van hem. Ik kwam weer overeind zitten en drukte de kussen strak tegem me aan om vervolgens mijn hoofd erop t laten rusten terwijl ik helemaal op het bed kwam zitten en tegen de muurtje aan leunde. Hopelijk is dit alles gaue voorbij en ben ik weer samen met Campbell in no time terug op Zweinstein. Dat gaat ook gebeuren. Ik bedoel; wat kan er mis gaan in een grote huis vol met dodelijke dooddoeners die je waarschijnlijk gana doden bij het al zien van een vingertop van jou?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘W-waarom b-breng je n-naar m’n slaapk-kamer i-ik moet naar d-de k-kerk-kerkers van- van..’ ik viel stil terwijl ik mijn enige ook die niet al dicht zat sloot.
    ‘Ga gewoon je kamer in; Campbell. Je doet net alsof je zo graag daar heen wilt.’ Ik slikte terwijl Nathaniel de deur open deed en ik als een lijk naar binnen liep. Ik voelde me leeg; eenzaam en ik had geen flauw idee wat er met George gebeurd was of waar hij was. De deur sloot zacht achter me dicht terwijl ik stil bleef staan voor de deur. Nutteloos deed ik mijn hoofd omhoog waar mijn ene oog George op mijn bed zat zitten. Nerveus knipperde ik met mijn oog maar in plaats van dat hij verdween bleef hij zitten waarbij mijn ademhaling sneller ging dan het al ging. Zoals altijd was het vreselijk geweest in de vergaderzaal. Het was zelden dat mijn moeder mij straf gaf maar als ze het deed, deed ze het goed. Ik had geluk dat Nathaniel tussen bij de kwam zodat moeder haarzelf moest omkleden. Ze had in ieder geval duidelijk gemaakt dat ik niet meer haar zoon was. Hoewel ik altijd het gevoel had dat ze me verachtte deed het pijn om de woorden bij de daad gevoegd te krijgen.
    ‘W-wat is e-er m-met j-je gebeurt; Geo-george.’ Murmelde ik zachtjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya