• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Idk linde is gewoon chagerijnig gezien ze eerder ook al een nogal nare opmerking had naar mij.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Nee- nee- nee’ hoorde ik Georges veels te bekende stem waarbij ik op mijn lip beet die al deels open lag. Oh merlin; ergens was ik enorm bang om mijzelf in de spiegel te bekijken. Onvergefelijke vloeken was ik wel gewend en mentale geweld maar fysiek..
    ‘Laat ons los; het- het was niet de bedoeling om hier te komen.’ In plaats van wat te zeggen trok mijn moeder me mee naar het hek waar ze haar nagels diep in mijn arm kerfde. Aan de voetstappen achter me kon ik merken dat Nathaniel George meetrok het huis in terwijl mijn moeder bleef staan en de hek verzegelde. Iets wat alleen zij en Nathaniel konden waarbij ik meteen wist dat het onmogelijk was om nog te ontsnappen waarna ze me ruw naar binnen trok. In plaats van George en Nathaniel aan te treffen werd ik naar de vergaderzaal gebracht waar ik ruw tegen de tafel gedrukt werd en zelfs met een oog kon ik zien dat mijn moeder meer dan woedend was. Meteen voelde ik haar nagels hard langs mijn gezicht strijken waarbij er een kreet uit mijn mond gleed.
    ‘Waar denk je in vredesnaam mee bezig te zijn; wanneer kan je eens stoppen met mij teleur stellen en zijn zoals Nathaniel…’

    Nathaniel-Jean Saunders

    Ruw trok ik George mee het huis in naar de dichtstbijzijnde kamer waar ik ons samen in opsloot en hem verveeld op de bank zetten waar ik tegenover plaats nam met de rug naar de deur. Ik hoorde op de gang wat gestrompel en op de trap. Hoewel ik het niet zou toegeven was ik lichtelijk geschrokken met Campbells verschijning. Vooral omdat ik geen flauw idee had wat er gebeurt was. Ik hoorde een harde krijt van boven komen en ik wreef verveeld mijn handen over mijn gezicht voordat ik George weer emotieloos aanstaarde.
    ‘Ik had nog zo gezegd dat je uit zijn buurt moest blijven. Wat is er gebeurt.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Idk linde is gewoon chagerijnig gezien ze eerder ook al een nogal nare opmerking had naar mij.


    Dat was ook als grap bedoeld.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Dat was ook als grap bedoeld.


    Mmh ik ben er zelf mee eens dat je nogal aardig serieus klinkt. Dit kan natuurlijk fout geïnterpreteerd worden gezien dit virtueel is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Mmh ik ben er zelf mee eens dat je nogal aardig serieus klinkt. Dit kan natuurlijk fout geïnterpreteerd worden gezien dit virtueel is.


    Dat idee had ik dus ook bij jou bericht. Misschien moeten we er gewoon mee stoppen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dan was er ook gewoon wat spraken van ruis hier, ggeloof ik?

    Maar ach, wat maakt het uit?

    Hoewel ik ook dacht dat je het serieus bedoelde. Maar ach ja.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dan was er ook gewoon wat spraken van ruis hier, ggeloof ik?

    Maar ach, wat maakt het uit?

    Hoewel ik ook dacht dat je het serieus bedoelde. Maar ach ja.


    Jij hebt maatschappijleer goed gevolgd ^^. x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Jij hebt maatschappijleer goed gevolgd ^^. x'D


    JA, ik had gisteren toets :'D maak ik er nu lekker gebruik van :'))


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dat vak heb ik nog nieteens :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    De slanke vrouw die zo te zien de moeder van Nathaniel en Campbell was, trok Campbell mee door de hek richting het grote huis toe. Zo trok Campbell me mee achter hun aan. Nog een paar slappe pogingen om vrij te kunnen komen en ik gaf het op zodra we binnen waren.
    'Camp,' miezerde ik toen hij de trap op werd gesleept. Ik wilde achter hem aan gaan maar Nathaniel trok me een andere kamer in en gpoide de deur achter zich dicht om mij vervolgens een bank op te duwen waar ik gespannen op ging zitten. Een aantal secondes blevem we zo zitten tot ik een krijs van boven hoorde komen wat mijn hart op hol bracht.
    ‘Ik had nog zo gezegd dat je uit zijn buurt moest blijven. Wat is er gebeurt.’
    'In het kort of gedetailleerd? Wat maakt het uit- je hoeft het niet te weten.' Zei ik kil en keek weg. Niet mijn slimste zet. Maar liever zeg ik niets van wat er was gebeurd.
    'Laat ons gewoon gaan. Wat wil je überhaupt van mij- Campbell en ik hebben beiden geen schuld dus wat doen we hier?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OutlawQueen schreef:
    Dat vak heb ik nog nieteens :'D


    Ja maar jij doet ook VWO dus het moet in je vakkenpakket komt te liggen. :p Ik en Sphinx deden/doen beide vmbo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OutlawQueen schreef:
    Dat vak heb ik nog nieteens :'D


    In mijn tweede jaar had ik dat ook niet maar "mens en maatschappij". Dit jaar heb ik precies dezelfde vak maar dan "maatschappijleer". Wat in hemelsnaam is het verschil tussen die twee :'))


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ja maar jij doet ook VWO dus het moet in je vakkenpakket komt te liggen. :p Ik en Sphinx deden/doen beide vmbo


    Hoe weet jij dat ik vmbo doe :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hoe weet jij dat ik vmbo doe :'D


    Dat heb jij eens gezegt. Nee, ik stalk je muahhaa ik zit in je kast x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    In mijn tweede jaar had ik dat ook niet maar "mens en maatschappij". Dit jaar heb ik precies dezelfde vak maar dan "maatschappijleer". Wat in hemelsnaam is het verschil tussen die twee :'))


    Ik had in eerste en tweede mens en maatschappij en toen is dat omgezet naar Biologie en maatschappijleer :< je treft het beter. Als ik een vak altijd al had willen laten vallen was het Biologie en NASK wel. M'n slechtste vakken x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya